XXL Nutrition

Barack's tante illegaal in amerika

Obama zet desnoods zijn eigen tante het land uit

De Democratische presidentskandidaat Barack Obama is voor de uitzetting van een buitenlands familielid indien die de wet overtreedt. Hij stelde dit in een vraaggesprek met de omroep CBS dat maandag wordt uitgezonden. Obama had een Keniaanse vader. Diens zus Zeituni Oyanango (56), blijkt illegaal in Boston te wonen.

Obama heeft haar naar verluidt in 2004 voor het laatst gesproken. Hij stelt bezorgd over zijn tante te zijn maar hij wil ook dat de wet wordt nageleefd.

Zijn campagneteam heeft ruim 200 euro teruggestort die de tante voor Obama's campagne had gedoneerd. De wet verbiedt kandidaten geld aan te nemen van buitenlanders die geen verblijfsstatus in het land hebben. (mvl/anp)

bron: HLN.be

ferme familieman..

neen, als het van hem komt zonder meer.. petje af voor de man!
maar... jagh.. heel geloofwaardig tijdens de verkiezingscircus

Laatst bewerkt:
Een Keniaanse tante van de Amerikaanse presidentskandidaat Barack Obama verblijft illegaal in de Verenigde Staten. Een immigratierechter heeft vier jaar geleden een asielverzoek van de vrouw afgewezen.

Obama's tante, Zeituni Onyango, woont in een sociale woning in Boston.

Na de afwijzing van haar asielverzoek had Onyango, in Obama's memoires 'Aunti Zeituni' genoemd, het land moeten verlaten. Waarom dit niet is gebeurd, is niet bekend.

De weigering van Onyango om het land te verlaten, is een administratieve overtreding van de Amerikaanse immigratiewet en wordt buiten het strafrechtsysteem om behandeld.

De schattingen variëren, maar aangenomen wordt dat er minstens tien miljoen van dergelijke migranten in de VS wonen. (dsl)

Bron: msn.nl

als zo is: uitzetten die tante, maar heeft niet veel met obama te maken...

Of Obama nou president wordt of niet, vroeg of laat wordt hij toch wel uitgeschakeld, Amerika is zo corrupt en racistisch dat ze dit echt niet toe staan.

Er klopt al geen hol van die stembus shit, laat staan dat hij gaat winnen, ik zie het iig niet gebeuren.

als Obama slim is zet hij zijn tante gewoon het land uit!

wanneer hij dat niet doet riskeert hij dus dat McCain president kan worden en hetzelfde zal gebeuren.....
;)

wat geld onder de tafel door en tanteke naar Europa sturen... hehehe..
Aller haar adres daar zetten en dan langdurige visums bezorgen...

Who cares.

yeah, who the **** cares about it..

• Topic Starter Topic Starter
voorlopig train ik behoorlijk, en naar mijn weten heb ik betere stats dan jij hebt...........

Naar mijn weten wordt arnoldfan ook niet verplicht om aan de ijzers te hangen. Jij daarentegen bent wel verplicht om aan de ijzers te hangen om ook maar enigszins beweging in dat vrouwtje van je te krijgen. En elke dag maar bidden dat ze wat kilo's afvalt. :D

Naar mijn weten wordt arnoldfan ook niet verplicht om aan de ijzers te hangen. Jij daarentegen bent wel verplicht om aan de ijzers te hangen om ook maar enigszins beweging in dat vrouwtje van je te krijgen. En elke dag maar bidden dat ze wat kilo's afvalt. :D

maak je daar maar niet druk om!
:D

Terug
Naar boven