XXL Nutrition

Badr Hari stapt boksring weer in

Hehe het zit je wel dwars he dat hij met Estelle is :D

Het feit dat hij niet meer op stond zegt meer over zijn finaciele overweging, dan zijn vecht kunsten.

In Rusland draait alles om gokken, hij is gewoon omgekocht.

zou het hem nu echt gewoon om het geld te doen zijn denk je ??? net als bij zijn vorige partij???
is hij dan al zo laag gezonken???

Een dwangbuis of een enkeltje Marokko is wat hij nodig heeft.

Bij zulke klootzakken kun je niet dicht genoeg op hunnie bumper kleven met het busje van je werk.

kijk daar heb je een punt ... is mijn rij gedrag toch nog ergens goed voor of niet .. mag ik hem dan ook
met verf besmeuren ?????

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 22:12 ----------

Bij zulke klootzakken kun je niet dicht genoeg op hunnie bumper kleven met het busje van je werk.

we kunnen hem ook een paar eenden geven .. daar weet jij nu genoeg van toch ???

kijk daar heb je een punt ... is mijn rij gedrag toch nog ergens goed voor of niet .. mag ik hem dan ook
met verf besmeuren ?????

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 22:12 ----------

we kunnen hem ook een paar eenden geven .. daar weet jij nu genoeg van toch ???

Vraag je nu toestemming aan mij?

Je kunt nooit genoeg over eenden weten, ik leer nog elke dag nieuwe eendendingetjes bij.

Hehe het zit je wel dwars he dat hij met Estelle is :D

bah bah vind jij er wat aan dan die is al uitgewoond

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 22:17 ----------

Vraag je nu toestemming aan mij?

Je kunt nooit genoeg over eenden weten, ik leer nog elke dag nieuwe eendendingetjes bij.

hahaha ja maar je moet het wel filmen .. is alleen wel slechte reclame voor mijn werk neem jij je eendjes mee ik mijn verf

bah bah vind jij er wat aan dan die is al uitgewoond

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 22:17 ----------

hahaha ja maar je moet het wel filmen .. is alleen wel slechte reclame voor mijn werk neem jij je eendjes mee ik mijn verf

**** badr, **** jouw werk en **** jou!

Liever een eend in de lucht dan een badr.

Het feit dat hij niet meer op stond zegt meer over zijn finaciele overweging, dan zijn vecht kunsten.

In Rusland draait alles om gokken, hij is gewoon omgekocht.

zou goed kunnen maar hij was ook een paar keer bijna neer gegaan en hij keek niet bepaald of hij er nog zin in had. Misschien wilde hij zichzelf een publiekelijke ko besparen

Terug
Naar boven