klopt........want wij krijgen meestal geld terug!Zodra je zegt 'daar is de belastingdienst' begint ze vanzelf hard te rennen ?![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klopt........want wij krijgen meestal geld terug!Zodra je zegt 'daar is de belastingdienst' begint ze vanzelf hard te rennen ?![]()

Waar rent ze dan naartoe ? Naar de dichtsbijzijnde snackbar ?
Ik heb nog nooit een foto van je vrouw gezien, en heb geen flauw idee hoe 'groot' ze is. Opmerkingen slaan dus nergens op, maar ja...

Aarsnold toch, hang je nou nog steeds de McCain fan uit.
Of Obama nou president wordt of niet, vroeg of laat wordt hij toch wel uitgeschakeld, Amerika is zo corrupt en racistisch dat ze dit echt niet toe staan.
Er klopt al geen hol van die stembus shit, laat staan dat hij gaat winnen, ik zie het iig niet gebeuren.
racistisch? als zwarte kan je daar net zoveel bereike als een blanke. al zijn er teveel zwarte die nog altijd janken over discriminatie als het niet naar hun zin gaat.
voorlopig train ik behoorlijk, en naar mijn weten heb ik betere stats dan jij hebt...........
of je moet me het tegendeel kunnen bewijzen door filmpjes enz.
![]()
Net als ik denk dat het niet triester kan met je kom je met praatjes aan dat je stats beter zijn, in bodybuilding gaat het er niet om welke stats beter zijn, het gaat mij erom hoe ik eruit zie, en dat maakt zelfs nog niet uit, de een is beter als de ander, er bestaan geen bodybuilders die precies even goed zijn, er is altijd een klein verschil.Hoe langer je traint en hoe meer moeite je doet hoe beter je word, maar met uitspraken als mijn stats zijn beter toon je weer aan hoe triest het met je gesteld is, als ik jou lichaam bekijk weet ik genoeg, en hoef ik ook al helemaal niks meer te zeggen, je maakt me ook een beetje aan het lachen met deze post.

Al zou mijn intelligentie minder zijn dan van een mier, dan is het nog hoger dan die van jou.
Hahaha, oké arnoldfan.