Fitness Seller

auto tuning, prachtig of kinderachtig?

auto tuning, prachtig of kinderachtig?


  • Totaal stemmers
    166
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

zo doen belgen het:


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Droom maar lekker verder Homer:D
Weet meer als jij denkt. Mijn interesse in auto's en motoren is ooit heel groot geweest he;)

M6 ruleert wel meer als die 5 hoor:D

Hahah :D

M6 is idd heel dik jah :D

Maar die muscle cars zijn 3 x niks
 
Zelf-tuning, wat heb je er aan? Dan koop ik liever een auto die vanuit de fabriek al superdik is! Daar horen AMG en M ook bij! :cool:
 
Zelf-tuning, wat heb je er aan? Dan koop ik liever een auto die vanuit de fabriek al superdik is! Daar horen AMG en M ook bij! :cool:

En wat heb je dan? een auto, die iedere idioot met een zak geld, kan kopen.

Dan liever een unieke auto
 
En wat heb je dan? een auto, die iedere idioot met een zak geld, kan kopen.

Dan liever een unieke auto



Dan maar een idioot,kerel.:p

Ben benieuwd wat jij tegenover een M5 wil zetten.....
 
Dan maar een idioot,kerel.:p

Ben benieuwd wat jij tegenover een M5 wil zetten.....

Ten eerste gaat het niet over wat je ertegen over wilt zetten. Het gaat om het hebben van een unieke auto.... een M5 is nou niet echt uniek te noemen.

Maar goed.....dit zijn mijn auto's:

1) Een Renault Megane Coupe 2.0 16V naar wens aangepast. Ik zal het lijstje aanpassingen er maar niet bijzetten, wordt wat lang. De auto (incl bestuurder) heeft 2 uitnodigen gehad voor grote tuningshows zoals ETS in de Rai en Rosmalen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2) Een Renault 5 GT Turbo. Een roestend geval uit '87 met aangepaste remmen, koeling, turbodruk regeling, onderstel, turbo enz. welke ruim onder de 7 sec aan de 100 zit. Snelheid icm het ontbreken van enige vering, het zeer laag op de weg liggen, het spartaanse interieur en de turbo kick in je rug bij 2700 toeren maken het een ideaal racebakkie en geven je het kart gevoel op de weg.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En ja.. ik stap liever in de 5GTT dan in een M5. Waarom? omdat deze wagen uniek is. En een M5 niet. En als je de sprint wint van iemand met een M5 geeft dat nou niet echt een bijzonder gevoel. Moderne snelle auto. Maar als ik met de 5GTT een moderne auto in de sprint versla (en dat gebeurt zéér regelmatig) is dat een bijzonder machtig gevoel. Je moet die gezichten eens zien van zo'n porsche yup als ie bij het volgende stoplicht achter mij staat :D
 
Ten eerste gaat het niet over wat je ertegen over wilt zetten. Het gaat om het hebben van een unieke auto.... een M5 is nou niet echt uniek te noemen.

Maar goed.....dit zijn mijn auto's:

1) Een Renault Megane Coupe 2.0 16V naar wens aangepast. Ik zal het lijstje aanpassingen er maar niet bijzetten, wordt wat lang. De auto (incl bestuurder) heeft 2 uitnodigen gehad voor grote tuningshows zoals ETS in de Rai en Rosmalen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2) Een Renault 5 GT Turbo. Een roestend geval uit '87 met aangepaste remmen, koeling, turbodruk regeling, onderstel, turbo enz. welke ruim onder de 7 sec aan de 100 zit. Snelheid icm het ontbreken van enige vering, het zeer laag op de weg liggen, het spartaanse interieur en de turbo kick in je rug bij 2700 toeren maken het een ideaal racebakkie en geven je het kart gevoel op de weg.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En ja.. ik stap liever in de 5GTT dan in een M5. Waarom? omdat deze wagen uniek is. En een M5 niet. En als je de sprint wint van iemand met een M5 geeft dat nou niet echt een bijzonder gevoel. Moderne snelle auto. Maar als ik met de 5GTT een moderne auto in de sprint versla (en dat gebeurt zéér regelmatig) is dat een bijzonder machtig gevoel. Je moet die gezichten eens zien van zo'n porsche yup als ie bij het volgende stoplicht achter mij staat :D


Ieder z'n meug kerel, jij wilt uniek zijn ik wil high-end electronica.
 
2) Een Renault 5 GT Turbo. Een roestend geval uit '87 met aangepaste remmen, koeling, turbodruk regeling, onderstel, turbo enz. welke ruim onder de 7 sec aan de 100 zit. Snelheid icm het ontbreken van enige vering, het zeer laag op de weg liggen, het spartaanse interieur en de turbo kick in je rug bij 2700 toeren maken het een ideaal racebakkie en geven je het kart gevoel op de weg.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En ja.. ik stap liever in de 5GTT dan in een M5. Waarom? omdat deze wagen uniek is. En een M5 niet. En als je de sprint wint van iemand met een M5 geeft dat nou niet echt een bijzonder gevoel. Moderne snelle auto. Maar als ik met de 5GTT een moderne auto in de sprint versla (en dat gebeurt zéér regelmatig) is dat een bijzonder machtig gevoel. Je moet die gezichten eens zien van zo'n porsche yup als ie bij het volgende stoplicht achter mij staat :D

Man o man.. pure nostalgie.. heb zelf ook nog zo eentje gehad een renault 5 GT Turbo (kort gehad maar toch).. damn man.. goede herineringen.. goede oude tijd.. kreeg kippenvel toen ik dit plaatje zag.. wees er zuinig op kerel.. mooie kar!!!
 
Vind hem idd ook wel woest die ouwe turbo.
IN een James Bond film zit een hele dik uitgebouwde turbo.
Ziet er ook woest uit.
 
een audi rs4 of rs6 is trouwens ook vet ..maar m6 blijft een vette auto qua uiterlijk
 
Shivo.....toffe bakkies,kerel!!

Snap nu je motivatie en heb er niks op terug te zeggen behalve.....RESPECT voor jouw denken en lifestyle!!

Karma.
 
Shivo.....toffe bakkies,kerel!!

Snap nu je motivatie en heb er niks op terug te zeggen behalve.....RESPECT voor jouw denken en lifestyle!!

Karma.


Thnx bro!

M5 blijft natuurlijk ook leuk speelgoed!
 
Back
Naar boven