Fitness Seller

Auto Kopen!

• Topic Starter Topic Starter
hmm ik woon ook vrij afgelegen daarom is een auto juist idiaal.
hmm das wel erg ver:P!
ik rond de 15-20 min fietsen naar dichtbijzijnde dorp:P

ga het gewoon in de gaten houden. mss kan ik het via een autobedrijf regelen ofzo, heb daar ook wel eens van gehoord.

er staat er wel 1 in de buurt maar dat is er zo 1 :roflol: helemaal afgetrapt wss
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

****ing huge epic spoiler :roflol:

ga het gewoon in de gaten houden. mss kan ik het via een autobedrijf regelen ofzo, heb daar ook wel eens van gehoord.

er staat er wel 1 in de buurt maar dat is er zo 1 :roflol: helemaal afgetrapt wss
[Link niet meer beschikbaar]

****ing huge epic spoiler :roflol:

haha ja die spoiler had ik er eerst afgebroken en je moet idd wle opassen met die civic's dat ze niet afgetrapt zijn of roest aan de onderkant.

haha ja die spoiler had ik er eerst afgebroken en je moet idd wle opassen met die civic's dat ze niet afgetrapt zijn of roest aan de onderkant.

ga gewoon proberen te regelen dat die autodealer meegaat als ik naar dat adres toe ga :roflol: zou wel ideaal zijn.

heb nu wel een mooie gevonden in de buurt. maar hij is wel rood, vind ik niet zo heel mooi. verder maar 175k km. 700 euro.

zou je die over kunnen spuiten? vind zwart veel mooier

ga gewoon proberen te regelen dat die autodealer meegaat als ik naar dat adres toe ga :roflol: zou wel ideaal zijn.

heb nu wel een mooie gevonden in de buurt. maar hij is wel rood, vind ik niet zo heel mooi. verder maar 175k km. 700 euro.

overspuiten kan wel maar is overalgemeen super duur vooral als je door bedrijf laat doen,

Een auto van 700 euro over laten spuiten? Is het niet waard.

En 70 km is toch niet ver? Ik heb mijn motor 100 km van huis gekocht, kun je meteen een mooi ritje maken als je hem koopt;).

Een auto van 700 euro over laten spuiten? Is het niet waard.

En 70 km is toch niet ver? Ik heb mijn motor 100 km van huis gekocht, kun je meteen een mooi ritje maken als je hem koopt;).

haha nee ok. jammer van de rode kleur dan. mss als ik hem in het echt zie dat het meevalt.

ja idd dat is dan weer wel leuk :)

haha nee ok. jammer van de rode kleur dan. mss als ik hem in het echt zie dat het meevalt.

ja idd dat is dan weer wel leuk :)

Rood kan echt wel mooi zijn. Als je hem net gepolijst en gewaxt hebt is dat altijd mooi. Punt is wel dat je het vervolgens wel een beetje bij moet houden.

Stuur Yammastili anders even een PM, hij heeft nog een porsche 944 te koop staan.

dikke pors boys

ga ik zeker ff checke

Terug
Naar boven