Fitness Seller

Auto rijden en muziek.

Absolutely

Competitive Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m82
Massa
97kg
Vetpercentage
17%
Vanmorgen weer zo'n moment. Ik rij naar mijn werk elke dag zo'n 70 kilometer, Vaak in de file, maar vanmorgen lekker rustig en vrij baan.

Radio lekker hard.. En soms.. dan krijg je een supergevoel met een bepaald stukje muziek. Dat was dus vanmorgen. Alles om je heen verdwijnt, teller op 160+ en één met je auto en de muziek.

3 nummer achter elkaar.

Bruce Spingsteen I am on Fire
Golden Earing Sleep without you
Rolling Stones Fool to cry

Wanneer heb jij dit gevoel, en met welke muziek

Absolutely zei:
Vanmorgen weer zo'n moment. Ik rij naar mijn werk elke dag zo'n 70 kilometer, Vaak in de file, maar vanmorgen lekker rustig en vrij baan.

Radio lekker hard.. En soms.. dan krijg je een supergevoel met een bepaald stukje muziek. Dat was dus vanmorgen. Alles om je heen verdwijnt, teller op 160+ en één met je auto en de muziek.

3 nummer achter elkaar.

Bruce Spingsteen I am on Fire
Golden Earing Sleep without you
Rolling Stones Fool to cry

Wanneer heb jij dit gevoel, en met welke muziek
gewoon cd'tje van Club System volle bak, en gaan met de banaan ;) (maar doordat ik nog maar met voorlopig rijbewijs rij heb ik nog niet meer dan 120 gereden :()

Heb in 3/4 van de gevallen de Stones op.

En vooral sommige live CD's zijn zeer meeslepend. Volume voluit, meezingen en je krijgt vanzelf een zware rechtervoet. :)

• Topic Starter Topic Starter
MrJ zei:
Heb in 3/4 van de gevallen de Stones op.

En vooral sommige live CD's zijn zeer meeslepend. Volume voluit, meezingen en je krijgt vanzelf een zware rechtervoet. :)

Ik heb 2 cd's van de stone's. Ben er niet zo heel erg gek op. Een aantal nummers zijn wel erg lekker :)

Als ik mn MOH cd-tje heb op staan wil de teller nog weleens rap omhoog schieten :D

****ing harde metal!!! Helaas rijdt ik in een suzuki alto dus die snelheid die beeld ik me dan meestal maar in :)

80% van dit forum zijn toch hardcore relnichten dus laat weinig te raden over.... :o

• Topic Starter Topic Starter
Kan me ook wel aardig vermaken met hardcore / dance. Ook dan veel te hard.. Maar het is zooooo lekker...

Luisterde je toevallig naar Veronica Radio?

Ligt eraan in wat voor bui ik ben, maar ik kan ook helemaal wegdromen op zulke nummers. Vooral als ik in een verliefde bui ben.......... :)

En als ik in het weekend weer eens een stamp feestje heb, luister ik die week veel naar hardcore en wat meer up tempo. Dan kan ik me helemaal op het weekend verheugen. Zoals deze week............ :D

ik herken het, muziek waar je spontaan een "kick&rush" van krijgt
heb ik wel met die rasechte klassieke Dr.Dre beats

Absolutely zei:

Ja maar dan ben je binnen de kortste keren ook één met één of andere paal.

ik "ging vroeger hard" op drum&bass. Nu heb ik geen auto meer, dus zou ik het niet weten. Hoe hard mn koptelefoon ook staat, de stadsbus rijdt er niet harder door.

Rob G zei:
****ing harde metal!!! Helaas rijdt ik in een suzuki alto dus die snelheid die beeld ik me dan meestal maar in :)

Wheheh ik heb ook ooit een alto gehad, daar kan ik je een paar verhalen over vertellen.. :roflol:

Ontopic: Bij mij is het meestal HipHop wat de klok slaat..

Rob G zei:
Nou, in een Suzuki voelt 70 km/h aan alsof je tegen de snelheid van het licht aanzit. :D

Maargoed, pedal to the metal van peter pan speedrock doet het altijd heel aardig bij m’n rechtervoet.
Gisteren nog een prent gereden op een 2 baans voorrangsweg met middenberm (de route van de Pley route naar het centrum van Arnhem), en daar mag je maar 50 en ik reed met de rest van het verkeer mee: 70.
En dus werd ik samen met een hele rits anderen aan de kant gezet voor een bon.
Wat vind je van je snelheid vraagt de agent. Goed, antwoord ik. Het was niet goed want je reed te snel antwoord hij terug. Het was niet te snel want ik bracht op geen enkele wijze de verkeersveiligheid in gevaar, als ik hier 50 ga rijden dan breng ik wel de verkeersveiligheid in gevaar omdat mijn medeweggebruikers nogal gefrustreerd zullen reageren van die snelheid op dit stuk weg. De agent heeft geen zin in een discussie en houdt z’n mond, er stonden immers nog meer klanten te wachten op een prent.
Een beetje wrang als justitie jouw wel weet te vinden als je te snel rijdt maar dat ze moslimterroristen maar niet te pakken krijgen. En dat ze wel mensen genoeg hebben voor snelheidscontroles, maar geen mensen genoeg om je gejatte fiets te zoeken. En waarom gaan ze nooit bij plaatsen staan waar het ook echt gevaarlijk is om snel te rijden. Ik zie ze nooit bij basisscholen, speeltuinen, sporthallen en soortgelijke locaties. Ze staan altijd op locaties waar de verkeerssituatie het toelaat om snel te rijden. Makkelijk verdient? :mad:

nee reed vaak met hardcore op, maar dat doe ik de laatste tijd niet vaak meer, omdat ik 200+ iets te vaak op de teller zag (snachts en smorgens vroeg). daarom rijd ik nu vaak met rap of lounge in de auto, wordt ik lekker rustig van. scheelt ook weer in verbruik, want daar word je ook niet vrolijk van tegenwoordig

Een goei Retro house cdke doet het altijd goed!
Vooral de legendarische Jones & Stephenson - the first rebirth!!!!
Gewoon super als die bassen door mijn woofers gaan!

Pedal to the metal dan! :D

Origineel gepost door Rob G
****ing harde metal!!! Helaas rijdt ik in een suzuki alto dus die snelheid die beeld ik me dan meestal maar in

Zelf rijd ik ook in Suzuki Alto, maar dan wel eentje met een ontzettend lompe stereo en als ik dan het nummer X-pander van DJ Zany (hardstyle) opzet nou dan tssss..... dan gaan we als een speer :D

Arkangel doet het altijd

By the way,jullie nederlanders doen het ook niet slecht,toen ik de cd van born from pain(sands of time) in de auto opzette :hair: man dat gaf een kick

Terug
Naar boven