MuscleMeat

avondeten na de training of ervoor

Arminius

Epic Ruler
Waardering
45.372
zoals de titel zegt.

Ik eet altijd een grote maatlijd na de training (30-60 minuten) vroeg me af of het voor de training ook kant. Omdat je namelijk na de training veel behoefte hebt aan kcal (eiwitten/vet/complexe koolhydraten) en een bak kwark dan waarschijnelijk niet volstaat(?)

Na de training.
Trainen op een volle maag werkt voor mij niet zo goed.

• Topic Starter Topic Starter
Persoonlijk eet ik ook altijd na de training maar vroeg het me eigenelik af mensen die voor de trainig eten dan nog genoeg binnenkrijgen om te groeien.
(heb het wel over avondtraining)

ik eten ervoor. Als het op is w8 ik een uur en dan gaan trainen(30min.voor de training nog een shakies). Na de training een shakie +banaan, 30min. later havermout met melke een tonijn en 1u later 500gr kwark is geoeg toch om te groeien??

Laatst bewerkt:
45 min - 1 uur voor het trainen, energie heb je hard nodig.

• Topic Starter Topic Starter
ik zeg niet dat het niet genoeg is om te groeien he;)
Maar zou mss ook 1st eten om 17.30 om dan te gaan trainen 19.00 tot 20.00 a 20.30 (hangt af van m'n training). Daarom had ik deze vraag, omdat ik wilde weten of ik op iets speciaal moet letten als ik geen "grote" maatlijd meer nuttig.

kzou zeggen kh en eiwitten na de training en dan nog eens eiwitten voor het slapen gaan

Ik eet meestal vlak voor de training 4 sneetjes witbrood omdat dat sneller verteerd van volkorenbrood. Dan begin ik als ik thuis ben van trainen met klaarmaken van eten. Das dan warme maaltijd 3 van de dag.

Zit je in de bulk of cut? Als je bulkt zorg je voor de training (uur minimaal) een goede maaltijd binnenkrijgt en erna.

Ik herinner me een post, waar gezegt woord alles wat NA 3 uur voor je training gegeten word, geen invloed meer heeft op energie bij je training. Maar wel voor herstel.

Ik eet ook 1 uur voor het trainen mn avondmaal, gewoon omdat ik dan lekker vol zit en ik kan echt niet trainen met honger gevoel. Erna eet ik nog 4 volkoren boterhammen en brinta en noten, en later nog kwark.

supreme zei:
Ik herinner me een post, waar gezegt woord alles wat NA 3 uur voor je training gegeten word, geen invloed meer heeft op energie bij je training. Maar wel voor herstel.

Ik eet ook 1 uur voor het trainen mn avondmaal, gewoon omdat ik dan lekker vol zit en ik kan echt niet trainen met honger gevoel. Erna eet ik nog 4 volkoren boterhammen en brinta en noten, en later nog kwark.

Verhoogde gevoeligheid voor opname was dat geloof ik. Trouwens geloof dat vetten als noten niet handig is na trainen, worden dan gelijk opgeslagen als ik het goed heb.

Ik eet altijd het avond eten voor het trainen (biefstuk oid, aardappelen, yoghurt etc). Als ik daarna thuis kom (rond 20.30u) eet ik nog een bak brinta, rijst en beker melk. Voor het slapen eet ik dan nog een bakje kwark gemengd met yoghurt.

Whey shake voor de training. Lekker avondeten na de training.

Terug
Naar boven