MuscleMeat

Artikel: Roid Gut the End of the Aesthetic Physique

Richard Jones, het perfecte voorbeeld hoe het wel kan. Massa en toch estetisch! De toekomst van Mr Olympia?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]​
Foto's van Axestream

Richard Jones, het perfecte voorbeeld hoe het wel kan. Massa en toch estetisch! De toekomst van Mr Olympia?

Foto's van Axestream

Een joke vergeleken met de legende.

• Topic Starter Topic Starter
Aesthetics > Size

Edit:
Damn die Richard Jones ziet er mega goed uit! Dat is bodybuilding en geen freakshow!

Foto's van Axestream

Jammer dat ie met volgens mij 96Kg wedstrijd gewicht zwaar ondergewaardeerd word.

er moet is een drastische verandering komen in the Line-up van alle pro wedstrijden.

Als Dexter weer iets terug gaat,wint ie alles.

Suikerziekte is een schadelijke aandoening, mensen die het hebben worden langzaam blind en volgens statistieken worden diabeten minder oud.... Ook al gebruik je je medicijnen op de juiste manier.

Verder, twintig jaar geleden kwamen dit soort buiken toch helemaal niet voor in onze sport? Ik ben ook geen voorstander van steroiden, maar wat er tegenwoordig niet allemaal gebruikt wordt, een groot aantal pro's zit ook aan de syntherol, dat ziet er toch ook niet uit.
Ik denk dat we de aestetische fysieken voorlopig nog wel even vaarwel kunnen zeggen, maar ja we zullen zien. Ik denk dat een aantal van de heren ook verplicht zijn om de rest van hun leven steroiden te blijven gebruiken. Daar moet je toch ook niet aan denken. Ik denk dat Coleman ook nog gewoon aan het sap zit, ondanks dat hij geen wedstrijden meer draaid...

Ik ben zelf diabeet, en mijn bloedsuikers zijn gewoon perfect. Mits je gewoon goed op je voeding en insuline let. Nee hij is niet zo als een niet-diabeet contstant tussen de 5-7 (oid). Maar me gemiddelde lag op de 6,2 (h1abc), tuurlijk zitten er dan hoge tussen.. maar chronisch hoog? Nee.

Dat doe je netjes. Ik heb zelf gelukkig geen suikerziekte, en zit altijd rond de 4,5. Mijn broertje heeft wel suikerziekte en zit vaak genoeg op de 25... Heeft ook problemen met de ogen o.a. Maar er is prima mee te leven en je kan gewoon oud worden. Het is inderdaad alleen erg opletten met je dieet ed.

Ze spreken hier toch van GROTE hoeveelheden GH,
Als je niet overdrijft met je GH en op een respectabel hoeveelheid zit kan ik niet inkomen dat je een GH buik van krijgt,
Ik heb van nature uit geen grote GH aanmaak dus neem ik maar vb 4iu max.

Terug
Naar boven