Tommyboy
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 83
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel uur per week werk jij dan? En hoeveel dagen per week train jij?

Ik werk zo'n 20 uur in de week. + school nog dan
en train 3 a4x per week
Ma t/m Za ben ik druk bezet en op zondag lekker een dagje vrij![]()

Doe je goed.
En hou je door de weeks nog tijd over?
Wil het ook zo gaan doen, maar ik ben bang dat ik het niet haal.
Ik ga fysio volgend jaar studeren dus dat word ook nog is flink leren en denk niet dat ik dan nog tijd over hou om +/- 20 uur per week te werken.![]()
maar aan het einde van de dag heb ik altijd mijn slaap wel hard nodig.Pug 205'je zou in je budget moeten liggen(2dehands welteverstaan).
thanks voor de reacties. zitten bruikbare tussen
en wat dachten jullie van een civic?
ik woon trouwens in een afgelegen gebied, platteland jwt
Ik heb als eerste auto een peugeot 205 1.4 s6 gehad. Reed wel ok, maar verbruik was belachelijk hoog. 1:6 - 1:8. Verder liep hij gewoon goed en lekte geen benzine, toch heel raar.
Nu rijd ik een BMW e30 325i, rijdt super maar is niet goedkoop rijden, aanschaf valt wel mee maar daarna begint de pret. (wordt ruimschoots gecompenseerd door rijplezier!)
Wat ik je aan zou raden:
Opel Combo, rijdt super zuinig (1:18 - 1:20), oerdegelijk, je kunt er altijd je spullen in kwijt en rijdt nog helemaal niet verkeerd. Bijvoorbeeld: http://link.marktplaats.nl/378696726
Diesel zal wat duurder zijn in belasting, maar als je uit gaat rekenen hoeveel het scheelt in brandstofkosten... Daar hoef je niet veel km voor te rijden, om er dat verschil uit te halen.

. Ik rijd ook niet zo veel, en nu rijd ik nog veel motor, verbruikt een stuk minder (en je bent ergens sneller
)Onderhoud inderdaad, kan veel zelf dus daardoor valt het wel mee.
En het verbruik ligt natuurlijk vrij hoog, 1:7 bij relatief veel korte afstanden en een zware rechtervoet. Dit was wel voor de grote beurt, dus het zou kunnen dat ie nu wat zuiniger loopt. Maar dat wist ik voordat ik de auto kocht, dus daar ga ik niet over lopen janken, gewoon niet te veel nadenken bij het tanken. Ik rijd ook niet zo veel, en nu rijd ik nog veel motor, verbruikt een stuk minder (en je bent ergens sneller
)
Als ik weer fulltime ga werken na de studie is het een ander verhaal.
Tevens komt er ook nog een motor bij om het kilometerrijden tegen te gaan(als dat er überhaupt nog van komt) en benzinekosten lager te houden.Nouja ik rij zelf in een BMW E36 316 (met cruise control), en mijn verbruik ligt bij normaal gebruik rond de 1/12 (soms kan ik hem zelf naar de 1/14 brengen). Bij alleen snelweg is het een ander verhaal. Dan ga ik boven de 1/15 zitten. Zelf heb ik het ook dat ik een BMW ultiem rijgenot vindt. Heb al een peugeot gehad en kon een volkswagen golf 3 overnemen(perfecte staat) maar het is géén BMW. Zelf heb ik het gevoel dat ik een ben met de auto(klinkt heel cheesy), bij andere auto's heb ik dat niet. De onderhoud neem ik dan ook maar voor lief.
Was er zelf nog aan aant denken om een dikke 2.8l E46 te halen. Maar nu in mijn studiejaren gaat het daarvan niet komen.Als ik weer fulltime ga werken na de studie is het een ander verhaal.
Tevens komt er ook nog een motor bij om het kilometerrijden tegen te gaan(als dat er überhaupt nog van komt) en benzinekosten lager te houden.
))