Fitness Seller

Badr Hari stapt boksring weer in

Het is toch geweldig om te lezen dat wij vechters hebben die beter zijn en beter weten dan Badr...
Afgunst is a b*ch.

voordat hij officieel aangeklaagd werd voor mishandeling was zijn plan om naar amerika te gaan en daar
proberen een professionele boks carrière te beginnen . of hij nu veroordeeld word of niet ik denk dat hij
amerika niet eens inkomt ..

en eenmaal veroordeeld hier .. dat hoop ik echt .. is het denk ik over met zijn boks carrière kan hij hooguit achter de vuilnis wagen of het geld van die snol opmaken .....

voordat hij officieel aangeklaagd werd voor mishandeling was zijn plan om naar amerika te gaan en daar
proberen een professionele boks carrière te beginnen . of hij nu veroordeeld word of niet ik denk dat hij

en eenmaal veroordeeld hier .. dat hoop ik echt .. is het denk ik over met zijn boks carrière kan hij hooguit achter de vuilnis wagen of het geld van die snol opmaken .....

Het zit je wel erg diep, niet? :o

dus jij gelooft echt dat een veroordeelde sporter in Nederland niet meer aan de bak komt? Niemand vraagt om een VOG hoor als je topsporter bent. Anders had Kluivert destijds wel in de goot gelegen.

Was geen k.o gewoon een overgave... ( zo kwam het igg op mij over )

Badr heeft sws voor mij afgedaan sinds dat hele debacle met bonjasky ( naschoppen ) maar het lijkt wel alsof het vuur in hem gedoofd is?

Badr was juist superexplosief en dat zag ik de laatste wedstrijden niet erg terug...

achja enkeltje P.I voor deze jongen :)

• Topic Starter Topic Starter
dus jij gelooft echt dat een veroordeelde sporter in Nederland niet meer aan de bak komt? Niemand vraagt om een VOG hoor als je topsporter bent. Anders had Kluivert destijds wel in de goot gelegen.

niet Nederland maar Amerika. Amerika kom je niet als je veroordeeld bent

niet Nederland maar Amerika. Amerika kom je niet als je veroordeeld bent
Moet ik ook maar zien... als je daar komt met een stapel geld om nog meer geld te verzamelen zijn ze vast niet zo moeilijk als dat je als doorsnee burger daar komt met dezelfde problemen...

achja

Het zit je wel erg diep, niet? :o

nee zit niet diep ... maar ik heb een bloedhekel aan dit soort .. geitenn**kers .. die gewoon met hun grote
bek en hun gedrag een mooie sport een slechte naam geven .. terwijl anderen juist weer proberen
de sport weer een beter imago te geven

dus hoe eerder hij oprot hoe beter voor iedereen

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 22:08 ----------

lezen is moeilijk he ??? ik heb het over amerika met een strafblad kom je er gewoon niet in maakt niet uit wie je bent ....

Hoezo is de Telegraaf nep en slecht.. Wat voor amateurs eerken daar die sensatie schrijven...?

Badr K.O. ?? Whahahahaaa... Hij verloor door overgave.....

Ja nog veel lelijker. Beter keihard strijdend ten onder dan opgeven...
Ps. ben wel met je eens telegraaf is een amateuristische roddekkrant

Had de wedstrijd nog niet gezien.

Ik vraag me af wat Badr moet wijzigen om terug zijn niveau van 2009 te halen.
Hij lijkt conditie te missen, waardoor zijn slagen minder zuiver en minder hard zijn. Ook laat hij zich verleiden tot een bokswedstrijd. De tegenstander weet heel goed hoe hij Badr moet aanpakken.
De tegenstander is geen goede vechter, maar incasseert wel goed; Hij slaat heel wijd om zich heen, en als die land, dan doet dat pijn maar die zou eigenlijk niet mogen landen.
Badr had verstandiger moeten vechten.

In zijn plaats zou ik een jaartje geen wedstrijden vechten. Keihard trainen, denken aan zijn zielige wedstrijden, maar ook aan zijn gedrag van de laatste jaren, en dan new and improved terugkomen.
En als het even kan, zich publiekelijk verontschuldigen voor dat k*tgedrag.

Maar ik blijf hopen dat hij terug keihard gaat vechten zoals in 2009.
Of iemand zijn agressieve vechtstijl overneemt. Iemand die constant naar voren gaat, incasseert maar blijft meppen tot de andere neergaat. En deze dan, na overwinning, op helpt staan.
In a nutshell, een nieuwe Mike Tyson, de man die in zijn prime alle vechters, in alle sporten, af zou maken.
Come at me bro

Zal mij benieuwen hoe hij het tegen Schildt zou doen. Mss vlucht hij wel door de touwen of gaat hij huilen.:rolleyes:

Op dit moment maakt elke Nederlandse topper hem af (K.O. of T.K.O.)

Weet iemand of hij nog commentaar heeft gegeven? Ben nadat hij neer ging gaan stappen, niets meer gezien van evt. commentaar van de vechters.

In a nutshell, een nieuwe Mike Tyson, de man die in zijn prime alle vechters, in alle sporten, af zou maken.
Come at me bro

Ik persoonlijk denk dat Tyson een beetje is opgehemeld. Altijd maar verwijzen naar zijn prime, maar tegen holyfield was hij ook pas 30 jaar en holyfield was zelfs ouder en daar verloor hij van. Zelfde verhaal met Lewis.
Waarom is na je 26e levensjaar al het gif uit je lichaam? was het misschien ook doping? Het is een mythe die nog iets mooier wordt gemaakt dan het was.

Verder gaf ik een Tyson in de jaren 90 weinig kans tegen Bas Rutten, Peter Aerts of Ernesto Hoost. Zoals elke bokser gewoon tekort komt tegen een completere vechter.

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 13:27 ----------

Bron? Want dan heb ik iets gemist schijnbaar. De partijen die ik ken waren van 2009-05-16 en 2009-12-05, ben benieuwd wanneer die derde partij is geweest. En de overwinning van Overeem was idd 10x mooier, na die ko dacht ik dat Hari nooit meer op zou staan. Maar een overwinning blijft natuurlijk een overwinning, of je dat nou tactisch doet door punten te scoren of iemand in de eerste 10 seconden tegen het canvas mept.

Waarom er over Schilt geen ophef en publiciteit is. Tjah laten we eerlijk zijn, de meeste mensen zullen geen kaartje kopen om Sem zijn ding te zien doen. Met alle respect voor zijn kwaliteiten, maar ik denk persoonlijk dat het een van de minst aantrekkelijke vechters ooit is. De kickboksorganisaties willen natuurlijk ook maar een ding en dat is zoveel mogelijk kijkcijfers en dus geld verdienen. Hari weet met zijn instabiliteit maar spectaculaire stijl heel veel mensen aan de buis te binden. Je gaat toch kijken, de ene helft om hem keihard te zien verliezen en de andere helft ziet hem liever winnen.

Je kan Badr in hetzelfde rijtje plaatsen als Chael Sonnen & Mike Tyson, het zijn allemaal een beetje de "villains" van het vechtsport wereldje en zo presenteren zij zichzelf ook. Wat zij heel goed doorhebben is dat negatieve publiciteit ook publiciteit is en dit melken zij tot het maximale uit. Met als resultaat dat jouw partijen wel op tv worden getoond en die van bv. Sem Schilt niet.

Hier ga je een beetje doen of het voor Hari allemaal een act is om zo veel mogelijk publiciteit naar zich toe te trekken. Je zet het iets te positief neer.
Het is geen act, Hari is gewoon een heel onsportief naar persoon. Voor de negatieve publiciteit ga je geen mensen in elkaar rossen tijdens het stappen en ga je al helemaal niet tijdens de k-1 finale doortrappen op een tegenstander die op de grond ligt.

Of dacht Hari op dat moment "ach deze titel hoef ik niet, als ik hem nu straks op de grond nog een trap geef levert dit mij zoveel status op dat ik volgend jaar overal gevraagd zal gaan worden!"

Ik persoonlijk denk dat Tyson een beetje is opgehemeld. Altijd maar verwijzen naar zijn prime, maar tegen holyfield was hij ook pas 30 jaar en holyfield was zelfs ouder en daar verloor hij van. Zelfde verhaal met Lewis.
Waarom is na je 26e levensjaar al het gif uit je lichaam? was het misschien ook doping? Het is een mythe die nog iets mooier wordt gemaakt dan het was.

Verder gaf ik een Tyson in de jaren 90 weinig kans tegen Bas Rutten, Peter Aerts of Ernesto Hoost. Zoals elke bokser gewoon tekort komt tegen een completere vechter.

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 13:27 ----------

Hier ga je een beetje doen of het voor Hari allemaal een act is om zo veel mogelijk publiciteit naar zich toe te trekken. Je zet het iets te positief neer.
Het is geen act, Hari is gewoon een heel onsportief naar persoon. Voor de negatieve publiciteit ga je geen mensen in elkaar rossen tijdens het stappen en ga je al helemaal niet tijdens de k-1 finale doortrappen op een tegenstander die op de grond ligt.

Of dacht Hari op dat moment "ach deze titel hoef ik niet, als ik hem nu straks op de grond nog een trap geef levert dit mij zoveel status op dat ik volgend jaar overal gevraagd zal gaan worden!"

Tyson een beetje dissen? Ik maak je af man!!!! :)
Nee effe ernstig. Laat ons eerlijk wezen, tegen Hollyfield was hij al lang niet meer in zijn prime. Om te bepalen of iemand in zijn prime is moet je niet naar zijn leeftijd kijken he;
Lewis was trouwens een paper champ;

lezen is moeilijk he ??? ik heb het over amerika met een strafblad kom je er gewoon niet in maakt niet uit wie je bent ....

Hey ouwe, rustig aan he.
Het draait overal on geld pik. Als Bush niet uitgeleverd wordt kan Amerika beter stil blijven. Wedden dat je gewoon alleen geweigerd word op het vliegveld en je gewoon vanaf Canadq of een ander land naar binnen kan rijden.

Heb de KO gezien , beter dat hij stopt nu...
ook het feit dat hij niet meer opstond, zegt genoeg........

Heb de KO gezien , beter dat hij stopt nu...
ook het feit dat hij niet meer opstond, zegt genoeg........

Het feit dat hij niet meer op stond zegt meer over zijn finaciele overweging, dan zijn vecht kunsten.

In Rusland draait alles om gokken, hij is gewoon omgekocht.

Hey ouwe, rustig aan he.
Het draait overal on geld pik. Als Bush niet uitgeleverd wordt kan Amerika beter stil blijven. Wedden dat je gewoon alleen geweigerd word op het vliegveld en je gewoon vanaf Canadq of een ander land naar binnen kan rijden.

haha .. weet je laat hij maar met een pak geld oprotten .. als hij daar wat flikt zien we hem nooit meer terug en neem estelle maar mee

Terug
Naar boven