XXL Nutrition

Barmeisje betrapt vriend in bed met moeder

Kwestie van prioriteiten stellen.
En een vriendin is voor mij belangrijker dan trainen, immers al dat ijzer voelt zo koud aan he:D

voor riggard is een vriendin blijkbaar niet belangrijker dan trainen ;)

riggard scoort hier geen punten mee:D

Maar trouwens, die foto is toch niet DE foto? aangezien "Andrew" naakt was (hij greep naar z'n boxershort?).......dus :D

voor riggard is een vriendin blijkbaar niet belangrijker dan trainen ;)

riggard scoort hier geen punten mee:D

Maar trouwens, die foto is toch niet DE foto? aangezien "Andrew" naakt was (hij greep naar z'n boxershort?).......dus :D

Tsja, sommige mensen hebben verkeerde denkwijzes.
Immers wat is het meest haalbare met iedere dag trainen, flink je geld er in stoppen, en al je sociale contacten verwaarlozen en misschien de liefde van je leven?
Ik kies dan liever voor het tegenovergestelde want welke member die alles aan de kant zet voor het sporten is al Pro BB'er geworden?

Ik ben het met je eens hoor :)

Dat zijn kerels die alleen maar one night stands hebben door hun monsterlijke kolossale brutal shredded body. One night stands zeuren niet en vragen niet om aandacht. Ideaal en je hele k*tverhaal over regenachtige zondagen gaat dus niet op.

Ik werd lid van dbb omdat toenmalig vakantie vriendje riggard me dbb liet zien, ik dbb grappig vond vanwege de vage reactie en later werd hij mijn vriend. In deze relatie leefden wij 2u van elkaar vandaan, hij schagen ik Ede (oa. ook de reden dat het afgelopen is), maar toen leefde we met de gedachten waar een wil is is een weg. Dus dit wil ik niet afwerken noemen. Als ik een gozer gewoon wil afwerken dan zoek ik ze wel dichterbij op. Hou je grote mond voor je.

:roflol:

respect voor de kerel, zowel moeder als dochter doen :bow:

Dat zijn kerels die alleen maar one night stands hebben door hun monsterlijke kolossale brutal shredded body. One night stands zeuren niet en vragen niet om aandacht. Ideaal en je hele k*tverhaal over regenachtige zondagen gaat dus niet op.

Die one night stands gelden nu misschien maar hoe zie jij je zelf over een x aantal jaar?
Nog dezelfde opvattingen of ben je dan teleurgesteld in de gemiste kansen?

Ik leef nu, niet over een paar jaar. Ik ga me een beetje druk maken over een paar jaar. Heb wel wat beters te doen.

Haha, wat een grootpraat Tractortje.

Tractor is een PIMP..

Geen dame die de player in tractor temt!!!!

:hahaha: ik zou het bijna geloven en er serieus op in gaan..

Terug
Naar boven