Fitness Seller

Barack Obama president!

Obama = kleurling, gekleurde medemens

zo iedereen tevreden?
:)

ik zie gwn de meerwaarde niet in om te zeggen dat hij half blank is

ik zie gwn de meerwaarde niet in om te zeggen dat hij half blank is
Veel gekleurde mensen ervaren de uitdrukking "zwarte" als een belediging, het woord heeft een negatieve bijklank gekregen.

Ik vind half-blanke of half-zwarte eigenlijk ook niet correct. Kleurling is het correcte woord, in het geval van gemengd ras.

Mag ook wel eens :)

obama_infographic.jpg

http://www.dumpert.nl/mediabase/291831/590a5282/first_black_prez.html

Wtf, ik dacht altijd dat Hilary Clinton Vice President ging zijn. :headbang: , wat een ontgoocheling. :mad:

Mooi, beter dan die McCain! :haha:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

van mijn part mag mijn huisvod gewonnen hebben... de vod zal zich eerst moeten bewijzen VOOR ik ze als goud ga vereren.. wat ik als ze het waard is ook zal doen!!
de meeste laten zich wééer in beloftes vangen, die ze oooo zo graag horen, voor er ook maar 1 steen is verzet.. EERST DADEN dan beoordelen..
laat ons binnen 6 maand evalueren... maar neen dan zijn de meeste al de hele boel vergeten.. :mad:

mijn excuses voor mijn cynisme aan de heren klink en klaas etc... hehehhe

Laatst bewerkt:
Ok, a-politieke BackInAction.

Ok, a-politieke BackInAction.

als in eerst respect verdienen dan pas knielen... :D
allemaal euforie voor een lege kan.. yoohooooo, yes we can!

Nog iets PROTECTIONISME : als die Obama de riem aantrekt gaan we het allemaal voelen als Europeanen..

als in eerst respect verdienen dan pas knielen... :D
allemaal euforie voor een lege kan.. yoohooooo, yes we can!

Nog iets PROTECTIONISME : als die Obama de riem aantrekt gaan we het allemaal voelen als Europeanen..

voelen nu toch ook de gevolgen van de kredietcrisis die toch ook in de States ontstaan is

Als ie Hillary als vice had genomen zou het ECHT fout lopen :D

Obama, Oboema, McCain, Palin, Clinton etc het had geen reet uitgemaakt wie er president wordt. De USA is toch wel naar de klote. Al die holle kreten van Obama zijn over enkele maanden geen reet meer waard. Change, zum kotzen. Het geeft hooguit valse hoop, de kater komt later.

:clap: gij hebt de rode pil geslikt!!

jammer vond Mccain meer funny, kwam ook vriendelijker over

Terug
Naar boven