MuscleMeat

Aviicii Kuurlog! TEST/TREN/WINNY/PEPS/HGH

Bezoekers in dit topic

Moet ik rekening houden van de inname van mijn clen aangezien ik deze smorgens zou nemen..
Morgen om 4u30 peps inject, 4u45hgh inject.. dus wanneer zou ik dan de clen neme? om 5u45 onbijt ik dan!
 
Vanmorge de hgh en peps gezet, straks terug de peps.. vanaf wanneer ga ik iets beginnen merken?
 
What the hell ik beef zoals een malle na de 2e peps inject, iemand hier ervaringen mee?
 
De training ging gruwelijk vond ik toch,ga ff vlug de training neertype.. de pomp was heerlijk, na mijn tweede shot peps kreeg ik het enorm warm tijdens het eten, branden aan de injectiespot & trillen van mijn handen!

Borst
Incline bb press : 15x72kg,10x82kg,6x92kg,6x97kg,6x102kg (laatste 2 reps lichte spot)
Incline db flyes : 8x14kg,8x16kg,8x18kg
Flat bb press : 8x82kg,8x82kg,8x82kg,6x87kg
Peck deck : 15x39kg,15x45kg,12x52kg
Dips : 3x12 bw
 
Kan toch nooit goed voor je zijn? :D
 
Review over de week, in totaal 3KG aangekomen.. De pomps tijdens de training zijn heftig, geen last van stijve handen!
 
Ik ga je volgen!! :) ga binnenkort ook beginnen met me eerste hgh kuur en ben erg benieuwd naar alles.

hoe gaat het met je tot nu toe? geen gekke dingen?
 
In totaal al 8KG aangekomen maar dit gaat nu traag dus voedingsschemaaangepast..
kcal met een 750 omhoog, nog altijd laag in vetten
 
750 kcal is een flinke stap, een meal toegevoegd?
 
750 kcal is een flinke stap, een meal toegevoegd?
Smorgens meer havermout, ananas erbij.. olijfolie 3 lepels per dag, om 9u en 15 uur rijstkoeken,pindakaas, kipfilet en 30GR vlees erbij bij elke maaltijd..
 
In totaal al 8KG aangekomen maar dit gaat nu traag dus voedingsschemaaangepast..
kcal met een 750 omhoog, nog altijd laag in vetten

Je moet 1ml test erbij zetten! Dan ga je weer net zoals daarvoor!
Heb ik ook altijd :D

Gewoon eindigen om 1000mg test joh.

Maar 8kg aangekomen in 3 weken? Je was 14 Januari begonnen toch?

Netjes, met die hygetropin ga je hard he!!

Zou volgende week dan pas verhogen als ik jou was. Wel doen he, dan blijf je je hele kuur net zo hard door groeien.
 
Je moet 1ml test erbij zetten! Dan ga je weer net zoals daarvoor!
Heb ik ook altijd :D

Gewoon eindigen om 1000mg test joh.

Maar 8kg aangekomen in 3 weken? Je was 14 Januari begonnen toch?

Netjes, met die hygetropin ga je hard he!!

Zou volgende week dan pas verhogen als ik jou was. Wel doen he, dan blijf je je hele kuur net zo hard door groeien.
Ik ga vanaf deze week over naar 1GR test, ik zit nu op 4UI hyge 5off 2off.
Dit is +- mijn voeding

5u :125GR havermout.40gr almonds 100GR ananas 60GR whey
9u 3 rijstwafels met elk pindakaas + 40GR kipfilet + 1 lepel olijfolie
12u 300GR pasta + 300GR kip
15u 3 rijstwafels met elk pindakaas + 40GR kipfilet + 1 lepel olijfolie
17u30 300GR rijst + 300GR biefstuk
20u 60GR whey
21u 300GR pasta + 300GR kip
22u 60GR cassein + 10GR glutamine + 1 lepel olijfolie
 
Zo 8kg in deze tijd? Gaat lekker kerel!!
 
Ik zit al op een 7% en wordt alleen nog drogerder, mijn doel haal ik zeker.. Misschien eind dit jaar flex meenemen fsow
Zit op dit moment op 96KG 7/8%, armen zijn bijna 44Cm
 
Ik ga vanaf deze week over naar 1GR test, ik zit nu op 4UI hyge 5off 2off.
Dit is +- mijn voeding

5u :125GR havermout.40gr almonds 100GR ananas 60GR whey
9u 3 rijstwafels met elk pindakaas + 40GR kipfilet + 1 lepel olijfolie
12u 300GR pasta + 300GR kip
15u 3 rijstwafels met elk pindakaas + 40GR kipfilet + 1 lepel olijfolie
17u30 300GR rijst + 300GR biefstuk
20u 60GR whey
21u 300GR pasta + 300GR kip
22u 60GR cassein + 10GR glutamine + 1 lepel olijfolie

Ziet er goed uit je schema, alleen eet ik persoonlijk niet 3 eetlepels oliijfolie :D

In je pindakaas zit toch al zat extra vet? Of heb je het uitgerekend en wilde je hier op zitten?

ps, bij mijn eerste HGH (hyge) kuur waren me armen 4,5cm gegroeid waarvan ik 3,5cm over had gehouden. Was toen ook wel VEEEEEL aangekomen :D
 
Heb je de .cn of .com.cn?

De ene beweert dat .cn de echte is en de ander de .com.cn.

Welke is nou te checken op de site? Of klopt daar ook niks van?

---------- Post toegevoegd Tue 19 Feb 2013 om 10:32 ----------

Abbo:D
 

Ja sorry, zag het net op pagina 1.

Zijn deze nou te checken op de site of zijn die andere dat?

Welke zijn gvd nou "de echte" zie de bomen door t bos niet meer.
 
Ja sorry, zag het net op pagina 1.

Zijn deze nou te checken op de site of zijn die andere dat?

Welke zijn gvd nou "de echte" zie de bomen door t bos niet meer.

Er is een heeeel lang verhaal hierover. Die van .CN zijn van dr. LIN en wordt het meest gebruikt hier op de site en iedereen gaat er top op. Zijn te checken op de site. Ze zijn meerdere malen getest op 11 tot 12iu per vail. Super sterk dus.

"Dr Lin worked for GeneScience (Jintropin) started to work for Zhongshan Hygene Biopharm in 2004 and started producing Hygetropin, after a dispute Dr lin left and sold Hygetropin, Zhongshan sold growth hormone like Hygene (TM) and Getropin and later Hightropin. It was no succes thus they started to sell their gh as Hygetropin again and copied Lins style.

Dr Lin then introduced the engraved tops and security sticker. Now Kefei - Zhongshan - Hygene (Dr Lin) sell Hygetropin .."

Zijn dus meerdere mensen die inmiddels teren op de hygetropin naam. Sommige zijn ook zeker goed van kwaliteit.
Maar er is maar 1 de eerste en echte, die van Dr. Lin (maar hier zijn de meningen altijd weer over verdeeld)
 
Back
Naar boven