MuscleMeat

Avondeten voor of na training?

Nism0

Cool Novice
Waardering
0
Sorry als deze vraag al vaker beantwoord is maar ik kon niet een specifiek andwoord vinden op mijn vraag...

Ik ben momenteel aan het cutten en vraag mij af wanneer het nou beter is om te eten voor maximale vetverbranding.

Ik doe nu 3 keer per week KT met 15 min cardio ervoor en erna en dan nog is 2 keer per week 45 min cardio.

maar ik doe dit alles na mijn avond eten...

zou ik meer afvallen als ik me avond eten na mijn trainingen eet? inplaats van ervoor...

Ligt eraan wat je daarvoor hebt gegeten en wanneer... En wat je darna gaat eten en wanneer....

• Topic Starter Topic Starter
me avond eten bestaat meestal uit groente en vlees.

me laatste eten in de middag is om 3 uur en dat bestaat uit 1 boterham met kipfilet.

maar is het dan niet zo dat ik eigenlijk alleen maar me avondeten er aan het af trainen ben inplaats van me vet?

Je kan iig geval beter je cardio aaneen stuk doen en dan het liefst na je kt.,
dan heb je er meer resultaat van.
Het hangt natuurlijk van je getraindheid af maar de meesten van ons zitten pas na 8 tot 15 min. op maximale verbranding, natuurlijk afhankelijk van welke vorm van cardio we aan het doen zijn.
Je haalt dus niet het maximale uit je cardiotraining als je twee keer al na 15 min. stopt.
Zelf zou ik na mijn training eten omdat je dan meer verbrandt tijdens je
training, maar eet liever geen carbs meer.

Je moet niet kijken naar avond en middag eten. Je moet kijken naar bijv. maaltijd 5 en 6. Neem een maaltijd voor en na ja training.

Ok dat snap ik maar aangezien mijn maag bijna leeg is rond een uurtje of 6 en ik bijna geen KH meer in mijn systeem heb is het dan niet beter om dan me cardio te doen omdat ik dan meteen me vet reserves aanspreek.

als ik me cardio na me avondeten (maaltijd 5) doe moet ik inprincipe eerst me avondmaal weg branden voordat ik aan me vetreserves begin...

of heb ik dit fout?

... of geef je je lichaam koolhydraten na de workout en houdt het aanspreken van de vetreserves op.

Allé, zo denk ik toch.

Gewoon een beetje schuiven met je eetschema. Als je behoorlijk honger begint te krijgen voor de training wanneer je nog geen avondeten hebt gegeten, eet die boterham met kip dan gewoon een half uurtje later. Of eet twee boterhammen inplaats van 1. Ik vind 1 boterham zoiezo al erg weinig.

Terug
Naar boven