joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik sta op het punt een BRUINE boterham te pakken, tenzij iemand er bezwaar op heeft, dan pak ik wel een witte![]()
Een witte boterham waar je choco op smeert is alsnog racistisch.
wat een misgunners hier zeg!
asielzoekers worden niet zomaar toegelaten, ze moeten echt een goeie reden hebben. je wilt niet weten wat die mensen allemaal hebben moeten doorstaan. ze hebben hier geen fl**ker en hebben alles achter gelaten wat ze lief hebben. en dan zitten jullie te zeiken dat we ze tegenmoet komen met een fitnessabbo? in wat voor wereld leven we?
Da's een ander verhaal. Maar ik reageerde hier op de bewering dat ze maar in het eigen land moeten blijven omdat ze hier nog niets hebben bijgedragen in de periode voor ze uberhaupt naar hier kwamen.
Aan buitenlanders die hier komen wonen en weigeren zich te integreren heb ik een even grote hekel als de meesten. Buitenlanders die gewoon integreren, hier werken, perfect Nederlands spreken, etc... daar stoor ik me allesbehalve aan.

wat een misgunners hier zeg!
asielzoekers worden niet zomaar toegelaten, ze moeten echt een goeie reden hebben. je wilt niet weten wat die mensen allemaal hebben moeten doorstaan. ze hebben hier geen fl**ker en hebben alles achter gelaten wat ze lief hebben. en dan zitten jullie te zeiken dat we ze tegenmoet komen met een fitnessabbo? in wat voor wereld leven we?

Het gaat mij er meer om dat ze die mensen beter constructiever kunnen helpen voor dat geld. Bijvoorbeeld de mensen met oorlogstrauma voorzien van psychische hulp. Denk dat ze daar meer aan hebben dat een abo bij de lokale sportschool.

Is trouwens best een sadistisch geschenk, want zonder goede voeding maken ze toch geen gains![]()
Het gaat mij er meer om dat ze die mensen beter constructiever kunnen helpen voor dat geld. Bijvoorbeeld de mensen met oorlogstrauma voorzien van psychische hulp. Denk dat ze daar meer aan hebben dat een abo bij de lokale sportschool.

Ben ik met je eens, maar zo had ik sommigen opmerkingen hier niet opgevat.
Ik heb ook een hekel aan die gasten die weigeren te intigreren, die je fiets stelen, die uitkeringen zitten te trekken.. Maar ik heb ook een hekel aan iedereen over 1 kam scheren en geen ruk geven om een ander.
---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 10:33 ----------
Belg![]()

Ik heb ook een hekel aan die gasten die weigeren te intigreren, die je fiets stelen, die uitkeringen zitten te trekken.. Maar ik heb ook een hekel aan iedereen over 1 kam scheren en geen ruk geven om een ander.
---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 10:33 ----------
Belg![]()
Heb trouwens al gezegd dat ik het heb over zij die zich niet integreren, en ook dat mijn mening waarschijnlijk beïnvloed wordt door deze mensen die het opzich verpesten voor diegenen die zich wel integreren, ik probeer dus helemaal niet te veralgemenen, maar dat geld zou dan nog wel aan nuttigere dingen besteed kunnen worden.
Waarom gaat het over integreren ed? Asielzoekers krijgen onderdak, voedsel en blijkbaar dus ook een fitnessabonnement, terwijl die mensen hier nog niet eens wonen!
Er is dus nog geen sprake van integreren.