Fitness Seller

Asielzoekers krijgen gratis fitnessabonnement

Ben ik met je eens, maar zo had ik sommigen opmerkingen hier niet opgevat.
Ik heb ook een hekel aan die gasten die weigeren te intrigeren, die je fiets stelen, die uitkeringen zitten te trekken.. Maar ik heb ook een hekel aan iedereen over 1 kam scheren en geen ruk geven om een ander.

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 10:33 ----------

Belg ;)

Heb trouwens al gezegd dat ik het heb over zij die zich niet integreren, en ook dat mijn mening waarschijnlijk beïnvloed wordt door deze mensen die het opzich verpesten voor diegenen die zich wel integreren, ik probeer dus helemaal niet te veralgemenen, maar dat geld zou dan nog wel aan nuttigere dingen besteed kunnen worden.

Hierzo.

Ik denk dat je je die posts inbeeldt.

Waarom gaat het over integreren ed? Asielzoekers krijgen onderdak, voedsel en blijkbaar dus ook een fitnessabonnement, terwijl die mensen hier nog niet eens wonen!
Er is dus nog geen sprake van integreren.

Jij krijgt toch ook een uitkering, studiefinanciering, waarvan je oa een fitnessabbo betaald..
en je werkt niet, je studeert niet... wat is jouw bijdrage?

Waarom gaat het over integreren ed? Asielzoekers krijgen onderdak, voedsel en blijkbaar dus ook een fitnessabonnement, terwijl die mensen hier nog niet eens wonen!
Er is dus nog geen sprake van integreren.

integreren in de BB cultuur, nix mis mee lijkt me. Zou je vriendje beter ook doen.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
Jij krijgt toch ook een uitkering, studiefinanciering, waarvan je oa een fitnessabbo betaald..
en je werkt niet, je studeert niet... wat is jouw bijdrage?

Ik krijg geen studiefinanciering en mijn uitkering is net genoeg om mijn vaste lasten van te betalen.
Helaas ben ik op andere mensen zoals familieleden toegewezen.

Ik studeer wel (geen idee waar je vandaan haalt dat ik wel een studiefinanciering zou hebben maar niet zou studeren?).

Waarom reageer je trouwens op mijn post, ik zeg er toch niks over? Alleen dat mensen die hier niet wonen dit allemaal krijgen aangereikt.
Ik woon hier..

Zou ik ook onderdak, voeding en abonnementen moeten krijgen als ik emigreer?

Probeer eens naar zo een land te emigreren, als je geluk hebt is er nog niks van je gestolen als je er een uurtje bent.

En als je zou emigreren naar een ander westers land lijkt het me sterk dat je er zoveel zou krijgen als hier in België (en Nederland misschien). Aangezien de meeste landen hun systeem van herverdeling van de inkomsten nog altijd shit is...

Probeer eens naar zo een land te emigreren, als je geluk hebt is er nog niks van je gestolen als je er een uurtje bent.

En als je zou emigreren naar een ander westers land lijkt het me sterk dat je er zoveel zou krijgen als hier in België (en Nederland misschien). Aangezien de meeste landen hun systeem van herverdeling van de inkomsten nog altijd shit is...

Precies ;) Vandaar dat ik het apart vind dat zij dit wel krijgen.
Voeding en onderdak kan ik me zeker wel voorstellen en dat gun ik ze ook, maar geld spenderen aan vrijetijdsbesteding voor deze mensen, zonder enig nuttig doel op dat moment, dat snap ik niet.

Ik krijg geen studiefinanciering en mijn uitkering is net genoeg om mijn vaste lasten van te betalen.
Helaas ben ik op andere mensen zoals familieleden toegewezen.

Ik studeer wel (geen idee waar je vandaan haalt dat ik wel een studiefinanciering zou hebben maar niet zou studeren?).

Waarom reageer je trouwens op mijn post, ik zeg er toch niks over? Alleen dat mensen die hier niet wonen dit allemaal krijgen aangereikt.
Ik woon hier..

Ik vind het minder erg om hun een fitnessabbo te geven dan mensen zoals jou te voorzien van een uitkering, wat tevens iets hoger uitvalt in kosten..
Je kan wel sporten, 40 posts per dag plaatsen, studeren, maar niet werken?
Maar goed dat is een ander verhaal, nu geen offtopic gezeiver meer, anders gaat Herman er zich mee bemoeien ;)

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 11:09 ----------

Is jouw fiets al eens gestolen?

Jep, fiets 1 x, scooter 2x.. :( Vriendin is ook een keer gestolen.. :eek:

Zo'n land vergelijken met Nederland, daar gaat het al fout.. Waarom denk je dat ze hierheen komen?
En ik vind dat altijd zo makkelijk, je eigen keuzes en principes goedpraten door met de vinger naar een ander te wijzen. Hoe luidde die uitspraak ook alweer? Een betere wereld.. schijt aan de ander?

Ik ben ook een asielzoeker geweest maar dan in NL. sinds 2004 heb ik verblijfsvergunning en ik ging ook fitnessen maar het werd 50% vergoed en voor maar halfjaar en daarna moest ik mijn contributie zelf betalen en dat kon ik niet meer, dus ik ging stoppen terwijl ik heel erg leuk vond. Dus ik had gesprek met de eigenaar van de sportschool dat ik moest stoppen want ik kon het zelf niet meer betalen en ik mocht van hem GRATIS elke dag komen trainen. (want hij zag een jonge talent voor hem)

Vriendin is ook een keer gestolen.. :eek:

:roflol:

Zo'n land vergelijken met Nederland, daar gaat het al fout.. Waarom denk je dat ze hierheen komen?
En ik vind dat altijd zo makkelijk, je eigen keuzes en principes goedpraten door met de vinger naar een ander te wijzen. Hoe luidde die uitspraak ook alweer? Een betere wereld.. schijt aan de ander?

Ik stelde de vergelijking eerst met zo een land om aan te tonen wat zij zouden doen als het omgekeerd was. Helemaal het tegenovergestelde dus, alles wat ze kunnen pakken ze van je af daar, moet ik je vast niet vertellen...

Toen nog vergeleken met een westers land, waar het ook allemaal een pak minder is voor asielzoekers...

Dat laatste wat je zegt snap ik niet zo goed, hoe praat ik mijn eigen keuzes en principes goed door met de vinger naar een ander te wijzen?

Ipv hier te discussiëren zou je je beter inschrijven op het nieuwe forumspel :mad:

:roflol:

Ik stelde de vergelijking eerst met zo een land om aan te tonen wat zij zouden doen als het omgekeerd was. Helemaal het tegenovergestelde dus, alles wat ze kunnen pakken ze van je af daar, moet ik je vast niet vertellen...

Toen nog vergeleken met een westers land, waar het ook allemaal een pak minder is voor asielzoekers...

Dat laatste wat je zegt snap ik niet zo goed, hoe praat ik mijn eigen keuzes en principes goed door met de vinger naar een ander te wijzen?

Precies zoals je nu doet, zij doen> dus wij doen..

Ik probeer daar niet mee te zeggen dat we allemaal lekker coulant moeten gaan lopen doen en de grenzen wagenwijd open moeten zetten. Maar een beetje medeleven en zorg in je medemens kan geen kwaad. We zijn mensen, laten we ons daar ook naar gedragen.

Aangezien het geld ook in Nederland niet aan de bomen groeit kon dat geld wat vrijgemaakt was voor fitnessabbo's wel beter besteed worden, zoals Punjab als zei.

Ik ben ook een asielzoeker geweest maar dan in NL. sinds 2004 heb ik verblijfsvergunning en ik ging ook fitnessen maar het werd 50% vergoed en voor maar halfjaar en daarna moest ik mijn contributie zelf betalen en dat kon ik niet meer, dus ik ging stoppen terwijl ik heel erg leuk vond. Dus ik had gesprek met de eigenaar van de sportschool dat ik moest stoppen want ik kon het zelf niet meer betalen en ik mocht van hem GRATIS elke dag komen trainen. (want hij zag een jonge talent voor hem)

Hij mag bij mij een bril komen halen, GRATIS :windup:

Hij mag bij mij een bril komen halen, GRATIS :windup:
Nah, doe eens lief:p Is toch tof dat de sporteigenaar zo deed? KEn bizarre verhalen van mensen die hun thuisland zijn ontvlucht wegens de meest lugubere dingen, en hier in NL nog een fatsoenlijk leven kunnen leiden. Mooi als iemand iets kan worden in de sportschool.

Terug
Naar boven