MuscleMeat

Badr Hari stapt boksring weer in

Iemand een site waar het te bekijken is?
Ik hoop uieraard ook dat badr helemaal kapot getrapt wordt.

Hopen dat badr weer in vorm is, mooie vechter.

Daar hoop ik ook op, maar vraag me af of hij zijn oude vorm kan bereiken.
Poos cel en in je achterhoofd dat je jaren de bak in kan en je carriere voorbij is gaat je niet in de kouwe kleren zitten.

Respect als hij daar goed mee om weet te gaan en te focussen met het zelfvertrouwen dat nu is aangetast.

Ik hoop dat RTL alles uit gaat zenden en niet alleen de partij van Badr.

Waarom zo respectloos over Zabit Samedov, deze man is goed, niet de grootste en zwaarste maar wel een topper...
Maar Badr moet winnen, Badr van 3 jaar geleden zou geen enkel probleem met hem hebben maar hij is nu lang niet zo goed als hij toen was...

En voor de "haters" en mediaschapen... Het is voor een vechtsporter inderdaad NIET best dat ie soms zijn beheersing verliest..
Maaaaaar in het geval van die kk, schijnheilige, achterbakse rat die TE WEINIG klappen heeft gehad bij Sensation White, geef ik Badr groot gelijk!!!

Partij is al afgelopen hoor jongens... **** RTL 7 met die noob van een verslaggever. Koert Westerman.

SPOILER ALERT!

Karma op je arrogante smoel mocro, lekker voor je!!:roflol:

Laatst bewerkt:
Partij is al afgelopen hoor jongens... **** RTL 7 met met die noob van een verslaggever. Koert Westerman.

SPOILER ALERT!

Karma op je arrogante smoel mocro, lekker voor je!!:roflol:

Oh dan gaat ik hier maar even niet meer kijken. Wist niet beter dan dat het vanaf vanavond 22.15 werd uitgezonden...

Voorzichtig met de nieuwsgaring vandaag als je het vanavond nog wilt zien. RTL wil wel eens live events afwisselen met samenvattingen.

ach, op fightnext staat de partij ook al. Ik dacht dat Ubeda gestopt was als scheids?

ach, op fightnext staat de partij ook al. Ik dacht dat Ubeda gestopt was als scheids?

badr verloren en terecht ik heb totaal geen respect voor deze crimineel hij had niet eens het fatsoen
om de uitslag af te wachten en is de ring uit gevlucht wat respectloos tegenover zijn tegenstander en
de organisatie ..

ik hoop hij binnenkort veroordeeld word zijn we mooi van hem af

Jammer dat Badr nog zo ver van zijn oude vorm is, maar verder heb ik genoten.

hehehe... :D:D:D

waar ik op hoopte is gebeurd :p

ik ook heb zo.n hekel aan die gozer zijn totale mentaliteit deugt niet zowel binnen als buiten de ring

en iedereen loopt met hem weg van hoe goed die wel niet is nou mooi niet hij is imo het prototype voor

marokkanen hoe je niet moet zijn mijn weekend kan niet meer stuk

"Ik heb die jongens van GLORY zo hard knock out geslagen die zijn nog steeds bang voor me daarom durven ze mij niet aan te spreken"

"GLORY mist het echte werk"

"Beetje grappig die competitie zonder de meester zelf"

"In de K-1 had niemand wat te melden als ik de zaal binnen kwam"

"Ik wil gewoon WEER de beste van de wereld zijn, de nummer 1"

"Ik ben veel te groot voor Zabit Samedov, hij kan niet 3 rondes met mij in de ring staan"

Grootheidswaanzin. En ook nog eens de ring uit lopen wanneer je hebt verloren. Loser! :thumbdown:

"Ik heb die jongens van GLORY zo hard knock out geslagen die zijn nog steeds bang voor me daarom durven ze mij niet aan te spreken"

"GLORY mist het echte werk" "Beetje grappig die competitie zonder de meester zelf"

"In de K-1 had niemand wat te melden als ik de zaal binnen kwam"

"Ik wil gewoon WEER de beste van de wereld zijn, de nummer 1"

"Ik ben veel te groot voor Zabit Samedov, hij kan niet 3 rondes met mij in de ring staan"

Grootheidswaanzin. En ook nog eens de ring uit lopen wanneer je hebt verloren. Loser! :thumbdown:

Dat was natuurlijk wel waar van die 3 rondes :D
Vind alleen wel grappig dat Badr als de beste beschouwd word terwijl dat helemaal niet is aangetoond op welk vlak dan ook.
Is het hard zelf gaan roepen vanuit zijn kamp net zolang tot meerdere het gingen geloven.

Vind alleen wel grappig dat Badr als de beste beschouwd word terwijl dat helemaal niet is aangetoond op welk vlak dan ook.
Is het hard zelf gaan roepen vanuit zijn kamp net zolang tot meerdere het gingen geloven.

Ja inderdaad man, die gozer wordt zo opgehemeld terwijl die de K-1 nog NOOIT heeft gewonnen in tegenstelling tot Aerts, Hoost, Bonjasky, Schilt...

Dat zijn de echte grote kampioenen uit Nederland maar daar hoor je amper wat van in de media terwijl zij die aandacht wel dik verdienen.

Echt heerlijk hoe Hari zojuist op z'n plek is gezet door Zabit Zamidov, ik heb ervan genoten! :)

badr verloren en terecht ik heb totaal geen respect voor deze crimineel hij had niet eens het fatsoen
om de uitslag af te wachten en is de ring uit gevlucht wat respectloos tegenover zijn tegenstander en
de organisatie ..

ik hoop hij binnenkort veroordeeld word zijn we mooi van hem af

ik ook heb zo.n hekel aan die gozer zijn totale mentaliteit deugt niet zowel binnen als buiten de ring

en iedereen loopt met hem weg van hoe goed die wel niet is nou mooi niet hij is imo het prototype voor

marokkanen hoe je niet moet zijn mijn weekend kan niet meer stuk

Ik ben het volledig met je eens. Ik zou niet weten waarom je zo'n onsportieve vechter wilt zien winnen.

Laatst bewerkt:
Saki, Schilt en Overeem zijn toch wel de grote namen van Glory die hij allemaal heeft verslagen hoor. Het is nu wel heel makkelijk om in deze periode van zijn leven hem tot de grond af te branden. Om de beste te zijn moet je de beste hebben verslagen en dat heeft hij gedaan. De beste is mijn optiek Schilt (misschien wel de GOAT), maar Hari in vorm komt daar vlak achter.

Maar genoot stiekem wel een beetje om hem vandaag eindelijk eens zien te verliezen. Het kreeg het te hoog in zijn bol en met zulke uitspraken vraag je er gewoon om.

Terug
Naar boven