AndroidHealthClinic

Asteroïde Impact

Laat dat maar in het echt gebeuren... Wesking zal ons allemaal redden...

Mooi filmpje

Oke en nu? gauw spullen pakken en mijn kelder in?

vette shit, wat minder als het gebeurt maarja :D

doe gwn kamehameha tegen die komeet ofzo :rolleyes:

pff pussysteentje.

kop die komeet!

ach, tegen de tijd dat we zon ding op ons af zien komen, ga ik er vanuit dat er wel iets waord uitgevonden om het kapot te maken.

het is te hopen dat frodo zich daar nog door heen weet te werken.

Prachtig nummer, I <3 Pink Floyd

tegen de tijd dat dat eraan komt hebben ze er wel wat op bedacht :D

Wat ik me nu afvraag: Is het ook mogelijk dat zo'n ding doorschiet naar de kern van de aarde (bijvoorbeeld ergens waar de aardkorst dunner is) en dat dan de aarde van binneuit explodeerd?

Wat ik me nu afvraag: Is het ook mogelijk dat zo'n ding doorschiet naar de kern van de aarde (bijvoorbeeld ergens waar de aardkorst dunner is) en dat dan de aarde van binneuit explodeerd?

dat denk ik niet:P lijkt dat je leuker dan?

dat filmpje is beetje overdreven, dit komeet is groter dan de maan en een verkoolde zwarte wereld is ook niet zo mooi, behalve voor de gothics natuurlijk

Zeker een mooi filmpje. Maar wat ik niet snap he, zou dat dan betekenen dat DBB ook offline is? Want dat zou ik echt niet overleven

In 2036 geloven wetenschappers dat er een asteroid op de aarde kan inslaan. In 2029 komt die asteroid 30,000 km van de aarde langs en doordat die zo dicht bij de aarda langs komt geloven wetenschappers dat ie lichtjes van richting veranderdt en in 2039 de aarde raakt.

[Link niet meer beschikbaar]

In 2036 geloven wetenschappers dat er een asteroid op de aarde kan inslaan. In 2029 komt die asteroid 30,000 km van de aarde langs en doordat die zo dicht bij de aarda langs komt geloven wetenschappers dat ie lichtjes van richting veranderdt en in 2039 de aarde raakt.

[Link niet meer beschikbaar]

geloof je dat ?

Terug
Naar boven