MuscleMeat

Avond eten

Ronnie Coleman

Cool Novice
Waardering
2
Hallo beste bodybuilders,

Ik ben bezig met mijn voedingsschema maar zit met het grote probleem van het avond eten.
Ik eet gewoon wat de pot schaft, en dan eet ik aardappelen met vlees, of lasagne, en andere keer weer friet op pizza. Het verschilt heel erg en ben ik nu dus bang dat ik geen voedingsschema kan maken, omdat mijn avond eten dan heel het schema over hoop gooit en niet meer goed uitkom met mijn KEHV behoefte? :(
Misschien iemand tips?

Bereken het gemiddelde, het is geen ramp he

Daar gaan je gains :(

• Topic Starter Topic Starter
Nee maar dadelijk zit ik bijv 200 kcal boven of onder mijn behoefte, dan klopt het toch niet meer?
En de EHV toch ook niet?

Je bent geen ronnie coleman dus bereken gewoon een gemiddelde.

Als je aan het bulken ben maakt het trouwens toch een stuk minder uit dan als je aan het cutten bent.

Ik weet niet hoeveel een gemiddeld portie avondeten van jou is.
Bedenk is hoeveel je eet en reken het uit..

Precies wat sarko zegt. K heb ook zo'n beetj de zelfde probleem als jou. Wat k ga doen is gwn op onderhoud eten maar k moet er nog achter komen.. Dus hou het nu allemaal bij. Eten wat de pot schaft bijhouden als t kan bv rijst enz.. En de andere 5 maaltijden zou j wel voldoende kunnen berekenen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben geen grote eter, meer gewoon over de gehele dag.
Maar als ik nou deze week precies bij hou wat ik allemaal als avond eten heb gegeten, dan kan ik er een gemiddelde uit halen?

Ja wat een goed idee!

Terug
Naar boven