arnoldfan
Monstrous Giant
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 1%
Oh brother...
Je kijkt te veel naar de woorden rechts/links. McCain is rechtser dan Obama, dus hij zal wel beter standpunten hebben. Ken je überhaupt hun partijprogramma wel?
Links in Amerika is nog altijd rechtser dan het rechts in Nederland.
Ik ken zijn programma, maar als het om de oorlog gaat maakt het allemaal niet uit, waarom eerst jaren oorlog voeren en nu zo'n haast met troepen terugtrekken ?
Waarom maak je je klus niet af, niet dat ik daar graag doden bij zie vallen maar ik zie liever meer vrijheid in het land en minder geweld van terroristen.De simpelste van de simpelste denken oorlog is slecht en is het dus goed om het te stoppen, het zit wel even anders in mekaar.
En daarbij maakt het niet uit of obama in nederland rechts zou zijn, die obama is een grote zwarte democratische grappenmaker met veel praatjes in de mond, en daarbij is het niet alleen een president die beslissingen maken over iets, ik bedoel hoe kun je een president over sommige dingen laten beslissen waar ze niks vanaf weten ( is bij mccain en obama voorbijgekomen in verschillende youtube filmpjes)
Of denk je dat bush in z'n eentje verantwoordelijk is voor de oorlog.

Had al geld gezet op hem voordat de race echt begon. Is maar een kleine weddenschap maar dat geld ga ik incasseren.