naturell
Huge Freak
- Waardering
- 540
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal alvast zelfmoord plegen om dat niet te hoeven meemaken.
nee, mijn paar honderd euro's ga ik eerst nog snel opmaken.
Waarom vinden die retarded journalisten het altijd nodig om een totaal foute titel te gebruiken om de aandacht te trekken? Niet noodzakelijk een aanval naar de TS trouwens.
Waarom vinden die retarded journalisten het altijd nodig om een totaal foute titel te gebruiken om de aandacht te trekken? Niet noodzakelijk een aanval naar de TS trouwens.

monster titel trouwens
"asteroide apophis slaat 2036 op aarde in"
en uit het artikel blijkt dat er bijna geen kans is dat die in slaat
lol

Hmwaaa, wees daar maar niet zo zeker van.
"Bijna geen" geloof ik persoonlijk niet in, de kans dat we geraakt worden door zo'n ding is best reëel, helemaal als hij vanaf de zon kant aan komt...dan zien we hem namelijk niet aankomen. En er zijn zo veel objecten in de ruimte, kunnen ze echt niet allemaal monitoren.
Mensen hebben geen flauw idee hoeveel kraters de aarde telt, heel veel.
En die komen toch echt uit de ruimte hoor.
Maar je moet inderdaad niet je leven er door laten beïnvloeden, je doet er toch niet veel aan.
Persoonlijk vind het altijd wel een spannend onderwerp. Beetje sensatie....maar toch ook heel serieus.

Hmwaaa, wees daar maar niet zo zeker van.
"Bijna geen" geloof ik persoonlijk niet in, de kans dat we geraakt worden door zo'n ding is best reëel, helemaal als hij vanaf de zon kant aan komt...dan zien we hem namelijk niet aankomen. En er zijn zo veel objecten in de ruimte, kunnen ze echt niet allemaal monitoren.
Mensen hebben geen flauw idee hoeveel kraters de aarde telt, heel veel.
En die komen toch echt uit de ruimte hoor.
Maar je moet inderdaad niet je leven er door laten beïnvloeden, je doet er toch niet veel aan.
Persoonlijk vind het altijd wel een spannend onderwerp. Beetje sensatie....maar toch ook heel serieus.
de kans dat we geraakt worden door zo'n ding is best reëel, helemaal als hij vanaf de zon kant aan komt...dan zien we hem namelijk niet aankomen.