Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb je een foto gepmd en 1000mg test 1000mg mast maar je doet geen bulk kuren?Zijn geen bulk kuren die ik doe, ik eet op onderhoud en daar bovenop train ik ook niet op kracht en massa. Geen bodybuilding ambities, wel vechtsport. En op foto's oog je altijd kleiner maar ik ben geen Arnold nee
Post anders even een foto van jou op dbb? Want als je statts kloppen begrijp ik niet zo heel goed hoe je bedoeld?
Ga ik doenik cruise door tot 5 januari en dan word de kuur:
Week 1 t/m 19 1000 test
Week 13 t/m 19 1000 mast
Week 1 t/m 19 6iu hgh
Week 1 t/m 19 1000iu hcg
Week 1 t/m 19 ?? Hmg, nog even over inlezen
Week 1 t/m 19 75mcg t3
Vanaf week 13 Clen albuterol etc
Ik twijfel nog over aromasin
met foto's, voedingsschema's alles erop en eraanIk heb geen Pm ontvangen? Eerste 12 weken wat massa aanzetten, clean, dan is de lol van de test er wel vanaf en komt er high mast bij
---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------
Ik kijk uit naar je log poshbrahmet foto's, voedingsschema's alles erop en eraan
Wie weet kunnen we nog wat van je leren? Maar dat zie ik niet snel gebeuren aan je andere topics te zien
Ik train bij kneets gym elke avond vanaf 6 je bent welkom

Wat ben jij een droeft**ter man
Ohja... Weet nog wel een plek waar je misschien serieus genomen word, Habbo Hotel.
Good luck!
Wat ben jij een droeft**ter man
Ohja... Weet nog wel een plek waar je misschien serieus genomen word, Habbo Hotel.
Good luck!

Leerzame topic van Pussybrah!! hèhè
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/playstation-4-games-378293/

Is dat niet dezelfde gast als Pilletjes die ik uitnodigde om langs te komen, maar dat ie toen niet langs durfde te komen?
HAhahaha tis hem sowieso man.
Check wat ie nu probeert
edit: url werkt niet meer want zijn log is verwijderd, maar hij poste dus een foto van Said Shavershian als update![]()