Na 2 keer oefenen bak ik ze nu perfect en ze zijn super lekker, perfect voor een semi-cheatmeal of gewoon als gezond tussendoortje ^^
Absoluut
Perfect Protein Pancakes- Eldert
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na 2 keer oefenen bak ik ze nu perfect en ze zijn super lekker, perfect voor een semi-cheatmeal of gewoon als gezond tussendoortje ^^
Perfect Protein PancakesGisteren besteld, vandaag geleverd zoals gewoonlijk bij body en fit shop, echt schitterend!
Heb vandaag pannenkoeken gemaakt om morgen op het werk op te eten, maar kon toch niet wachten en eentje op gegeten. Normaal eet ik mijn pannenkoeken met iets van zoetstof omdat het anders zo raar smaakt, deze pannenkoeken smaken gewoon schitterend zonder iets op.
Zeker een aanrader en ik blijf ze kopen.
bakken jullie met olijfolie? bij mij bakken ze heel de tijd aan
(niet te heet)Dan maak je ze denk ik ook te dik. Ik neem 50 gram + 150 ml water. Even mixen in een shaker. Daar bak ik dan 3 dunne pannenkoekjes van. Zowel boter als olijf moeten dan prima gaan.(niet te heet)

voor alle mensen waarbij ze vrij snel verbranden en je kan ze nog niet omdraaien omdat ze nog te slap zijn:. Zet je vuur op z'n aller laagst, en doe een deksel op je koekenpan, geef t ff de tijd.
Als ze aankoeken en blijven plakken, heb je gewoon een goeie pan nodig
3euro bij de xenos pappies.
Heb ze zelf nog niet aan laten branden!beetje jammer dat de aanbiedingen snel zijn uitverkocht!! bij b&f
kreeg vandaag een aanbiedings mail (Stuntaanbieding Syntha6 RTD) wil dit net bestellen is het al uitverkocht en kom ook niet meer!!
lekker is dat