PatrickvH
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m85
Saki, Schilt en Overeem zijn toch wel de grote namen van Glory die hij allemaal heeft verslagen hoor. Het is nu wel heel makkelijk om in deze periode van zijn leven hem tot de grond af te branden. Om de beste te zijn moet je de beste hebben verslagen en dat heeft hij gedaan. De beste is mijn optiek Schilt (misschien wel de GOAT), maar Hari in vorm komt daar vlak achter.
Maar genoot stiekem wel een beetje om hem vandaag eindelijk eens zien te verliezen. Het kreeg het te hoog in zijn bol en met zulke uitspraken vraag je er gewoon om.
Het is helemaal niet mijn bedoeling om zijn kwaliteiten af te branden, maar overal werd geroepen Badr is de beste ter wereld, terwijl dat helemaal nergens uit bleek.
Badr heeft Schilt inderdaad 1 x verslagen, maar schilt heeft hem 2 x verslagen meen ik.
Overeem heeft Hari ook 1 x gepakt en ik vond de winst van Hari zelf niet zo overtuigend hoor.
En nu zeg je Hari komt er achter..waarom is er over Schilt dan nooit zoveel ophef en publiciteit geweest dat hij de beste is?

Is door Badr zelf de wereld in geholpen dat hij de beste zou zijn en met zijn aandachttrekkerij is dat overgenomen door de media.