- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Partij is al afgelopen hoor jongens... **** RTL 7 met met die noob van een verslaggever. Koert Westerman.
SPOILER ALERT!
Karma op je arrogante smoel mocro, lekker voor je!!
Oh dan gaat ik hier maar even niet meer kijken. Wist niet beter dan dat het vanaf vanavond 22.15 werd uitgezonden...
Je hebt die spoiler van mij toch niet gezien tremendes? Vergeef het mij als dit wel het geval is.
ach, op fightnext staat de partij ook al. Ik dacht dat Ubeda gestopt was als scheids?
Die partij van Hari is ook niet om op het puntje van je stoel te gaan zitten, vooral vanwege de tegenstander.
Het mooiste zou natuurlijk zijn als Badrtje een pak slaag krijgt wat hij totaal niet verwacht.![]()

"Ik heb die jongens van GLORY zo hard knock out geslagen die zijn nog steeds bang voor me daarom durven ze mij niet aan te spreken"
"GLORY mist het echte werk" "Beetje grappig die competitie zonder de meester zelf"
"In de K-1 had niemand wat te melden als ik de zaal binnen kwam"
"Ik wil gewoon WEER de beste van de wereld zijn, de nummer 1"
"Ik ben veel te groot voor Zabit Samedov, hij kan niet 3 rondes met mij in de ring staan"
Grootheidswaanzin. En ook nog eens de ring uit lopen wanneer je hebt verloren. Loser!![]()

Dat was natuurlijk wel waar van die 3 rondes
Vind alleen wel grappig dat Badr als de beste beschouwd word terwijl dat helemaal niet is aangetoond op welk vlak dan ook.
Is het hard zelf gaan roepen vanuit zijn kamp net zolang tot meerdere het gingen geloven.

badr verloren en terecht ik heb totaal geen respect voor deze crimineel hij had niet eens het fatsoen
om de uitslag af te wachten en is de ring uit gevlucht wat respectloos tegenover zijn tegenstander en
de organisatie ..
ik hoop hij binnenkort veroordeeld word zijn we mooi van hem af
ik ook heb zo.n hekel aan die gozer zijn totale mentaliteit deugt niet zowel binnen als buiten de ring
en iedereen loopt met hem weg van hoe goed die wel niet is nou mooi niet hij is imo het prototype voor
marokkanen hoe je niet moet zijn mijn weekend kan niet meer stuk
Saki, Schilt en Overeem zijn toch wel de grote namen van Glory die hij allemaal heeft verslagen hoor. Het is nu wel heel makkelijk om in deze periode van zijn leven hem tot de grond af te branden. Om de beste te zijn moet je de beste hebben verslagen en dat heeft hij gedaan. De beste is mijn optiek Schilt (misschien wel de GOAT), maar Hari in vorm komt daar vlak achter.Dat was natuurlijk wel waar van die 3 rondes
Vind alleen wel grappig dat Badr als de beste beschouwd word terwijl dat helemaal niet is aangetoond op welk vlak dan ook.
Is het hard zelf gaan roepen vanuit zijn kamp net zolang tot meerdere het gingen geloven.