XXL Nutrition

B&F Proteine Pannekoeken

Gisteren besteld, vandaag geleverd zoals gewoonlijk bij body en fit shop, echt schitterend!

Heb vandaag pannenkoeken gemaakt om morgen op het werk op te eten, maar kon toch niet wachten en eentje op gegeten. Normaal eet ik mijn pannenkoeken met iets van zoetstof omdat het anders zo raar smaakt, deze pannenkoeken smaken gewoon schitterend zonder iets op.

Zeker een aanrader en ik blijf ze kopen.

Gisteren besteld, vandaag geleverd zoals gewoonlijk bij body en fit shop, echt schitterend!

Heb vandaag pannenkoeken gemaakt om morgen op het werk op te eten, maar kon toch niet wachten en eentje op gegeten. Normaal eet ik mijn pannenkoeken met iets van zoetstof omdat het anders zo raar smaakt, deze pannenkoeken smaken gewoon schitterend zonder iets op.

Zeker een aanrader en ik blijf ze kopen.

Dank je, voor de complimenten!:)

Op elk front de absolute Nr 1 Eiwit Pannenkoek!

bakken jullie met olijfolie? bij mij bakken ze heel de tijd aan

zo makkelijk vind ik ze niet bakken. Ze bakken constant aan, tips ?

bakken jullie met olijfolie? bij mij bakken ze heel de tijd aan

Dan maak je ze denk ik ook te dik. Ik neem 50 gram + 150 ml water. Even mixen in een shaker. Daar bak ik dan 3 dunne pannenkoekjes van. Zowel boter als olijf moeten dan prima gaan.:) (niet te heet)

• Topic Starter Topic Starter
haha ik dacht eerst dat ze al kant en klaar waren :P

Wat bij mij hielp was de plaat redelijk laag zetten (3/6) , ingevet met wat boter en dan echt redelijk lang wachten, bovenkant moet helemaal vast zijn en dan wacht ik zeker nog paar minuten. Vervolgens de randjes eerst voorzichtig los schrapen tot hij loskomt en dan omflippen, nog Ff laten staan en presto! :D

voor alle mensen waarbij ze vrij snel verbranden en je kan ze nog niet omdraaien omdat ze nog te slap zijn:. Zet je vuur op z'n aller laagst, en doe een deksel op je koekenpan, geef t ff de tijd.

Als ze aankoeken en blijven plakken, heb je gewoon een goeie pan nodig :D
3euro bij de xenos pappies.

voor alle mensen waarbij ze vrij snel verbranden en je kan ze nog niet omdraaien omdat ze nog te slap zijn:. Zet je vuur op z'n aller laagst, en doe een deksel op je koekenpan, geef t ff de tijd.

Als ze aankoeken en blijven plakken, heb je gewoon een goeie pan nodig :D
3euro bij de xenos pappies.

Goede tip:) Heb ze zelf nog niet aan laten branden!

- Eldert

Met banaan, poedersuiker en kaneel.
Zoooo lekker.
Ik ga ze ook ff proberen te mixen met normale pannenkoeken mix.
Dan heb ik een complete carbs en eiwit maaltijd :D

Van de week deze pannekoeken besteld, volgende dag binnen (zoals altijd!)
De volgende dag gelijk maar 2 pannekoeken gemaakt, waren erg lekker beetje jam ertussen en opeten die zooi!

beetje jammer dat de aanbiedingen snel zijn uitverkocht!! bij b&f
kreeg vandaag een aanbiedings mail (Stuntaanbieding Syntha6 RTD) wil dit net bestellen is het al uitverkocht en kom ook niet meer!!
lekker is dat

Hahaha Pocoloco dat had ik dus met de kant en klare shotjes.
Vele smaken te bestellen, wilde ik bestellen was er alleen nog maar vanilla :(

Net weer eentje gebakken, deze keer met vloeibare boter i.p.v. olijfolie. Was echt perfect en lekker zonder iets erop!

beetje jammer dat de aanbiedingen snel zijn uitverkocht!! bij b&f
kreeg vandaag een aanbiedings mail (Stuntaanbieding Syntha6 RTD) wil dit net bestellen is het al uitverkocht en kom ook niet meer!!
lekker is dat

Komen eind volgende week weer binnen!:D:D

- Eldert

Terug
Naar boven