Bron? Want dan heb ik iets gemist schijnbaar. De partijen die ik ken waren van 2009-05-16 en 2009-12-05, ben benieuwd wanneer die derde partij is geweest. En de overwinning van Overeem was idd 10x mooier, na die ko dacht ik dat Hari nooit meer op zou staan. Maar een overwinning blijft natuurlijk een overwinning, of je dat nou tactisch doet door punten te scoren of iemand in de eerste 10 seconden tegen het canvas mept.
Waarom er over Schilt geen ophef en publiciteit is. Tjah laten we eerlijk zijn, de meeste mensen zullen geen kaartje kopen om Sem zijn ding te zien doen. Met alle respect voor zijn kwaliteiten, maar ik denk persoonlijk dat het een van de minst aantrekkelijke vechters ooit is. De kickboksorganisaties willen natuurlijk ook maar een ding en dat is zoveel mogelijk kijkcijfers en dus geld verdienen. Hari weet met zijn instabiliteit maar spectaculaire stijl heel veel mensen aan de buis te binden. Je gaat toch kijken, de ene helft om hem keihard te zien verliezen en de andere helft ziet hem liever winnen.
Je kan Badr in hetzelfde rijtje plaatsen als Chael Sonnen & Mike Tyson, het zijn allemaal een beetje de "villains" van het vechtsport wereldje en zo presenteren zij zichzelf ook. Wat zij heel goed doorhebben is dat negatieve publiciteit ook publiciteit is en dit melken zij tot het maximale uit. Met als resultaat dat jouw partijen wel op tv worden getoond en die van bv. Sem Schilt niet.