XXL Nutrition

B12 depot

B.B.Junkie

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Het hoort hier niet helemaal thuis naar omdat de mensen in deze sectie er waarschijnlijk de meeste ervaring mee hebben post ik het hier.

Welke dosering B12 depot vonden jullie het effectiefst?

Ik heb Hevert B12 depot.
á 1000 mg hydroxocobalamineacetat.

Ik zat zelf te denken aan 1 a 2 injecties per week.
Alle ervaringen en info zijn welkom.

Hydrocobamine is op het moment de beste en ook wat duurdere versie ;), wordt veel
in de ziekenhuizen gebruikt :dance: .

• Topic Starter Topic Starter
Dave Hawk zei:
Hydrocobamine is op het moment de beste en ook wat duurdere versie ;), wordt veel
in de ziekenhuizen gebruikt :dance: .

Ik heb ook een ziekenhuisverpakking besteld. Een kleintje dan 50 stuks. :D

Ik heb het hier gekocht: http://www.zalmo.com/vitaminsccnow.html.
Van Sicovit dus.

Ik zet 1000 mcg, oftewel 1 ampul, EOD, kuurtje van 2 weken.
Heb zondag eerste inject gezet, vandaag de 2e dus kan er nog niet zo veel over vertellen :).
Hoop er een stuk vasculairder mee te worden.

Keep me posted als je wilt B.K. Jij hebt dan een kortwerkende versie niet?
Ik wil het samen met mijn M1T nemen en hoop ook vasculairder te worden.

Verder niemand?

Is idd een kortwerkende versie die ik heb, een rode vloeistof op waterbasis.

Heb gisteren mijn derde inject gezet (ben nu 5 dagen bezig dus), merk dat mijn armen al een stuk vasculairder geworden zijn :)

Update

bump

Even een update over mijn B12-kuur 1000 mcg/EOD voor 2 weken.
Heb dus eind vorige week laatste inject gezet en ben zeer tevreden over het resultaat.
Aders zijn een stuk dikker geworden, vooral de grote aders op de biceps (in de lengerichting) en tijdens de concentration curl zag ik voor het eerst de aders overdwars ook doorkomen :)
Train sinds kort onderarmen (wrist curls) en m'n aders leken wel uit elkaar te spatten ;)

Ter aanvulling nog wat info over de voordelen van B12:
- vorming van rode bloedlichaampjes, waardoor bloedarmode wordt voorkomen (dit zal ook de toename van de vasculariteit verklaren)
- bevordert de groei en stimuleert de eetlust
- geeft meer energie
- bevordert de gezondheid van het zenuwstelsel
- vervult een functie voor het nuttig aanwenden van vetten, koolhydraten en eiwitten
- verlicht gevoelens van irritatie
- verbetert de concentratie, het geheugen en het evenwicht

Nog 2 belangrijke punten:
- omdat B12 in de maag niet goed door het lichaam wordt opgenomen, is het beter deze vitamine als depot-preparaat te gebruiken, zodat het in de dunne darm wordt geassimileerd.
- er zijn geen gevallen bekend waarin B12 tot vergiftigingsverschijnselen heeft geleid, zelfs niet bij megadoses.

Ik kan het iedereen aanraden (mits je weet hoe juist te injecteren natuurlijk) want er zitten geen risico's aan. Bovendien is het spotgoedkoop! Vanaf september wil ik het year-round gaan gebruiken in 2 weken op/ 2 weken af cycles, steeds 1000 mcg/EOD, misschien ook 's experimenteren met 1000 mcg/dag.

Terug
Naar boven