AndroidHealthClinic

Baltic Pharma Test E

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

MickG

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2010
Berichten
722
Waardering
18
Lengte
1m73
Massa
87kg
Vetpercentage
13%
Hallo,

Ik vroeg me af of deze gear echt is van Baltic? Ik hoor er veel goede verhalen over maar ik zie dat er nu 5 ampullen per verpakking inzitten ipv de oude 3. Al iemand bekend met deze nieuwe batch en zijn ze GTG?

Mvg

IMAG0646.jpg


IMAG0647.jpg


IMAG0648.jpg
 
good to go is gewoon nieuwe verpaking top spul!
 
Parabolan is top

6 posts en uit je nek zitten lullen!!! verkoperspraatjes hier gewoon!!! Ik kom nooit meer naar deze sectie gewoon dikke handel hier!!! Op de foto's staat er alleen maar Testosteron Enanthate en jij begint opeens over Parabolan motherfucker!!! Je hebt je eigen verraden als belang hebbende van TS!!!!!
 
Niks nieuws, is er al een tijdje. Gewoon je code krassen en checken op de site. Is die goed, dan is het in orde. Had je ook geen topic hoeven openen ;)

pieleman
En parabolan = Tren hex = het minste Tren voor je geld (mg/mg)
 
6 posts en uit je nek zitten lullen!!! verkoperspraatjes hier gewoon!!! Ik kom nooit meer naar deze sectie gewoon dikke handel hier!!! Op de foto's staat er alleen maar Testosteron Enanthate en jij begint opeens over Parabolan motherfucker!!! Je hebt je eigen verraden als belang hebbende van TS!!!!!
haha rustig blijven:p
 
1 van de betere merken in ampullen op het moment dus je Test is good 2 go maar nu stop ik met typen anders denken mensen als Sexytrunks nog dat ik verkoper ben.. Zucht!!
 
6 posts en uit je nek zitten lullen!!! verkoperspraatjes hier gewoon!!! Ik kom nooit meer naar deze sectie gewoon dikke handel hier!!! Op de foto's staat er alleen maar Testosteron Enanthate en jij begint opeens over Parabolan motherfucker!!! Je hebt je eigen verraden als belang hebbende van TS!!!!!
Roidrage bro :p
 
Alles wat met baltic, oostblok, etc te maken heeft, loop ik echt omheen.ALLE hg sizzle wordt daar nagemaakt, echt alles.
Dus dit soort labjes vertrouw ik niet.
Dat geouwehoer of "echtheids garantie codes" wat denk je nou zelf. Als er hier labs zijn die illigaal hun handel via websides kunnen slijten, het daar moeilijker is om een complete " real lookalike" site op te zetten?
Dit is georganiserde misdaat, geld speelt daar geen rol. Allemaal troep.
 
Alles wat met baltic, oostblok, etc te maken heeft, loop ik echt omheen.ALLE hg sizzle wordt daar nagemaakt, echt alles.
Dus dit soort labjes vertrouw ik niet.
Dat geouwehoer of "echtheids garantie codes" wat denk je nou zelf. Als er hier labs zijn die illigaal hun handel via websides kunnen slijten, het daar moeilijker is om een complete " real lookalike" site op te zetten?
Dit is georganiserde misdaat, geld speelt daar geen rol. Allemaal troep.
Haha , ooit baltic gebruikt ? dan praat je wel anders.
 
6 posts en uit je nek zitten lullen!!! verkoperspraatjes hier gewoon!!! Ik kom nooit meer naar deze sectie gewoon dikke handel hier!!! Op de foto's staat er alleen maar Testosteron Enanthate en jij begint opeens over Parabolan motherfucker!!! Je hebt je eigen verraden als belang hebbende van TS!!!!!
 
Haha, toch kan ik kriel z'n ongezoute mening altijd wel waarderen. Het provoceert je wel om het ook eens in een ander perspectief te bekijken.
 
Allemaal verkopers van goedkope zooi.
Baltic dit, Alpha dat. Mooi verpakt, allemaal troep

Waardeer zeer jou mening. Maar je scheert nu alles wel over 1 kam. Over titan healtcare geef ik je gelijk. Daar komen ook alle fake nordi vandaan.
Maar baltic is gewoon top. Genoeg test uitslagen op webinos en ervaringen op uk-muscle etc.
 
1 van de betere merken in ampullen op het moment dus je Test is good 2 go maar nu stop ik met typen anders denken mensen als Sexytrunks nog dat ik verkoper ben.. Zucht!!


mischien is sexytrunks zelf wel een verkoper, of mischien wel een dikke crimineel die al eens opgepakt is
 
mischien is sexytrunks zelf wel een verkoper, of mischien wel een dikke crimineel die al eens opgepakt is

Of misschien ben jij gewoon een lulhannes ;)
Tuurlijk ben ik een verkoper wat dacht je anders!!! LOL
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven