MuscleMeat

Badr Hari stapt boksring weer in

ano_71021

Advanced Bodybuilder
Waardering
316
Op zaterdag 25 mei zendt RTL 7 het prestigieuze vechtsportgala Legend uit. Helden uit de K-1 (kickboksen) en MMA (Mixed Martial Arts) verschijnen hiervoor in de ring in de bijna 10.000 toeschouwers tellende Minor Arena in Moskou. Ook de Nederlander Badr Hari is daar van de partij. Uitzending RTL 7: zaterdag 25 mei vanaf 22.10 uur.

Hij neemt het in een K-1 Super Fight (+93 kg) op tegen de man die hij eerder KO sloeg maar die het hem in zijn laatste wedstrijd – die ook te zien was bij RTL 7 – ook zeer moeilijk wist te maken, de Rus Zabit Samedov.

Een andere zeer opvallende partij is een MMA Super Fight (+93 kg) tussen de Amerikaan Bob ‘The Beast’ Sapp en de Rus Alexander Emelianenko. De laatste is de jongere broer van vechtsportlegende Fedor Emelianenko, die inmiddels zijn handschoenen aan de wilgen heeft gehangen en politiek actief is. De ex-American footballspeler Sapp maakte enkele jaren geleden de overstap naar de vechtsportring, een plek waar hij met zijn lengte (2 meter) en postuur (160 kilo) floreert. Naast deze zwaargewichten is er bij ‘Legend’ ook ruimschoots plaats voor de lichtere en snellere vechtsporters.

bruno.nl

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 15:51 ----------

On a sidenote:

is K1 weer failliet ofzo? want er zouden een aantal events plaatsvinden maar ik kan er niks over terugvinden.

Ben benieuwd, wat zijn excuus na het verliezen van deze partij zal zijn.......

Waarom doet Badr niet mee aan Glory?
Elke 3 maand tegen Samedov 1partij knokken gaat zijn carriere geen goed doen denk ik.

Is Bob Sapp nog breed of wat meer vatsig zoals bij zijn laatste partijen (die ik gezien heb)?

Wow wat staat er naast emilianenko en het blauw? Het is trouwens niet fedor maar zijn broer.

Overigens vind ik het niet echt prestigieus te noemen. Aan Sapp zijn stem te horen denkt hij dat hij bij de wwe zit en zo zal hij zich morgen ook gaan gedragen. "k.o" met een knipoog binnen de 1e ronde is mijn voorspelling.

Die partij van Hari is ook niet om op het puntje van je stoel te gaan zitten, vooral vanwege de tegenstander.

"Sapp maakte enkele jaren geleden de overstap naar de vechtsportring".
Zeg maar gerust begin deze eeuw.

Eigenlijk is het te zot voor woorden dat Badr Hari nog mag vechten, die man is totaal niet toerekeningsvatbaar. Wat hij zelf meerdere malen heimelijk heeft aangegeven in interviews, citaat van badr; Ik ben een emotioneel persoon en ik werd zwart voor mijn ogen. En dan hoor ik fanatiekelingen soms klagen dat ''de sport'' niet volledig wordt geaccepteerd bij het gros van het volk, niet zo vreemd als er totaal geen maatregelen worden genomen tegen dit soort recidiverend gedrag. Een lachtertje is het, psychopaten toelaten in een full contact sport.

Helemaal eens met swagger

Het mooiste zou natuurlijk zijn als Badrtje een pak slaag krijgt wat hij totaal niet verwacht. :D

Het mooiste zou natuurlijk zijn als Badrtje een pak slaag krijgt wat hij totaal niet verwacht. :D

Valt wel mee denk ik.
Zn 1e comeback partij was hij nog vrij soft qua lichaam en in geen topshape.
Zag nu trainingsfoto's/filmpjes en hij is nu wel weer lean en mean!

• Topic Starter Topic Starter
ifying

Lijkt me niet, ze zijn overgenomen door een rijke jap.

ja das het oude k1 en dat is Glory geworden. Ik heb het hier over het nieuwe K1 (het oude showtime), er zouden deze maand 3 ''world qualifying tours'' plaatsvinden in madrid, Vilnius en Wroclaw maar daar kan ik niks over terugvinden.

Ik denk dat Hari het gevoel zal hebben echt iets te moeten bewijzen en hij is arrogant genoeg om het belangrijk genoeg te vinden keihard te trainen. Ik denk dus dat de tegenstander deze keer veel minder te zeggen zal hebben.

Ik blijf het zeggen: als mens is hij een walgelijk wezen, als vechter vind ik hem één van de beste "attracties".

Ik hoop dat Badr lekker wint...haters gonna hate :D

Hoelaat begint het en is er ook een livestream?
De uitzending op RTL begint pas als Badr moet en eindigt vast ook weer snel erna net als de comeback part1 van Badr

22.10 rtl 7

Terug
Naar boven