AndroidHealthClinic

Barack's tante illegaal in amerika

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Een Keniaanse tante van de Amerikaanse presidentskandidaat Barack Obama verblijft illegaal in de Verenigde Staten. Een immigratierechter heeft vier jaar geleden een asielverzoek van de vrouw afgewezen.

Obama's tante, Zeituni Onyango, woont in een sociale woning in Boston.

Na de afwijzing van haar asielverzoek had Onyango, in Obama's memoires 'Aunti Zeituni' genoemd, het land moeten verlaten. Waarom dit niet is gebeurd, is niet bekend.

De weigering van Onyango om het land te verlaten, is een administratieve overtreding van de Amerikaanse immigratiewet en wordt buiten het strafrechtsysteem om behandeld.

De schattingen variëren, maar aangenomen wordt dat er minstens tien miljoen van dergelijke migranten in de VS wonen. (dsl)

Bron: msn.nl

wtf posts over de tante van barack obama:roflol:

Volgens mij geniet jij hier echt van ofniet?

• Topic Starter Topic Starter
meen je dat nu, een tante die illegaal int land is en hij heeft is een keer een terrorist tegengekomen, hoeveel bewijs wil je nog dat het een gevaarlijke man is?

Het bewijs komt eraan, als zijn tante nu toch terug moet, kan ze beter obama meenemen.

Partij van mccain probeert uit alle macht nog een laatste oneffenheid in de omgeving van obama op te sporen.
Zullen ze toch met wat sterkere feiten moeten komen lijkt me.
Niettemin blijf ik een onderbuikgevoel houden dat de republikeinen 1 dag voor de verkiezingen met een lookalike acteur van osamo op de proppen komen, en zo toch het presidentschap binnen vissen.

Dat zei je niet toen obama betrapt was met banden met een terrorist.

Betrapt met banden met terooristen, oelalala. Gans de zaak lijkt me goed overdreven zoals altijd.

Wat was de preciese band weer ? Ik had je het gevraagd en twas akelig stil daar...

rofl best geinig!

Dom nieuws, voor domme mensen.

• Topic Starter Topic Starter
Betrapt met banden met terooristen, oelalala. Gans de zaak lijkt me goed overdreven zoals altijd.

Wat was de preciese band weer ? Ik had je het gevraagd en twas akelig stil daar...

Ik weet niet wat er gezegd werd, ik ben er niet bijgeweest.

Dan zijn je 'hunches' niks waard.

Triestige zetten zo'n onnozele feiten opsporen om Obama in slecht daglicht te zetten..

best wel grappig al dit "de pot verwijt de ketel gedoe"!
entertainment ten top! The show must go on!!

Net zoiets als toen die zaak met de pa van Maxima. Dat die tante van Obama nou zo eigenwijs is, heeft toch niks met hem te maken. Als het nog even zo doorgaat mag je straks in Amerika geen president meer worden omdat je naast een pedofiel hebt gewoond.

Terug
Naar boven