XXL Nutrition

aromasin

halfwaarde tijd is toch 20 uur?

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

zowiezo stijgt het met 60% vind............... 40mg veel te veel zelfs gevaarlijk.

Vind eod een cap meer dan zat,werkzame dosis om 65% oestrogeen om zeep te helpen,is 2,5mg pd.........40mg is echt vd zotten,je verstoort door je boost met die rommel je vrije test erg zwaar,je SHBG wordt gebonden,dat is echt niet goed.

we hebben het nu over nolva of aromasin?

als ik de laatste 10 caps zie zal ik overgaan op EOD inname van de aromasin! soort van afbouwen

Aromasin heeft lange halfwaarde geloof 32-37 uur , neem eod een cap die troep is zwaar gecapt, wel waar voor je centen maar ieder moet voor zich uitmaken welk doel geschikt is voor dat spul. Lichte gyno of PCT. Pct kan wel op die dosering imo. Maar ik hoorde dat er PCT spul komt van zelfde merk, combi nolva en aroma, weet alleen niet de verhouding of verdere info, liever daar dan ook geen PM over svp heb het maar gehoord

ben benieuwd.... wellicht weer iets voor de nabije toekomst hehehehe...

nee ..ik neem 2 weken 20mg ED, en na de 14e daG
20 EOD en dan afwachten hoe het zich ontwikkeld....

Ik had gelezen op een Amerikaans forum dat ze voor het tegen gaan van puffy nipples ook aromasin in combinatie met cabaser ( cabergoline ) gebruiken, hierdoor zou de puffyness gereduceerd worden!

Wat denken jullie hiervan?

Als je aromasin gebruikt is het dan nodig om nolva te gebruiken als ( nakuur ) zoals bij letro wel eens wordt gedaan? of is aromasin op zich al voldoende.

Nee bij pct is aromasin combi met nolva goed. Nolva kan niet met Ari of letro. Aroma is een totaal ander middel en kan goed samen

Aromasin heeft lange halfwaarde geloof 32-37 uur , neem eod een cap die troep is zwaar gecapt, wel waar voor je centen maar ieder moet voor zich uitmaken welk doel geschikt is voor dat spul. Lichte gyno of PCT. Pct kan wel op die dosering imo. Maar ik hoorde dat er PCT spul komt van zelfde merk, combi nolva en aroma, weet alleen niet de verhouding of verdere info, liever daar dan ook geen PM over svp heb het maar gehoord

Ahah 1 cap eod is dus voldoende on-cycle?

Ik had gelezen op een Amerikaans forum dat ze voor het tegen gaan van puffy nipples ook aromasin in combinatie met cabaser ( cabergoline ) gebruiken, hierdoor zou de puffyness gereduceerd worden!

Wat denken jullie hiervan?

Als je aromasin gebruikt is het dan nodig om nolva te gebruiken als ( nakuur ) zoals bij letro wel eens wordt gedaan? of is aromasin op zich al voldoende.

cabergoline heefft dezelfde werking als bromo. verlaagt prolactine. Zou dus zeker kunnen.

maar dat doet aromasin ook,caber kan je vreselijk misselijk van worden.

werkt aromasin tegen puffy niples (ik heb er zelf voor mijn gevoel last van)

werkt aromasin tegen puffy niples (ik heb er zelf voor mijn gevoel last van)

bij mij was het weg.. maar aan de andere kant.. ik volgde een verschrikkelijk zwaar KETO dieet (24hele EIeren per dag verder groene groente)

verloor elke dag zichtbaar vet! weet dus niet of de aro de puffy nipples weghaalde of dat het dieet gewoon het vet liet verdwijnen

bij mij was het weg.. maar aan de andere kant.. ik volgde een verschrikkelijk zwaar KETO dieet (24hele EIeren per dag verder groene groente)

verloor elke dag zichtbaar vet! weet dus niet of de aro de puffy nipples weghaalde of dat het dieet gewoon het vet liet verdwijnen

soow dat is echt een extreem keto dieet hoe lang heb je dat volgehouden?

als je probeert puffy nipples tegen te gaan is een goed dieet ook van groot belang dus ik denk dat de combi hiervan zeker effect heeft gehad.

soow dat is echt een extreem keto dieet hoe lang heb je dat volgehouden?

13dagen op rij (wel 2 keer sterke drank gedronken) toen 8dagen DNP toen weer 14 dagen! zo ongeveer!

maar het gaat extreem hard met 25hele EIeren en verder niets! nam 50mcg T3 en 5x30mg ephi per dag

13dagen op rij (wel 2 keer sterke drank gedronken) toen 8dagen DNP toen weer 14 dagen! zo ongeveer!

maar het gaat extreem hard met 25hele EIeren en verder niets! nam 50mcg T3 en 5x30mg ephi per dag

Dit bovenstaande is echt hardcore!

Ik deed mn Keto met 2 schouder karbo's + zaanse mayo + 10 hele eieren (bij extreme honger wat broccoli), vond dat al pittig, 1 maandje gedaan, veel vet verloren, binnenkort weer ff denk :P

Dit bovenstaande is echt hardcore!

Ik deed mn Keto met 2 schouder karbo's + zaanse mayo + 10 hele eieren (bij extreme honger wat broccoli), vond dat al pittig, 1 maandje gedaan, veel vet verloren, binnenkort weer ff denk :P

820kcal uit de hele Eieren dus, hoegroot waren je karbonades en hoeveel zaanse? eetlepel of 2 tubes?? zit ff de aantallen erbij

Oeh, zit nu op het werk, maar ik dacht 300gram schouders karbo's + 20gram zaanse mayo uit de tube!
Kwam neer op 1000Kcal als dat correct is..

Nee, bedoelde totaal, per 2stuks dus.

Nee, bedoelde totaal, per 2stuks dus.

dus je at 1820kcal in de cut? met je EIeren erbij?

Heb zelf ook eens op 9 blikken tonijn geleefd (130gram uitgelekt/ 30gram eiwit/ 125kcal per blik)
Was zwaar! was ook een test! als je ON bent kan je eigenlijk alles doen.. massa verliezen doe je gewoonweg niet

hey lui weer ff een update...
nu een klein weekje bezig..op20 mg ED..en moet zeggen......

het is wel oke, zie nog geen denderende verschillen, mits de schijven nu wat soepeler zijn geworden.....niet meer zo bol en hard als voorheen,

ben benieuwd als ikhet nog een week op 20 mg ED
en daarna nog 7 weken op 20 mg EOD, hoe het er dan voor staat.....

hoop dat de schijven nog wat wegtrekken,
begin steeds droger en harder te worden, en dan 2 van die uitstekende bulten is toch echt wel ff minder....

hou jullie op de hoogte

Yep, is er al, Arofixen van MP, combi van 20 mg nolva en 20 mg aromasin.

Terug
Naar boven