Cupraz
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou je de half life kunnen berekenen ?
Dan zou ik bijvoorbeeld één tiende van 5000 IU Pregnyl zetten en al naargelang de halflife enkele dagen later bijvoorbeeld 9/10 (waarvan dan eigenlijk in realiteit dan nog maar 1/10 overschiet door de verminderde werking) Zo heb ik dan toch alweer 1 vial pregnyl uitgespaard...
Ken iemand de afbreektijd van pregnyl ?

Ik heb het al eens eerder gevraagd maar is het niet mogelijk om het poeder pas te mengen met het water vlak voor injectie??
Dat kan ik je helaas niet vertellen kerel, ben er ook wel benieuwd naar.
Iemand ?
Lijkt mij niet meer dan logisch dat je pas gaat mengen vlak voor je injectie toch?
Idd, ik meng altijd pas net voor de injectie, hoe doe je het anders ? op voorhand op spuit trekken ? Zou best dom zijn gezien dat HCG blijkbaar maar enkele dagen goed blijft... In de bijsluiter staat zelfs maar 24 uur na mengen...
Niet.
Alles in ene doen. HCG is na 2 dagen toch niet meer goed nadat het gemengd is.
Ja, en als je het nou 2 x ew wil pakken voor 3 a 4 weken??
Hoe doet iedereen dat dan?
Misschien andere hoeveelheden proberen te regelen (500 of 1500IU). Of anders maar 1/5 zetten van de 5000IU en de rest weggooien (wat zonde is).

Kan alleen uit eigen ervaring spreken.
Het middel is natuurlijk niet om in de ijskast gelegd te worden.Vrouwlijke en mannelijke patienten,krijgen een flinke dosis,daar blijven geen ''kliekjes'' over om in de koeling te bewaren.
Spul kost ook vrijwl niets.
Kan mezelf niet voorstellen,dat het spul zwakker zou zijn dan groeifactoren of sth,wat overgens wel in de koeling kan.Of zit ik ernaast?
yust my 2 cents
Je kan online bestellen.
Maar ook met bac. water blijft de HCG maar 3 dagen goed itt wat velen denken (dacht het voorheen zelf ook dat je het dan wel 30 dagen kon bewaren).
Niet.
Alles in ene doen. HCG is na 2 dagen toch niet meer goed nadat het gemengd is.