- Waardering
- 450
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het feit dat hij niet meer op stond zegt meer over zijn finaciele overweging, dan zijn vecht kunsten.
In Rusland draait alles om gokken, hij is gewoon omgekocht.
net als bij zijn vorige partij

haha .. weet je laat hij maar met een pak geld oprotten .. als hij daar wat flikt zien we hem nooit meer terug en neem estelle maar mee
Bij zulke klootzakken kun je niet dicht genoeg op hunnie bumper kleven met het busje van je werk.
??Bij zulke klootzakken kun je niet dicht genoeg op hunnie bumper kleven met het busje van je werk.

kijk daar heb je een punt ... is mijn rij gedrag toch nog ergens goed voor of niet .. mag ik hem dan ook
met verf besmeuren??
---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 22:12 ----------
we kunnen hem ook een paar eenden geven .. daar weet jij nu genoeg van toch![]()
Hehe het zit je wel dwars he dat hij met Estelle is![]()
Vraag je nu toestemming aan mij?
Je kunt nooit genoeg over eenden weten, ik leer nog elke dag nieuwe eendendingetjes bij.
bah bah vind jij er wat aan dan die is al uitgewoond
---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 22:17 ----------
hahaha ja maar je moet het wel filmen .. is alleen wel slechte reclame voor mijn werk neem jij je eendjes mee ik mijn verf
Het feit dat hij niet meer op stond zegt meer over zijn finaciele overweging, dan zijn vecht kunsten.
In Rusland draait alles om gokken, hij is gewoon omgekocht.
Dat vind ik wel een hele aparte grap, Ray.