MuscleMeat

B&F Proteine Pannekoeken

ChrisH

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
102kg
Vetpercentage
17%
Ik kreeg net een email met een introductie aanbieden van B&F Proteine pannekoeken, 1500 g aan 6 verschillende soorten proteine in 60 pannekoeken, voor 19.90 euro.

Klinkt best goed, ben van plan om het misschien wel uit te proberen.
Wie zit hier ook aan te denken? :P

De mijne komen morgen.Mij lijkt het ideaal een shake afwisselen met een pannenkoek die ook nog eens goede voedingswaarde heeft.

Ik heb ze ook besteld, zullen zien :)

Blijft deze aanbieding een tijdje gelden of is het beter dat ik gelijk ff wat meer bestel?

Het is een introductie prijs je hebt kans dat de prijs langer zo blijft maar dat is niet altijd het geval.

Besteld, ziet er idd goed uit :)

?

Waar staat week aanbieding dan? :confused:

Als je geld teveel hebt zou ik ze kopen.

wat is de exacte naam van dit artikel?
Ben op de site gaan checken maar niet meteen gevonden...

Lol, als je hier toch in trapt. Een pak pannekoekmix van 400 gram kost in de winkel 80 cent ofzo ( en zelfs dat is gewoon tarwemeel, suiker en wat rijsmiddelen ) gooi er wat whey perfection bij ofzo en je hebt hetzelfde.
Wat denk je dat b&f zelf doet?

Verder trouwens alleen maar goed nieuws over B&F, veruit de beste internetshop voor suplementen die er te vinden is.

Ik denk persoonlijk dat deze mix iets anders in elkaar zit gezien de voedingswaarden normale pannenkoeken kun je in de cut niet eten deze wel

Volgens mij bevat het minder carbs.. Niet helemaal zeker aangezien de voedingswaarde niet gegeven wordt.

• Topic Starter Topic Starter
Doen jullie er wat dan op, of zijn ze ook lekker met gewoon wat melk :P

Lol, als je hier toch in trapt. Een pak pannekoekmix van 400 gram kost in de winkel 80 cent ofzo ( en zelfs dat is gewoon tarwemeel, suiker en wat rijsmiddelen ) gooi er wat whey perfection bij ofzo en je hebt hetzelfde.
Wat denk je dat b&f zelf doet?

Verder trouwens alleen maar goed nieuws over B&F, veruit de beste internetshop voor suplementen die er te vinden is.

Eén whey shake:
162 shakes voor € 55,-
Per shake: € 0,34

Eiwitten: 22 gr
KH: 2,5 gr
Vet: 1,4 gr

Eén pancake:
60 pannenkoeken voor € 20,-
Per pannenkoek: € 0,33

Eiwitten: 15,3 gr
KH: 6,2 gr
Vet: 0,6 gr

Zo'n slechte deal is het dus nog niet als je het gewoon voor de afwisseling koopt.
Enige waar ik wel naar benieuwd ben is hoe ze smaken... Iemand al geprobeerd?

heb ze ook bestelt lekkaaa

ik heb ze ook besteld:)

ik vind ze vrij duur:D je kan ze natuurlijk ook zelf maken he:D
ik heb al vrij veel dingen besteld van B en F

Terug
Naar boven