MuscleMeat

Auto Kopen!

gsx-r750 van 99 met 135 krukas pk en goed afgesteld 124 achterwielpk"s reed ik 1 op 12 tot 1 op 19 mee gemiddeld over een hele tank. de eerste paar tanken reed ik 1 op 18 ..errug netjes !!!! daarna 1 op 14 toen reed ik zoals een supersport bedoeld is

Doe es ff anders dan elke doorsnee student met een golf een neem gewoon
zoiets! Chickies zien zich al helemaal in bikini met jou naar het strand sjeezen in cabrio-stand :D

Laatst bewerkt:
ja grappig maar verbruik vrij hoog geloof ik

Ik schat gemiddeld rond de 1:10. Mijn Grand Vitara heeft een gemiddeld verbruik van 1:10,5

• Topic Starter Topic Starter
f*cking vette porsche bro!

hou echt van oude auto's.
zijn er mensen hier bekend met het sleutelen aan een auto? ben een leek op dat gebied maar zou er best mijn hobby van willen maken aangezien ik de ruimte en tijd wel heb

Ja ik probeer zo veel mogelijk zelf te doen.
Wil je het goed aanpakken, zorg dat je een brug hebt, scheelt heeeeel veel.;)

zijn er mensen hier bekend met het sleutelen aan een auto? ben een leek op dat gebied maar zou er best mijn hobby van willen maken aangezien ik de ruimte en tijd wel heb

Is niet zo moeilijk.
Het juiste gereedschap en je bent al ver (een vraag baak van desbetreffende auto helpt ook enorm).

een volkswagen passat (oud model) heb ik een een porsche (http://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen/porsche-944-tuning-51586435.htm) de porsche kost geen 17 duizend ik zou er wel zeker zo'n 8000 voor willen
Een 944 is wel 8000 waard ja, als die in uitzonderlijk goeie staat verkeert.
Gezien de tuning geef ik er 3000 voor. Zonde van de wagen...

Op internet is heel veel te vinden. Er zijn websites waar je veel voorkomende problemen bij bepaalde wagens kan vinden.
Ja ik probeer zo veel mogelijk zelf te doen.
Wil je het goed aanpakken, zorg dat je een brug hebt, scheelt heeeeel veel.;)
Idd. Een brug of een put kom je al een heel eind mee.
Is niet zo moeilijk.
Het juiste gereedschap en je bent al ver (een vraag baak van desbetreffende auto helpt ook enorm).

True.
En als je geen al te nieuwe wagen koopt heb je ook genoeg aan de basics qua materiaal.
Door gewoon zelf wat te prutsen leer je veel bij :thumbs:

Is niet zo moeilijk.

Meeste dingen zijn prima zelf te doen. Anders toch gewoon zelf proberen, hulp inschakelen kan altijd nog.

Fora helpen echt enorm, daardoor hoef je niet de fouten te maken die anderen al hebben gemaakt. Fouten kunnen wel veel geld kosten namelijk, boutjes die afbreken, bougies met alle geweld los willen draaien en de draad in de kop vernken, etc etc

• Topic Starter Topic Starter
bedankt allen

ik heb een honda civic vtec-e lsi uit 1997 voor 2000 supermooi ding.

nice

ik ga ook voor zoiets

rijd ie lekker enzo :o ??

ja en rijd ook nog best zuinig voor 120pk
sportief ding,

20100829_002.jpg

ziet er goed uit man :thumb:

enige probleem is dat ik nogal afgelegen woon :o via internet gezocht en de dichtstbijzijnde staat 70km verderop te koop. :o

hmm ik woon ook vrij afgelegen daarom is een auto juist idiaal.
hmm das wel erg ver:P!
ik rond de 15-20 min fietsen naar dichtbijzijnde dorp:P

Terug
Naar boven