AndroidHealthClinic

Arts begeleiding, monitoring via lichamelijk en bloedonderzoek

Mijn begeleiding wordt verzekerd. Kwestie van hoe je het aanpakt.

• Topic Starter Topic Starter
Betreft: reaktie van arts

Besten,

allereerst mijn excuses:
ik kan niet alle topics bijhouden, ook kan ik niet direct antwoorden op de vragen. Dit heeft te maken met mijn fulltime reguliere doktersjob.

Onderzocht worden in het ziekenhuis kan alleen met een verwijzing van een goed aangeschreven en wettelijk geregistreerd arts. Dit is ook wat ik u bied, naast het eerder omschreven onderzoek. Plan is om u tweemaandelijks op controle te zien, nog intensiever is alleen op indicatie zinvol. Zoals u weet is een effect pas objectiveerbaar na twee of meer metingen/onderzoeken. Dit is met alles zo. Bv. een patient met bloeddrukverlagers wil je idialiter vooraf en na zijn medicijnen onderzocht hebben.

Ik heb enthousiaste en kritische berichten gelezen, beiden dank ik daar voor. Ter zijner tijd hoop ik dat de balans richting de enthousiaste berichten gaat, ik doe hier mijn best voor. De eerste bodybuilders die hebben gemaild zal een afspraak aangeboden worden.

Nogmaals excuses voor het verlate reageren. Binnenkort zal ik u weer berichten.

zou gewoon naar die kliniek in a'dam gaan. Vriend van mij kon daar binnen 2 weken terecht. Is erg goed en objectief geholpen. Mocht rustig door kuren ;)

Laatst bewerkt:
De door mij aangeboden service valt onder particuliere zorg.
Zoals andere particuliere instellingen blijven de medische gegevens alleen bij mij en in anonimiteit (ook de reguliere zorginstellingen hebben geen inzage in uw gegevens).

Groetend, Arts
Email: capslockbond@hotmail.com

Ik kan je ook een gratis verwijzing geven -> Huisarts + doorsturen naar Endocrinoloog = gratis.

Ik kan je ook een gratis verwijzing geven -> Huisarts + doorsturen naar Endocrinoloog = gratis.

Goede tip, zeker een mogelijkheid als je alleen wil weten hoe het met de hormonen staat.

Echter de performance enhancers spelen op vele vlakken een mogelijke rol, als uw huisarts/endocrinoloog ook meegaat in het uitsporen van al deze mogelijkheden dan zou ik u dat zeker aanbevelen. Ik geloof in het opbouwen en in stand houden van een goede (huis)arts-patient relatie.

De ervaring leert echter dat er toch een aantal stugge artsen zijn, zie een aantal reakties op deze site.

Ik bied u aan onderzoek dat toegesneden is op de bodybuilder: zie aangeboden onderzoeken.

Terug
Naar boven