XXL Nutrition

Aspartaam in walden farms?

Ladybug

Dutch Bodybuilder
Waardering
37
Lengte
1m63
Massa
55kg
Vetpercentage
21%
Ik heb zojuist walden farms producten besteld om toch nog een beetje smaak te hebben aan mijn voeding.

Nu zie ik dus een documentaire over aspartaam.
Ik wist dat het slecht was voor de gezondheid, maar deze documentaire maakt me wel heel angstig:eek:
http://www.youtube.com/watch?v=Z0xNT-URrwU

Zit er aspartaam in walden farms?

Gewoon met mate. Een van de onderzochte mensen dronk 9 blikjes cola light, hoe kan je dat nu vergelijken met normaal gebruik?

• Topic Starter Topic Starter
volgens de verpakking bevat het geen aspartaam, dus ik hoop dat dit geen oplichterij is..
ga ik er maar vanuit dat het er niet in zit.. en hoe zit het met de calorieen in walden farms?

er staat dus dat het kcal-vrij is,
maar er staat ook bij: kan sporen bevatten van calorieën.

wat houdt dit in dan?

Als't geen aspartaam is, zit er wel een andere chemische zoetstof in.

Je ontkomt er niet aan, of je moet de "flowepower" lifestyle gaan volgen :o

Met mate idd.

Er zit sucralose / splenda in. Zou me er niet zo druk om maken als je het met mate gebruikt.

Trace calories zijn volgens mij minder dan 5kcal per serving. Alles onder de vijf kcal wordt dan afgerond naar 0kcal. Kan het mis hebben, was maanden terug dat ik dit heb opgezocht. Ik vind het persoonlijk te verwaarlozen :)

Wat heb je gehaald en hoe smaakt het eigenlijk?

Heb veel gelezen over de producten maar ben bang om mijn geld weg te gooien omdat de smaak in de meeste gevallen tegenvalt.

Het smaakt wel kunstmatig moet ik zeggen.. en erg zoet.
Overigens is het wel een lekkere smaakmaker. Ik gebruik bv. soms de caramel dip voor in mijn koffie..
de sla dressing mosterd dijon zou ik afraden, die is niet zo lekker.. was een miskoopje :P

Italian dressing is héél lekker! Daar had ik iets te veel van genomen.. discipline-gebrek.
Doe nu wel zuiniger met die potjes, want het is duur spul en onnodig om te vaak te gebruiken..
koffie smaakt ook prima zonder caramel & de komkommer is soms ook wel eens lekker gewoon kaal :P

Beter is gewoon honing of stevia. Discipline om niet alles zoet te maken!

ja daarom gebruik ik het ook soms als beloning..
aangezien ik geen junkfood kan eten i.v.m mijn ziekte.

Jammer dat het van Aspartaan nooit vergeleken wordt met normale hoeveelheden en in vergelijking met suiker. Er zitten gewoon voor- en nadelen aan. Niets meer, niets minder.

Dat hele gezeik rondom aspartaam.. :,)

---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:30 ----------

Ik heb zojuist walden farms producten besteld om toch nog een beetje smaak te hebben aan mijn voeding.

Nu zie ik dus een documentaire over aspartaam.
Ik wist dat het slecht was voor de gezondheid, maar deze documentaire maakt me wel heel angstig:eek:
http://www.youtube.com/watch?v=Z0xNT-URrwU

Zit er aspartaam in walden farms?

Al die claims over diabetes, blindheid, en dat soort shit, gtfo haha

Terug
Naar boven