- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 42kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om een voorbeeld te noemen, een nederlandse prof bber die niet meer onder ons is
Iemand hier zo naef dat ie dacht dat het in dat wereldje niet gebeurde? Vast niet toch?

Iemand hier zo naef dat ie dacht dat het in dat wereldje niet gebeurde?
Vast niet toch?
Powerlifter waar ik in USA mee sprak die verkocht roids en hij verkocht regelmatig ook aan cops daar

Hier in NL is het niet veel anders...ken een (flink) aantal defensie medewerkers en een enkele politie medewerker die AAS gebruiken...zolang er niet openlijk over gesproken of geuit wordt...is alles goed.![]()
NL is sowieso geen maatstaaf op gebied van verboden middelen. Nederland is nogal soepel in verhouding met een land als de US.Nouja in USA wordt het als drugs gezien ,in NL niet. Dus daar ligt wel een behoorlijk verschil in. ENNE pls aware on jouw sig, link naar topic ?
NL is sowieso geen maatstaaf op gebied van verboden middelen. Nederland is nogal soepel in verhouding met een land als de US.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/sixpack-369065/index4.html is het topic uit mijn sig

Ronnie Coleman bij de politie
Cedric McMillan bij het leger
Derek Poundstone ook bij de politie
Zo kun je nog wel even doorgaan
meende dat in staat texas waar coleman woont het ook strafbaar is als je aas in bezit hebt, geld niet voor alle staten volgens mij.

Tegenwoordig kan je het overal verwachten...nu nog wachten op het eerste VMBO college waar de halve school roids gebruikt en daarmee het nieuws haalt![]()