- Waardering
- 51
- Lengte
- 2m
- Massa
- 110kg
zoutzak en argumenten is als fc haarlem wint de champions league.
I know, mijn kunst van argumenteren is een onwaarschijnlijke prestatie. Thx bro.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zoutzak en argumenten is als fc haarlem wint de champions league.
Dat is een toch wel redelijk merkwaardige conclusie gezien het gegeven dat Obama bijvoorbeeld ten aanzien van Afghanistan een hardere lijn voor ogen heeft dan McCain..
Naast het feit dat je nu een bullshit verhaal zit te bedenken, hoe kom je erbij dat Obama een moslim is/was, laat staan een afvallige?
Laten we het netjes houden.
Dit is niet mijn verzinsel, dit is een conclusie van hoogleraren.
Ik zeg niet dat hij moslim is of afvallige, dit kan worden gebruikt door Osama.

Je begrijpt toch zelf ook wel dat dit verhaal dan echt helemaal nergens op slaat?![]()
• He hates the youth trend for trousers which sag beneath the backside

Inderdaad zo onwaarschijnelijk dat het vrijwel nooit voor komt misschien als je 10000 post maakt dat er 1tje tussen zit met 1 goed argument. Maar wees niet getreurd ->Can you change? Yes you can!I know, mijn kunst van argumenteren is een onwaarschijnlijke prestatie. Thx bro.

Mijn hoedje af voor dat campagne team trouwens, ze hebben hem precies het advies gegeven dat hij nodig had om te winnen. Zeker toen op het einde toen ze dat hele verhaal over Obama op alle zenders toonden, meesterlijke zet.
Top marketing inderdaad, alleen jammer dat het product tegen de houdbaarheidsdatum aanloopt.
doe eens even aan zelfreflectie, je haalt zelf ook nergens argumenten aan, maar je bent er wel van overtuigd dat de terroristen vrij spel krijgen, zeg dan even waarom, en nee niet met een dom lulverhaaltje dat je aan 12 jarigen kan wijsmaken, ECHTE argumenten graag.Inderdaad zo onwaarschijnelijk dat het vrijwel nooit voor komt misschien als je 10000 post maakt dat er 1tje tussen zit met 1 goed argument. Maar wees niet getreurd ->Can you change? Yes you can!![]()
doe eens even aan zelfreflectie, je haalt zelf ook nergens argumenten aan, maar je bent er wel van overtuigd dat de terroristen vrij spel krijgen, zeg dan even waarom, en nee niet met een dom lulverhaaltje dat je aan 12 jarigen kan wijsmaken, ECHTE argumenten graag.

Zijn beweringen zijn zelf-evident, ze behoeven geen argumentatie.
Kijk gewoon om je heen!! Is het niet overduidelijk dat de moslims werelddominantie nastreven en geen enkel middel schuwen. Daarnaast, ze zijn al tot ver in de westerse wereld opgerukt. Ik was laatst in Rotterdam en ik heb met mijn eigen ogen gezien! Overal moslims.. En Hussein Obama heeft natuurlijk banden met moslims! Hij zal de Joden tegenwerken en zo de terroristen vrij spel geven.
Ain't it clear?![]()

Ik zit al in mijn schuilkelder sinds de uitslag van de presidentsverkiezingen.![]()