Fitness Seller

Barbarian Super Grip Pads vergelijkbaar met straps?

Bezoekers in dit topic

Nee. Voor optrekken ofzo is het makkelijk denk ik. Ik was paar maanden terug me straps vergeten en wilde deadliften. Aangezien ik een miezerige grip heb pakte ik die dingen van de sportschool. Resultaat, allebei de metalen haakjes scheurden eruit.
 
ziet er meer iets uit om eelt op je handen te minimaliseren
 
Nee. Voor optrekken ofzo is het makkelijk denk ik. Ik was paar maanden terug me straps vergeten en wilde deadliften. Aangezien ik een miezerige grip heb pakte ik die dingen van de sportschool. Resultaat, allebei de metalen haakjes scheurden eruit.

Ik denk dat wat jij bedoeld hooks zijn? Dit zijn geen hooks.

http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p470_Barbarian-Super-Hooks.html
bedoel je deze?

In die grip pads zit namelijk geen metaal die pads zijn gewoon flexibel.
 
Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt mij, dat je op deze manier niet echt extra grip krijgt. Je pakt namelijk een ronde stang en die grip pads gaan er niet helemaal omheen. Ik denk, dat ze dan nooit houden, als je zware gewichten gaat verplaatsen.
 
Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt mij, dat je op deze manier niet echt extra grip krijgt. Je pakt namelijk een ronde stang en die grip pads gaan er niet helemaal omheen. Ik denk, dat ze dan nooit houden, als je zware gewichten gaat verplaatsen.

Inderdaad, daarom twijfelde ik ook. Toch maar straps aanschaffen dan, tenzij er nog iemand opduikt die goede ervaringen heeft met deze grip pads.
 
Back
Naar boven