MuscleMeat

Breaking News Avondklok nog steeds van kracht

Hoe denk jij over de rellen?


  • Totaal stemmers
    67

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
1200x1116.jpg
 
  • Haha
Waarderingen: BB_
Hangen allang niet meer op straat of ontspannen in buurthuis dus wat is het probleem met avondklok?
Leef overdag niet meer savonds die tijd is voorbij met vrouw en kinderen.
En als je nu 20 bent dan ewaja snap ik het wel dat het kut is avond klok, maar voor mij geen paniek.
 
Hangen allang niet meer op straat of ontspannen in buurthuis dus wat is het probleem met avondklok?
Leef overdag niet meer savonds die tijd is voorbij met vrouw en kinderen.
En als je nu 20 bent dan ewaja snap ik het wel dat het kut is avond klok, maar voor mij geen paniek.
Ik heb er persoonlijk ook weinig last van, maar het is een flink stukje vrijheidsberoving. Je bent effectief tussen 20:30 en 04:30 gevangen in je huis.
 
Mooi joh deze regels:
-Mondkapjes
-Maximaal aantal mensen op bezoek
-Avondklok

Maar laten we godverdomme wel de kerk open houden. Stelletje idioten man
 
Mooi joh deze regels:
-Mondkapjes
-Maximaal aantal mensen op bezoek
-Avondklok

Maar laten we godverdomme wel de kerk open houden. Stelletje idioten man
Viel me ook al op dat daar niks over was gezegd, die zijn dus nog gewoon open?
 
Dat formulier met verklaring is nog nergens te bekennen op de overheidsite
 
word zo moe van al die mensen die vanuit hun eigen persoonlijke situatie beredeneren dat het allemaal wel meevalt
leuk voor je dat jij er geen last van hebt
sommige mensen hebben 's avonds ook nog een leven
 
word zo moe van al die mensen die vanuit hun eigen persoonlijke situatie beredeneren dat het allemaal wel meevalt
leuk voor je dat jij er geen last van hebt
sommige mensen hebben 's avonds ook nog een leven
Maar dat geldt dan ook voor mensen die pas gaan klagen bij het sluiten van de sportscholen en/of het invoeren van een avondklok.
 
Maar dat geldt dan ook voor mensen die pas gaan klagen bij het sluiten van de sportscholen en/of het invoeren van een avondklok.
het geldt beide kanten op, je hoort mij ook niet klagen verder, ik snap het allemaal heel goed
maar dat gelul van 'ja, ik kwam toch al niet buiten dus wat maakt het verder allemaal uit', daar kan ik slecht tegen
mensen hebben echt geen idee hoeveel ondernemingen er over de kop gaan en hoeveel mensen er met allerlei problemen thuis zitten (eenzaamheid, financiële sores, slechte thuissituatie, etc)
 
Hangen allang niet meer op straat of ontspannen in buurthuis dus wat is het probleem met avondklok?
Leef overdag niet meer savonds die tijd is voorbij met vrouw en kinderen.
En als je nu 20 bent dan ewaja snap ik het wel dat het kut is avond klok, maar voor mij geen paniek.
Voor mensen zoals mij die al 3 klussen kwijtgeraakt zijn door deze maatregelen, en nu ook nog 25% van hun inkomsten mogen inleveren als direct gevolg van de avondklok is het pain in the ass
 
Voor mensen zoals mij die al 3 klussen kwijtgeraakt zijn door deze maatregelen, en nu ook nog 25% van hun inkomsten mogen inleveren als direct gevolg van de avondklok is het pain in the ass
Ja, of de maatregel die er voor zorgt dat je zo snel mogelijk weer terug naar normaal kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven