Fitness Seller

Barack's tante illegaal in amerika

Kan die arnold die gebanned worden van deze sectie? Geen normale discussie meer mogelijk hier.

Kan die arnold die gebanned worden van deze sectie? Geen normale discussie meer mogelijk hier.

hehehe.. ach.. laat die jongen.... dit is zijn uitlaatklep.. in het dagelijks leven bang voor zijn eigen schaduw en de nerd van de klas.. laat hem hier iig de stoere jongen uithangen ;)

OT: De laatste stuiptrekkingen in de verkiezingscampagne.. vrij normaal in Amerika dit soort taferelen.. alléén de simpele zielen zullen hier waarde aan hechten... maar die zijn er genoeg natuurlijk

Kunnen we nog meer zeiken hier mensen. Het is de VS daar zijn dergelijke zaken normaal vanuit beide kanten. Obama maakt Mc Cain ook zwaert waar hij maar kan, zo verloopt daar de verkiezingsstrijd.

Stop met zeiken over hoe de verkiezingen daar lopen stelletje aanstellers.

Sjezus....ik las het ook op het nieuws. Wat een onzin weer. Men probeert ook echt ALLES om Obama van het presidentschap af te houden.

Het is trouwens een HALF-tante, aan de kant van z'n vader.
Dit heeft ook totaal niets, maar dan ook niets met de verkiezingen te maken en ik betwijfel of iemand in Amerika hier ook door beinvloedt wordt.

Hahaha, volgens mij is Obama nu een leger termieten aan het kweken om ze volgende week los te laten in het witte huis. De wereld zal daveren op zijn grondvesten.

Dus eigenlijk is het plan van Obama om president te worden zodat hij z'n tante van een green card kan voorzien? Of volg ik het niet meer..

haha dit meen je niet, kan advocaat Obama dit niet even fixen voor haar

Vind het minder erg(indien het geen leugen is) als het machtsmisbruik van Palin. Politiechef dwingen een agent (lees zwager) te ontslaan, waarop de chef weigert en woordt ontslagen.
Is uitspraak van rchter over geweest.

Whahaha,

nou en ? half Amerika is ilegaal

omdat zijn mening jou niet aanstaat? dit is een discussie forum of was je dat vergeten?

overigens is het wel een ernstige zaak als iemand illegaal in een land verblijft, zeker als obama er vanaf wist.

trouwens mccain wordt ook net zo goed zwart gemaakt, nog om veel mindere dingen. bv dat zijn broer 911 had gebeld ivm verkeersproblemen ofzo, nou dat noem ik echt sneu om zoeits tegen hem te gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
omdat zijn mening jou niet aanstaat? dit is een discussie forum of was je dat vergeten?

overigens is het wel een ernstige zaak als iemand illegaal in een land verblijft, zeker als obama er vanaf wist.

trouwens mccain wordt ook net zo goed zwart gemaakt, nog om veel mindere dingen. bv dat zijn broer 911 had gebeld ivm verkeersproblemen ofzo, nou dat noem ik echt sneu om zoeits tegen hem te gebruiken.

Gelukkig ook nog eens iemand met verstand.

:thumb:

Heisa om niets.

Wat kan die Obama dat nu weten!? Hij heeft vast wel 100+ tantes in Afrika, maar dat zal Mccain er voor het gemak wel niet bijvertellen :(

Terug
Naar boven