MuscleMeat

bacteriostatisch water, waar haal je dat?

Ik heb het al eens eerder gevraagd maar is het niet mogelijk om het poeder pas te mengen met het water vlak voor injectie??

Zou je de half life kunnen berekenen ?

Dan zou ik bijvoorbeeld één tiende van 5000 IU Pregnyl zetten en al naargelang de halflife enkele dagen later bijvoorbeeld 9/10 (waarvan dan eigenlijk in realiteit dan nog maar 1/10 overschiet door de verminderde werking) Zo heb ik dan toch alweer 1 vial pregnyl uitgespaard...

Ken iemand de afbreektijd van pregnyl ?

Dat kan ik je helaas niet vertellen kerel, ben er ook wel benieuwd naar. :)

Ik heb het al eens eerder gevraagd maar is het niet mogelijk om het poeder pas te mengen met het water vlak voor injectie??

Lijkt mij niet meer dan logisch dat je pas gaat mengen vlak voor je injectie toch?

Dat kan ik je helaas niet vertellen kerel, ben er ook wel benieuwd naar. :)

Iemand ?

Lijkt mij niet meer dan logisch dat je pas gaat mengen vlak voor je injectie toch?

Idd, ik meng altijd pas net voor de injectie, hoe doe je het anders ? op voorhand op spuit trekken ? Zou best dom zijn gezien dat HCG blijkbaar maar enkele dagen goed blijft... In de bijsluiter staat zelfs maar 24 uur na mengen...

Idd, ik meng altijd pas net voor de injectie, hoe doe je het anders ? op voorhand op spuit trekken ? Zou best dom zijn gezien dat HCG blijkbaar maar enkele dagen goed blijft... In de bijsluiter staat zelfs maar 24 uur na mengen...

Hoe doe je die poeder doseren dan? Snap niet hoe je die 5000iu poeder door 10 deelt bijvoorbeeld.
Na het mengen is het veel gemakkelijker te doseren natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Niet.

Alles in ene doen. HCG is na 2 dagen toch niet meer goed nadat het gemengd is.

Ja, en als je het nou 2 x ew wil pakken voor 3 a 4 weken??

Hoe doet iedereen dat dan?

Misschien andere hoeveelheden proberen te regelen (500 of 1500IU). Of anders maar 1/5 zetten van de 5000IU en de rest weggooien (wat zonde is).

Ikzelf gebruik meestal 1000 iu per week.Ik los 5000 op in 5 van 1000iu.Deze blijven in de koelkast enkele weken goed.In de bijsluiters wordt geadviseerd om alles direkt op te maken,doelend op de non steriele afsluiting van de verpakking.
Bij mij werken ze na een paar weken nog prima,heb altijd direkt na een paar uur weer hypotrophy van mijn testikels.

Bewaring en houdbaarheid

Pregnyl®/Profasi® is houdbaar tot de op de verpakking aangegeven datum, mits in het donker bewaard bij 2 tot 15 °C.
Aangezien ampullen na opening niet steriel kunnen worden afgesloten, dient de oplossing direct na reconstitutie te worden gebruikt.

Dus waneer je het mengt met BA water 0,9% dan is het velen malen langer houdbaar??

Kan iemand mij hier duidelijkheid over geven?

Laatst bewerkt:
Kan alleen uit eigen ervaring spreken.

Het middel is natuurlijk niet om in de ijskast gelegd te worden.Vrouwlijke en mannelijke patienten,krijgen een flinke dosis,daar blijven geen ''kliekjes'' over om in de koeling te bewaren.
Spul kost ook vrijwl niets.
Kan mezelf niet voorstellen,dat het spul zwakker zou zijn dan groeifactoren of sth,wat overgens wel in de koeling kan.Of zit ik ernaast?

yust my 2 cents

Kan alleen uit eigen ervaring spreken.

Het middel is natuurlijk niet om in de ijskast gelegd te worden.Vrouwlijke en mannelijke patienten,krijgen een flinke dosis,daar blijven geen ''kliekjes'' over om in de koeling te bewaren.
Spul kost ook vrijwl niets.
Kan mezelf niet voorstellen,dat het spul zwakker zou zijn dan groeifactoren of sth,wat overgens wel in de koeling kan.Of zit ik ernaast?

yust my 2 cents

aangemengt moet je het koel bewaren ik doe er ook wel langer mee dan 3 dagen en werkt perfect, je kunt het langer bewaren aangemengt mits je het koel bewaard.

Ik zou graag wat literatuur over willen hebben van mensen die zeggen dat het snel afbreekt.

Indien mogelijk

Terug
Naar boven