AndroidHealthClinic

aromasin

Aromasin lijkt idd erg interessant...maar meen gelezen te hebben dat ook dit middel aromatisatie echt heel sterk verlaagd. Ik vraag mij dus af of het voor iemand die wel nog voor massa gaat een goede optie is, het moet namelijk niet teveel oestrogeen tegenhouden want dit heb je natuurlijk wel nodig om massa te bouwen. Misschien dat Nolvadex op een lichte dosering dan toch een betere optie is, zie dat wel vaker voorbij komen op US boards.

je kan aromasin toch ook gewoon laag doseren?

je kan aromasin toch ook gewoon laag doseren?

de caps zijn 20mg, die moet je dan uncappen en bijvoorbeeld 5mg per dag gaan nemen! hoop gedoe

---------- Toegevoegd om 19:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------

meen gelezen te hebben dat ook dit middel aromatisatie echt heel sterk verlaagd. Ik vraag mij dus af of het voor iemand die wel nog voor massa gaat een goede optie is, het moet namelijk niet teveel oestrogeen tegenhouden want dit heb je natuurlijk wel nodig om massa te bouwen.

Ken veel jongens die met tren only (800mgEW) of high dose tren/deca(1200) en 250 test EW/EOW kuren!
Weinig aromatase dus! Ze zetten echter wel flink massa aan!

halfwaarde is 27 uur,eod moet wel kunnen denk ik. Die meuk is op 20mg gemaakt terwijl 2,5mg-5mg pd meer dan voldoende zou zijn. Voor PCT is die hoge dosering beter.

Misschien dat ik dan gewoon de poeder uit de caps haal en ca 5mg per dag in een glas water fl**ker.

---------- Toegevoegd om 00:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:30 ----------

de caps zijn 20mg, die moet je dan uncappen en bijvoorbeeld 5mg per dag gaan nemen! hoop gedoe

---------- Toegevoegd om 19:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------

Ken veel jongens die met tren only (800mgEW) of high dose tren/deca(1200) en 250 test EW/EOW kuren!
Weinig aromatase dus! Ze zetten echter wel flink massa aan!

Geloof ik zker...maar zo hoog zou ik Tren echt nooit doseren. Ga denk ik rond de 500mg Ace zitten...meer wil ik echt niet. Heel fijn middel om droge massa mee op te bouwen maar na 6 tot max 8 weken ben ik blij dat het erop zit. Bijwerkingen zijn niet echt mals, ik ga liever wat hoger in Omnadren.

ik bedoel daarmee te zeggen, dat ze zelfs zonder aromatiserende middelen ook massa bouwen!

Ah zo...is zker mogelijk ja. Maar Test blijft voor mij toch de nr 1 voor massa opbouw.

Zo net cappie genomen. Ik moet in oktober naar Egypte,dus moet er wel netjes bijstaan

27 kerel

Bump vond een artikel over Aromasin:

Suppression of estrogen, via estrogen receptor or aromatase blockade, is being investigated in the treatment of different conditions. Exemestane (Aromasin) is a potent and selective irreversible aromatase inhibitor. To characterize its suppression of estrogen and its pharmacokinetic (PK) properties in males, healthy eugonadal subjects (14-26 yr of age) were recruited. In a cross-over study, 12 were randomly assigned to 25 and 50 mg exemestane daily, orally, for 10 d with a 14-d washout period. Blood was withdrawn before and 24 h after the last dose of each treatment period. A PK study was performed (n = 10) using a 25-mg dose. Exemestane suppressed plasma estradiol comparably with either dose [25 mg, 38% (P <or= 0.008)],="" with="" a="" reciprocal="" increase="" in="" testosterone="" concentrations="" (60%="" and="" 56%;="" p="">The terminal half-life was 8.9 h. Maximal estradiol suppression of 62 +/- 14% was observed at 12 h. The drug was well tolerated. In conclusion, exemestane is a potent aromatase inhibitor in men and an alternative to the choice of available inhibitors. Long-term efficacy and safety will need further study.
Bron The Journal Of Clinical Endocrinology And Metabolism [J Clin Endocrinol Metab] 2003 Dec; Vol. 88 (12), pp. 5951-6. <or= 0.008)],="" with="" a="" reciprocal="" increase="" in="" testosterone="" concentrations="" (60%="" and="" 56%;="" p="">(iemand die de Medline fulltext kan krijgen?)

Betekent dit niet dat het wellicht toch beter is elke dag een halve pil te nemen. 62% is wel een mooie compromis waarde tussen de negatieve sides van oestrogeen en de positieve werking ervan. Klinkt gezonder dan die 98% van letro.

nou, ik denk dat die gast veel geluk heeft gehad met zn herstel want mijn LH is nog super laag na 4 weken aromasin+nolvadex

Misschien dat ik dan gewoon de poeder uit de caps haal en ca 5mg per dag in een glas water fl**ker.
.

ik los 1 cap op in wat wodka (3ml) doe het over in een lege blue-top vial en trek daar per dag 0'4ml uit wat ik in een glas water doe. vial voor gebruik ff schudden en je hebt een redelijk nauwkeurige dosering.

Even een bumpje.

Na de aromasin nakuur heeft deze gast deze waardes van IGF
IGF-1: 892ng/ml (182 - 780ng/ml)

Ik had tijdens hgh gebruik 322ng/ml. (4iu greentops per dag)

Zou je dan niet kunnen stellen dat aromasin potentieel anabool is ?

Ja maar das met iedere As wat je leverwaardes verhoogd.

maar 17aa verdoet je lever
Aromasin verdoet je lipides

Ja maar das met iedere As wat je leverwaardes verhoogd.

maar 17aa verdoet je lever
Aromasin verdoet je lipides

Dat is waar ja, maar ik heb nooit geweten dat die verhoging zo enorm was. Niet verstandig om daarvoor aromasin te pakken uiteraard.

bestaan er nog aromasin tabs van 25 mg die je makkelijker kan splitten of zitten ze tegenwoordig allemaal in rotte caps van 20 mg?

Terug
Naar boven