MuscleMeat

Breaking News Avondklok nog steeds van kracht

Peiling Peiling Hoe denk jij over de rellen?

• Totaal stemmers
    67
Status
Niet open voor verdere reacties.
Was het eerst nog erger? Is dat mogelijk? Respect dan.
Ja, hij deed fietsen, woog helemaal niks, met fiets nog geen 70kilo.

Maar ja, wandelen kan hij beter bewaren tot het cutten.

Bodybuilding is net als een sticker verwijderen, het duurt lang voor je een hoekje los hebt, maar heb je eenmaal een begin, gaat het vanzelf, totdat de sticker op is.
Hoe meer massa, hoe beter je de oefeningen voelt, en hoe beter je kunt trainen.

Bodybuilding is net als een sticker verwijderen, het duurt lang voor je een hoekje los hebt, maar heb je eenmaal een begin, gaat het vanzelf, totdat de sticker op is.
Dan moet je nog geluk hebben met je sticker, meestal is het hoekje juist makkelijk maar daarna is het helemaal verpest.

• Topic Starter Topic Starter

Bij mij is de metafoor dat de sticker steeds blijft scheuren waardoor ik voornamelijk bezig ben met hoekjes te peuteren.

Lekker met de hond lopen.

download.png

In principe hoe lichter ik was, hoe harder ik bergop fietste. Ondergrens was ongeveer 62 kg in topvorm.
Het lijkt me nu nog leuk om dit voorjaar weer in duitsland, der hermansweg met mtb te doen, of fietsen in Limburg, die lussen van de amstel gold, maar ik ben bang dat dat erg gaat tegenvallen met mijn huidige gewicht. Daarnaast is mijn conditie voor duur afwezig.

Even weer terug on-topic:

Ik kwam in die uren toch al niet buiten behalve voor mijn werk dus ik houd me er aan.

En ik ga denk ik ook lekker NSB’en als ik mensen buiten zie, want hoe meer er schijt hebben aan deze regels hoe langer de scholen dichtblijven.

ja nee laten we de scholen zo snel mogelijk weer openen waarbij duizenden kinderen op elkaars lip zitten :o

Omdat jij het blijkbaar geen goed idee vind om de scholen binnenkort weer te openen.
Ik vind het een goed idee om alles te openen.

Maar goed als ik meega in deze situatie en we moeten alles doen om die besmettingen onder controle te houden vind ik dat geen goed idee nee.
Verder ben ik het wel met je eens dat er dan wel een werkbare situatie gecreëerd moet worden.. zie het ook bij veel collega's.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven