- Waardering
- 2
Guess again
Er is hier tientalle malen geprobeerd mij te verleiden tot ongelovigheid, met name builderB en Blackadder hebben er een soort sport van gemaakt.
Wat zijn niet weten is dat de shaytaan hun in zijn macht heeft en spelletjes met ze speelt. En dat ze mij daar met zoete woorden ook in proberen te lokken. Maar ze komen er wel achter hoe fout hun zitten als hun hart stopt met kloppen en de engel des doods hun komt halen
het werd hier al eerder gezegt
mensen die geloven volgens oude waardes die niet meer van deze tijd zijn zulen ook niet vooruitgaan en daarme zorgen ze voor hun eigen uitsterven.
daarmee heb ik vrede.
spiertje
van in plaast je te laten verleiden tot de uitspraken die je doet en door d emensen te laten opjagen kan je ook laten zien dat je geen slechte en geweldadige bedoelingen hebt
hoe kan je het laten zien op video beelden van het verscheuren van een stuk papier met wat inkt erop nu rede genoeg vinden omjezelf tot geweld te laten verleiden.
als ik even in jou geloof mag spreken denk ik er er maar 1 heilig boek is en al het andere is een op modern papier gedrukt boekwerk warvan er zelfs verschillende intrepraties bestaan
maar er is maar 1 heilig boek en dat is het orgineel.
ga inplaats van geweld een film maken waarbij jullie de bijbel verscheuren.
of poosters eigenlijk een op papier uitgepint pvv boekwerk met daarin de voorstellen van wilders.
ik zal er niet rouwig om zijn.
gewelt zal alleen beantwoord worden met gewelt direct of indirect, op korte termijn of lange termijn
onderdrukking zal altijd leiden tot opstand
dat geld ook als moslims willen dat de gehele wereld zich bekeerd tot het moslim geloof

En zoals ik al probeerde te zeggen Dawkins heeft meerdere boeken geschreven en lectures gegeven.