XXL Nutrition

Asielzoekers krijgen gratis fitnessabonnement

ik sta op het punt een BRUINE boterham te pakken, tenzij iemand er bezwaar op heeft, dan pak ik wel een witte :rolleyes:

wat een misgunners hier zeg!
asielzoekers worden niet zomaar toegelaten, ze moeten echt een goeie reden hebben. je wilt niet weten wat die mensen allemaal hebben moeten doorstaan. ze hebben hier geen fl**ker en hebben alles achter gelaten wat ze lief hebben. en dan zitten jullie te zeiken dat we ze tegenmoet komen met een fitnessabbo? in wat voor wereld leven we?

ik ben trouwens totaal niet racistisch, er zitten overal wel rotte appels bij, daar ben ik gewoon tegen.

asielzoekers worden niet zomaar toegelaten, ze moeten echt een goeie reden hebben. je wilt niet weten wat die mensen allemaal hebben moeten doorstaan. ze hebben hier geen fl**ker en hebben alles achter gelaten wat ze lief hebben. en dan zitten jullie te zeiken dat we ze tegenmoet komen met een fitnessabbo? in wat voor wereld leven we?

Het gaat mij er meer om dat ze die mensen beter constructiever kunnen helpen voor dat geld. Bijvoorbeeld de mensen met oorlogstrauma voorzien van psychische hulp. Denk dat ze daar meer aan hebben dat een abo bij de lokale sportschool.

Da's een ander verhaal. Maar ik reageerde hier op de bewering dat ze maar in het eigen land moeten blijven omdat ze hier nog niets hebben bijgedragen in de periode voor ze uberhaupt naar hier kwamen.
Aan buitenlanders die hier komen wonen en weigeren zich te integreren heb ik een even grote hekel als de meesten. Buitenlanders die gewoon integreren, hier werken, perfect Nederlands spreken, etc... daar stoor ik me allesbehalve aan.

Jij bent ook een buitenlander :cool:

Is trouwens best een sadistisch geschenk, want zonder goede voeding maken ze toch geen gains :trollface:

Het gaat mij er meer om dat ze die mensen beter constructiever kunnen helpen voor dat geld. Bijvoorbeeld de mensen met oorlogstrauma voorzien van psychische hulp. Denk dat ze daar meer aan hebben dat een abo bij de lokale sportschool.

Precies dit.
Daarbij krijgt niet elke asielzoeker ook daadwerkelijk een verblijfsvergunning. Dus voor sommige is het alsnog weggegooid geld. Je kunt het inderdaad beter besteden aan iets voor de lange termijn die hen helpt, in plaats van tijdverdrijf.

Jij bent ook een buitenlander :cool:

maar hij heeft zich zo te zien wel degelijk geïntegreerd dan. :cool:

---------- Post added 10 October 2013 at 10:32 ----------

Is trouwens best een sadistisch geschenk, want zonder goede voeding maken ze toch geen gains :trollface:

true dat, gaat de staat dat beter ook gewoon sponsoren, huren ze een expert hier voor in en maken ze ook gewoon voedingsschema's voor iedereen! maximale gains!

Ben ik met je eens, maar zo had ik sommigen opmerkingen hier niet opgevat.
Ik heb ook een hekel aan die gasten die weigeren te intrigeren, die je fiets stelen, die uitkeringen zitten te trekken.. Maar ik heb ook een hekel aan iedereen over 1 kam scheren en geen ruk geven om een ander.

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 10:33 ----------

Belg ;)

Laatst bewerkt:
Ik heb ook een hekel aan die gasten die weigeren te intigreren, die je fiets stelen, die uitkeringen zitten te trekken.. Maar ik heb ook een hekel aan iedereen over 1 kam scheren en geen ruk geven om een ander.

Belg ;)

Mee eens ;)

Al is het vrij normaal dat alle negatieve excessen tot in den treuren worden uitgelicht, waar de positieve niet of nauwelijks aandacht krijgen. Dus ik kijk er niet van op in ieder geval.

Ik heb ook een hekel aan die gasten die weigeren te intigreren, die je fiets stelen, die uitkeringen zitten te trekken.. Maar ik heb ook een hekel aan iedereen over 1 kam scheren en geen ruk geven om een ander.

Belg ;)

Je haat me gewoon omdat ik zwart ben.

Heb trouwens al gezegd dat ik het heb over zij die zich niet integreren, en ook dat mijn mening waarschijnlijk beïnvloed wordt door deze mensen die het opzich verpesten voor diegenen die zich wel integreren, ik probeer dus helemaal niet te veralgemenen, maar dat geld zou dan nog wel aan nuttigere dingen besteed kunnen worden.

Heb trouwens al gezegd dat ik het heb over zij die zich niet integreren, en ook dat mijn mening waarschijnlijk beïnvloed wordt door deze mensen die het opzich verpesten voor diegenen die zich wel integreren, ik probeer dus helemaal niet te veralgemenen, maar dat geld zou dan nog wel aan nuttigere dingen besteed kunnen worden.

Je hoeft je ook niet aangesproken te voelen, ik heb niet alle posts gelezen.

Waarom gaat het over integreren ed? Asielzoekers krijgen onderdak, voedsel en blijkbaar dus ook een fitnessabonnement, terwijl die mensen hier nog niet eens wonen!
Er is dus nog geen sprake van integreren.

Waarom gaat het over integreren ed? Asielzoekers krijgen onderdak, voedsel en blijkbaar dus ook een fitnessabonnement, terwijl die mensen hier nog niet eens wonen!
Er is dus nog geen sprake van integreren.

Wie heeft het over integreren dan?

Terug
Naar boven