MuscleMeat

Bacteriostatisch water pijnlijk ?

ome_ger

Cool Novice
Waardering
2
Hallo,

Als ik bacteriostatisch water gebruik subcutaan of intramuculair brand dit enorm.
Het is begonnen nadat ik ander type vials gekregen heb met een zwarte flipoff.
Dacht eerst dat het aan de hcg lag die ik gebruikte maar ook zonder de hcg flinke pijn alsof een wesp je steekt. Ook harde rode plek op de injectie spot.

Ik heb andere hcg van gonachor met steriel water geprobeerd daar heb ik geen last mee helaas is deze niet meer verkrijgbaar.

Mijn vraag hebben hier meer mensen last van of ben ik de eerste die hiermee te maken heeft ?

Thanks,

Ger

Hey
Maat van me heeft dat ook met hgh gehad
Was een hgh kit zonder water dus een 10 ml viaal met idd zwarte dop
Nu een kit waar het water bij zit en nergens geen last van
Heeft ook getest of het niet aan de hgh lag Door water te wisselen maar lag echt aan de 10ml viaal met water

Bac water kan inderdaad branden. Dat komt door de benzyl Alcohol die erin zit. Ik heb hetzelfde.

Ik ga vanaf vandaag beter net steriel water met Natriumchloride (NaCl)

Als je 0,1ml gebruikt per injectie zal de pijn zo goed als weg zijn. Bij 0,2ml brand het bij mij ook erg

• Topic Starter Topic Starter
Ok thanks voor de tip !

Als je 0,1ml gebruikt per injectie zal de pijn zo goed als weg zijn. Bij 0,2ml brand het bij mij ook erg

Ik heb gisteren weer 3iu gezet. Is 0,3ml

Nu met NaCl. Maar gen verschil. Nog steeds beetje pijnlijk en ook beetje rood rondom de injectie spot.

Zou het dan aan de Hgh liggen?

Ik heb gisteren weer 3iu gezet. Is 0,3ml

Nu met NaCl. Maar gen verschil. Nog steeds beetje pijnlijk en ook beetje rood rondom de injectie spot.

Zou het dan aan de Hgh liggen?

Lijkt me sterk.. Wat wel altijd mogelijk is is dat je in een haarzakje injecteerd. Heb dat vaak gehad en doet echt pijn :p maar ik heb dan ook veel buik en rug haar door al dat kuren... (Laatste week van m'n cruise scheer ik die weer af :p)

Ikzelf merk ook dat hoe meer water ik gebruik hoe pijnlijker het is in de buik. Waarom injecteer je anders niet in de triceps vanaf nu? Kan een oplossing zijn en werkt beter dan in het buikvet

Lijkt me sterk.. Wat wel altijd mogelijk is is dat je in een haarzakje injecteerd. Heb dat vaak gehad en doet echt pijn :p maar ik heb dan ook veel buik en rug haar door al dat kuren... (Laatste week van m'n cruise scheer ik die weer af :p)

Ikzelf merk ook dat hoe meer water ik gebruik hoe pijnlijker het is in de buik. Waarom injecteer je anders niet in de triceps vanaf nu? Kan een oplossing zijn en werkt beter dan in het buikvet

Haren op mijn buik heb ik niet echt.

Ik zet ook liever intra musculair maar ik las dat de Hgh dan minder goed opgenomen wordt ??

Ik heb het normaal niet zo met het antwoord googlen en dan interessant lopen doen maar ik heb het toch maar even voor je opgezocht :)
(En ik zat er naast btw)

The sc and im administration of human GH (hGH) was compared in the therapy of GH deficiency. The peak and integrated concentrations of hGH in the plasma of the patients were similar after sc and im injection of an initial dose (0.1 U⁄kg) of hGH. The peak hGH concentration occurred at 2 h in both groups. The posttreatment height velocity and the change in height velocity at 3-month intervals were also similar n i the im and sc groups. The somatomedin generation test resulted in a higher mean peak of somatomedin C after sc injection; however, if the individual peaks of somatomedin C were averaged, there was no difference between sc and iminjection. A cross-over at 9 months of therapy to determine patient acceptance of im vs. sc injections indicated overwhelming acceptance of the sc route. The antibody responses to hGH were similar in both groups.

We conclude that sc injection of hGH is an effective and safe mode of therapy for GH deficiency. The lipoatrophy that occurred infrequently at the injection site can be eliminated by rotation of sites. Subcutaneous administration of hGH will be more acceptable by the patients with less pain and less noncom-pliance

- See more at: http://press.endocrine.org/doi/abs/10.1210/jcem-55-5-1003#sthash.oywxrdyE.dpuf

Hallo,

Als ik bacteriostatisch water gebruik subcutaan of intramuculair brand dit enorm.
Het is begonnen nadat ik ander type vials gekregen heb met een zwarte flipoff.
Dacht eerst dat het aan de hcg lag die ik gebruikte maar ook zonder de hcg flinke pijn alsof een wesp je steekt. Ook harde rode plek op de injectie spot.

Ik heb andere hcg van gonachor met steriel water geprobeerd daar heb ik geen last mee helaas is deze niet meer verkrijgbaar.

Mijn vraag hebben hier meer mensen last van of ben ik de eerste die hiermee te maken heeft ?

Thanks,

Ger

Ja ik herken dit, heb dat ook eens gehad en bij een andere leverancier bacwater besteld en geen probleem meer. Ligt dus op zeker aan het water.

Terug
Naar boven