Tommyboy
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 83
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe es ff anders dan elke doorsnee student met een golf een neem gewoon
zoiets! Chickies zien zich al helemaal in bikini met jou naar het strand sjeezen in cabrio-stand![]()

swiftje gti (was mijn eerste auto.. /QUOTE]
Dat in geen geval. Koop geen kapot gereden gti model voor 1000.
een volkswagen passat (oud model) heb ik een een porsche (http://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen/porsche-944-tuning-51586435.htm) de porsche kost geen 17 duizend ik zou er wel zeker zo'n 8000 voor willen
f*cking vette porsche bro!
hou echt van oude auto's.
zijn er mensen hier bekend met het sleutelen aan een auto? ben een leek op dat gebied maar zou er best mijn hobby van willen maken aangezien ik de ruimte en tijd wel heb

f*cking vette porsche bro!
zijn er mensen hier bekend met het sleutelen aan een auto? ben een leek op dat gebied maar zou er best mijn hobby van willen maken aangezien ik de ruimte en tijd wel heb
Een 944 is wel 8000 waard ja, als die in uitzonderlijk goeie staat verkeert.een volkswagen passat (oud model) heb ik een een porsche (http://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen/porsche-944-tuning-51586435.htm) de porsche kost geen 17 duizend ik zou er wel zeker zo'n 8000 voor willen
Op internet is heel veel te vinden. Er zijn websites waar je veel voorkomende problemen bij bepaalde wagens kan vinden.f*cking vette porsche bro!
Idd. Een brug of een put kom je al een heel eind mee.Ja ik probeer zo veel mogelijk zelf te doen.
Wil je het goed aanpakken, zorg dat je een brug hebt, scheelt heeeeel veel.![]()
Is niet zo moeilijk.
Het juiste gereedschap en je bent al ver (een vraag baak van desbetreffende auto helpt ook enorm).
Is niet zo moeilijk.
Het juiste gereedschap en je bent al ver (een vraag baak van desbetreffende auto helpt ook enorm).

ik heb een honda civic vtec-e lsi uit 1997 voor 2000 supermooi ding.
??
via internet gezocht en de dichtstbijzijnde staat 70km verderop te koop. 
ziet er goed uit man
enige probleem is dat ik nogal afgelegen woonvia internet gezocht en de dichtstbijzijnde staat 70km verderop te koop.
![]()
!