XXL Nutrition

Barmeisje betrapt vriend in bed met moeder

Ziet er maar een vadsig wijf uit tbh :)
En tjah wat wil je "Bristol" :roflol:

whahahaha!

lekkere t**ten die moeder wel trouwens

ik geef hem geen ongelijk. respect voor deze gozer. doet gewoon moeder en dochter!

Flinke jetsers

nice ik zou vragen of ze trio wilden doen:)

Nou zo'n moeder is je moeder niet. Gewoon een sl*t die 'neemt' wat ze nemen kan.

Ze leunt voorover, maar als ze er ook zo uitziet als ze een ritje op me maakt rechtzittend kan het er zeker mee door.

En waarom werd jij lid van DBB en welke member had jij ook al weer afgewerkt?

Ik werd lid van dbb omdat toenmalig vakantie vriendje riggard me dbb liet zien, ik dbb grappig vond vanwege de vage reactie en later werd hij mijn vriend. In deze relatie leefden wij 2u van elkaar vandaan, hij schagen ik Ede (oa. ook de reden dat het afgelopen is), maar toen leefde we met de gedachten waar een wil is is een weg. Dus dit wil ik niet afwerken noemen. Als ik een gozer gewoon wil afwerken dan zoek ik ze wel dichterbij op. Hou je grote mond voor je.

ik woon dichterbij :P

Maar ik heb vanavond al een date, dus een andere keer??

Ik werd lid van dbb omdat toenmalig vakantie vriendje riggard me dbb liet zien, ik dbb grappig vond vanwege de vage reactie en later werd hij mijn vriend. In deze relatie leefden wij 2u van elkaar vandaan, hij schagen ik Ede (oa. ook de reden dat het afgelopen is), maar toen leefde we met de gedachten waar een wil is is een weg. Dus dit wil ik niet afwerken noemen. Als ik een gozer gewoon wil afwerken dan zoek ik ze wel dichterbij op. Hou je grote mond voor je.

:roflol:
Lekker serieus weer :roflol:
En trouwens die afstand was er ook 4 jaar tussen mij en mijn vriendin en nu wonen we al anderhalf jaar samen over waar een wil is, is een weg gesproken.

mooi dat jij wel werk en training kan combineren met een vriendin :)

never date a milfhunter?

op het eerste zicht wel een lekkere mama...

ik pleit onweerstaanbare drang :ds:

haha die mama is best oke

Terug
Naar boven