AndroidHealthClinic

Bacteriostatisch water.. Waar nu te krijgen???

jehmarjeh

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Fellow DBB ers,

Mijn supplieer kan geen Bac water leveren en heb heel het internet afgestruind, mailtjes gestuurd maar is over het algemeen allemaal injectiewater zonder toevoeging van alcohol. En het HCG poeder in delen verdelen lijkt me ook niet te doen.

Waar kan ik nu het juiste Bacteriostatisch water bestellen. Links die op DBB gegeven worden werken niet meer.

Alvast bedankt!

Assured heeft mij nooit geleverd... Bac-water is top.
Wel me geld uiteindelijk via PayPal terug gekregen van Assured.

• Topic Starter Topic Starter
Bac-water.com it is, thank u

Enige nadeel van bac water dat je van te voren geld moet overmaken...vind ik altijd maar een vreemd idee. Maar ze blijken te leveren. Ik heb het via sterielwater gekocht. Wel prijzig...maar prima en snelle levering

edit* dit was mijn 100e post.

Fissa ieks :bierbang::rocker2::rocknana::lifter:

Bij mij leverde Assured netjes binnen een week, nadeel is dat het daar regelmatig `out of stock` is.

Is het niet via de apotheek te krijgen? We bestellen normaal met de gear het bac-water bij maar een tripje naar de apotheker zou nog makkelijker zijn.

Naalden e.d. zijn iig bij de apotheek nooit een probleem.

Hoe koop je anders iets via internet.
Eerst laten leveren en dan betalen zal je niet rap vinden. ???

Jazeker, maar normalitair gaat dat via ideal o.i.d.

Bij bac water moet je geld 'handmatig' overmaken. Sta je natuurlijk minder in je recht
Als ze het niet leveren. Je hebt tenslotte vrijwillig geld overgemaakt naar een rekeningnummer.
Toch net even een ander proces dan je winkelwagentje afrekenen..

Jazeker, maar normalitair gaat dat via ideal o.i.d.

Bij bac water moet je geld 'handmatig' overmaken. Sta je natuurlijk minder in je recht
Als ze het niet leveren. Je hebt tenslotte vrijwillig geld overgemaakt naar een rekeningnummer.
Toch net even een ander proces dan je winkelwagentje afrekenen..

Ik zie het nu ook. Dat was een tijdje geleden zo niet.

• Topic Starter Topic Starter
Nou ben benieuwd dan of het aan gaat komen

Terug
Naar boven