MuscleMeat

Obama en McCain staan bijna gelijk in peiling

• Topic Starter Topic Starter
Oh brother...
Je kijkt te veel naar de woorden rechts/links. McCain is rechtser dan Obama, dus hij zal wel beter standpunten hebben. Ken je überhaupt hun partijprogramma wel?

Links in Amerika is nog altijd rechtser dan het rechts in Nederland.

Ik ken zijn programma, maar als het om de oorlog gaat maakt het allemaal niet uit, waarom eerst jaren oorlog voeren en nu zo'n haast met troepen terugtrekken ?

Waarom maak je je klus niet af, niet dat ik daar graag doden bij zie vallen maar ik zie liever meer vrijheid in het land en minder geweld van terroristen.De simpelste van de simpelste denken oorlog is slecht en is het dus goed om het te stoppen, het zit wel even anders in mekaar.

En daarbij maakt het niet uit of obama in nederland rechts zou zijn, die obama is een grote zwarte democratische grappenmaker met veel praatjes in de mond, en daarbij is het niet alleen een president die beslissingen maken over iets, ik bedoel hoe kun je een president over sommige dingen laten beslissen waar ze niks vanaf weten ( is bij mccain en obama voorbijgekomen in verschillende youtube filmpjes)

Of denk je dat bush in z'n eentje verantwoordelijk is voor de oorlog.

Ik ken zijn programma, maar als het om de oorlog gaat maakt het allemaal niet uit, waarom eerst jaren oorlog voeren en nu zo'n haast met troepen terugtrekken ?
Omdat de oorlog nergens op gebaseerd was? Omdat het veel te lang duurt? Omdat er te veel doden vallen? Omdat het te veel geld kost?
???
Daarnaast wil hij ze niet gelijk allemaal terug trekken....

Waarom maak je je klus niet af, niet dat ik daar graag doden bij zie vallen maar ik zie liever meer vrijheid in het land en minder geweld van terroristen.De simpelste van de simpelste denken oorlog is slecht en is het dus goed om het te stoppen, het zit wel even anders in mekaar.
De simpelste denken dat oorlog ook maar 1 ding op lost.

En daarbij maakt het niet uit of obama in nederland rechts zou zijn, die obama is een grote zwarte democratische grappenmaker met veel praatjes in de mond, en daarbij is het niet alleen een president die beslissingen maken over iets, ik bedoel hoe kun je een president over sommige dingen laten beslissen waar ze niks vanaf weten ( is bij mccain en obama voorbijgekomen in verschillende youtube filmpjes)
OK. Dat je iets tegen een kleurtje had wisten we al. Maar nu ben je ook al tegen democratie?

Nee. Maar ik begrijp niet goed waarom je de oorlog er bij haalt? Het ging mij om het feit dat je Obama al afscheept, alleen omdat hij in de VS links is. Terwijl als je goed naar zijn programma kijkt er heel veel punten zullen zijn waar je je wel in kan vinden.

Zever. Niets meer niets minder. Gewoon een verkiezing strategie, om mensen ervan te overtuigen dat McCain nog kans maakt.

eens
sowieso zijn peilingen van groepjes van 1101 mensen kansloos als er honderd miljoen(?) gaan stemmen straks

eens
sowieso zijn peilingen van groepjes van 1101 mensen kansloos als er honderd miljoen(?) gaan stemmen straks

Man ga alsjeblieft eens een lesje statistiek volgen.

En voor de topicstarter:

Meer Republikeinen lopen over naar Obama

vrijdag 24 oktober 2008 | 16:11 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 24 oktober 2008 | 16:15
Tekstgrootte

Na voormalig minister van Buitenlandse Zaken Colin Powell hebben nog twee hooggeplaatste Republikeinen hun steun betuigd aan de Democratische presidentskandidaat Barack Obama. ANP Photo

WASHINGTON (ANP) - Na voormalig minister van Buitenlandse Zaken Colin Powell hebben nog twee hooggeplaatste Republikeinen hun steun betuigd aan de Democratische presidentskandidaat Barack Obama. Het gaat om oud-gouverneur Arne Carlson en ex-regeringswoordvoerder Scott McClellan.

Carlson, oud-gouverneur van de staat Minnesota, sprak zijn steun uit op een bijeenkomst van Obama-supporters. Hij zei dat zijn voorkeur uitgaat naar de Democratische kandidaat wegens diens standpunten over de oorlog in Irak, de Amerikaanse economie en groene energie.

McClellan, die woordvoerder van het Witte Huis was, verklaarde tegen de nieuwszender CNN de kandidaat te steunen die ,,de beste kans heeft om de gang van zaken in Washington te veranderen''.

• Topic Starter Topic Starter
Nog 2 voor obama ? oke obama gaat winnen.

Obama wint... ooo nu komt alles goed.. daar kan ik morgen zeker meer kip mee kopen!!! Goe zaak zeg!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

OFFICIEEL:

Irak oorlog met als reden: Sadam uit het zadel halen want hij bezit WMD
zo de arme Irakezen helpen omvan hun dictator af te geraken..

Afghanistan binnenvallen om de taliban te verdrijven want deze steunen Al qaida.. blablabla
Zode arme Afghanen helpen om van de extremistische Taliban af te geraken...

Hoe nobel van de USA

Mensen met een IQ boven 10 die even nadenken zien dat dit dikke BS is/was!!
Eerder :
IRAK binnenvallen met belangen tov olie
Afghanistan binnenvallen mbt het leggen van een gasleiding..
Beide landen de boel aftappen en de zakken lekker vullen
eerst alles platgooien met geld van de VS belastingbetaler en daarna opbouwen met geld van olie/gas
natuurlijk de opbouw lekker verdelen onder de vriendjes bedrijven..

ze zijn failliet mijne heren en de neocons zien in deze wanhoopsdaad nog hoop om er terug bovenop te krabbelen en de opkomende Aziatische grootmacht te temperen... :cool:

Als dit waar is dan is dit zeer slecht voor Obama.... Hij heeft minstens 4-6% overschot nodig in de peilingen vanwege zijn huidskleur...

Als dit waar is dan is dit zeer slecht voor Obama.... Hij heeft minstens 4-6% overschot nodig in de peilingen vanwege zijn huidskleur...

Obama heeft meer overschot en McCain/Palin verliezen alleen maar terrein met hun wanhoopsoffensief. Zeker nu Palin er voor lijkt te kiezen om volledig voor eigenbelang te gaan.

Landslide victory voor Obama. De staten waar racisme een issue is stemmen toch wel voor McCain. Als Obama nog 1 van die staten wint is de klap voor de republikeinen compleet.

Het vel van de beer niet verkopen voor ie geschoten is.

Obama is het geesteskind van Zbigniew Brzezinski..
die iedereen de illusie weet te verkopen van een American Dream boy die president wordt en voor verandering zal staan...
BS dus Zbigniew Brzezinski is een hardliner van het ergste soort.. een kerel die in de koude oorlog het hard speelde.. ZEER hard!
Denk hier maar eens aan als hij praat over : de troepen terug trekken etc..
ze zijn ons weer eens shit in de ogen aan 't smeren..

Laatst bewerkt:
Het vel van de beer niet verkopen voor ie geschoten is.

Dat heb ik al gedaan voordat Obama ook maar gekozen werd als kandidaat :D Had al geld gezet op hem voordat de race echt begon. Is maar een kleine weddenschap maar dat geld ga ik incasseren.

Terug
Naar boven