MuscleMeat

B&F Proteine Pannekoeken

• Topic Starter Topic Starter
Nu zijn ze nog niet eens zo duur, na de aanbieding word het wel minder voordelig. Ik ben niet zo pro in pannekoeken maken dus dit is wel lekker. Gewoon in de magnetron trouwens? En zijn ze lekker naturel?

ze zijn lekker maar bij mij bakken ze aan :( maar het eindproduct mag er wezen, ook zonder iets erop. (zit al een vanille smaakje aan)

ze zijn lekker maar bij mij bakken ze aan :( maar het eindproduct mag er wezen, ook zonder iets erop. (zit al een vanille smaakje aan)

Ze zijn zeker lekker!:meal: Zelf heb ik serieus nooit een Eiwit Pannenkoek gehad die ook maar in de buurt kwam qua smaak, zelfs lekkerder als een gewone pannenkoek vind ik persoonlijk. Als je moeite hebt met bakken dan kun je per serving (50 gram in 150 ml water) beste 3 kleine pannenkoekjes bakken in plaats van 1-2 dikke, dat gaat altijd goed:)

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 10:48 ----------

Nu zijn ze nog niet eens zo duur, na de aanbieding word het wel minder voordelig. Ik ben niet zo pro in pannekoeken maken dus dit is wel lekker. Gewoon in de magnetron trouwens? En zijn ze lekker naturel?

Even bakken. Gaat lekker snel:) Ze hebben een vleugje vanilla, dat maakt ze extra lekker. De smaak is onverslaanbaar:)

Ik ga ze eens proberen. Momenteel gebruik ik die van bodylab die ikzelf heel lekker vind, dus ze zullen imo zeer goed uit de hoek moeten komen om die te overtreffen.
Nu ze zullen sowieso beter zijn als de vorige pannekoeken van b&f want viezer/moeilijker bakken als die is onmogelijk :-).

Op de verpakking staat 14.?g carbs per 50 g uit mijn hoofd. Dus zeg 15g max

Waarvan 5g suikers geloof ik

Ik had ze vanmorgen toevallig gemaild:

Voedingswaarde:

Samenstelling per 100 gram
Kcal 370,9
KJ 1550,3
Eiwit 61,2
Vet 2,3
Koolhydraten 24,9
Vezels 2,4

Hoeveel gram nodig per pannekoek?

50g/150ml water/melk voor 2 stuks met average grootte, in mijn pan maak ik er beter 1 big one van :p

@ body&fitshop:

Hoeveel carbs zitten er in 1 serving van 50 gram, is nergens terug te vinden.
Zou graag de macros grofweg willen weten of staat dit op de verpakking??

Staat er ook gewoon bij op internet:) klik hier

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 15:54 ----------

50g/150ml water/melk voor 2 stuks met average grootte, in mijn pan maak ik er beter 1 big one van :p

Zelf vind ik iets dunner bakken altijd makkelijker. 2-3 Protein Pancakes per serving (50 gram in 150 ml water). Zelf bak ik er 3 per serving in een normale pan. Snel en heerlijk:meal:

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 15:57 ----------

Ik ga ze eens proberen. Momenteel gebruik ik die van bodylab die ikzelf heel lekker vind, dus ze zullen imo zeer goed uit de hoek moeten komen om die te overtreffen.
Nu ze zullen sowieso beter zijn als de vorige pannekoeken van b&f want viezer/moeilijker bakken als die is onmogelijk :-).

Ik heb bijna alle merken eiwit pannenkoeken wel getest voordat we met de nieuwe Perfect Protein Pancakes op de markt kwamen. Ik durf echt rustig te zeggen dat de Perfect Protein Pancakes op elk front echt de beste koop zijn. Smaak, kwaliteit en prijs. De lekkerste en beste Eiwit Pannenkoek!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha de meeste mensen zijn al verkocht hoor ;)

Gister voor het eerst een genomen, erg lekker alleen had heb iets te dik gemaakt waardoor ie een beetje slap was. Zo maar even proberen een goede te bakken :D

Gister voor het eerst een genomen, erg lekker alleen had heb iets te dik gemaakt waardoor ie een beetje slap was. Zo maar even proberen een goede te bakken :D
Ja, als je vooral kleine houdt blijft het echt super. Snel klaar, lekker van smaak en ideaal als tussendoortje. Koud zijn ze mijn favoriet :)
zijn ook nog verreweg de goedkoopste pancakes als je het per 100gr eiwit bekijkt :) http://www.goedkoopgroeien.nl/
Wij willen altijd het beste product in zijn klasse. Ik kan wel concluderen dat het met de Perfect Protein Pancakes zo de beste hebben :)

Ralf

Sample toegestuurd gekregen en vandaag geprobeerd. Zijn makkelijk te bereiden en verslavend lekker! Zeker bestellen binnenkort.

Ziet er een leuke actie uit! Maar ik ga afwachten tot ik ooit eens een sample te pakken krijgen om te zien hoe makkelijk het is om te maken en hoe het smaakt enz ;)

Ziet er een leuke actie uit! Maar ik ga afwachten tot ik ooit eens een sample te pakken krijgen om te zien hoe makkelijk het is om te maken en hoe het smaakt enz ;)

Doet qua smaak absoluut niet onder voor ''gewone'' pannenkoeken. Erg makkelijk te bereiden!:cool:

- Eldert

Na 2 keer oefenen bak ik ze nu perfect en ze zijn super lekker, perfect voor een semi-cheatmeal of gewoon als gezond tussendoortje ^^

Terug
Naar boven