XXL Nutrition

Bascross en Pk on their way to becoming brutal monsterbeasts

Anoniem744

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
De opzet moge duidelijk zijn uit ons vorige elitaire topic, maar als reminder, hier nog een keertje. Voor de closingdate van 31 maart moeten de volgende stats behaald zijn.

Bascross moet minstens 95kg wegen met een mp van 50kg en een bench 65kg.
pk moet 90kg wegen, met een bench van 80kg.

Indien beoogde resultaat niet gehaald wordt binnen de afgesproken tijd dient heel dbb masaal negatieve karma te geven aan Erca.

Het vorige topic is gesloten wegens overmatig spamgedrag van bepaalde members die ik niet verder bij naam zal noemen(Gillian, The Nose etc.)
De bedoeling is dan ook dat deze log CLEAN blijft, en dus niet overal onzinreacties geplaatst worden van members met uitzondering van Bascross en ik.

pk traint momenteel volgens de principes van HST en Bascross gewoon split.

De "contest" was donderdag 1 februari begonnen met de volgende stats:

ik heb er weinig vertrouwen in

succes! :D

Succes! :D

sucses met het bereiken van jullie doelen!!!

hoeplijk halen jullie het

@pk: hoe ziet de indeling van je HST eruit?
@bascross: hoe ziet de indeling van je split eruit?

Beiden succes, en bulkse! :meal: :thumbs:

Succes heren :)

Eh,

maandag
borst traps

dinsdag
rug schouders

donderdag
armen

zaterdag
benchen en mp

Bedankt allemaal!

• Topic Starter Topic Starter

Mijn training van 2 februari:

Bench 2x10x55kg
chins 2x10x27.5
sideraises 2x10x9kg
squat 2x10x70kg
mp 2x10x35kg (3weken terug pas mee begonnen)
Deadlift 10x70kg + 10x80kg
bbcurl 2x10x27.5kg
dips 2x10x12.5kg
declinebench 2x10x45kg (fail 7e rep, 2e set)

ja jongens eet ze en suc6:D

Voor de duidelijkheid, geen onzinpostings meer. Van wie dan ook, heb geen zin om voor ieder wissewasje logs in te duiken.

Succes. Deze ga ik ook volgen :)

Ehm spamgedrag? Ik had 2 posts in jullie log staan!

Maareh, bij deze dan: veel succes met het halen van jullie doelen! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Ik zit een beetje in een dubio. In week 4, de 10 rep fase van hst, ben ik geeindigd met mn bench op 2x10x55kg. Nu ga ik dus over op de 5 rep fase, maar ik moet wel blijven verhogen om hypertrofie te houden. Nu zijn dat 6 trainingen(2 weken lang, 3x per week) maar ik heb het idee dat ik dat niet red. Ik kan op z'n minst 2,5kg toevoegen elke training, maar dat zijn uiteindelijk dan toch 15kg's in 2 weken.

Kan ik dan beter wat lager beginnen met kg's, of moet ik gewoon proberen te beginnen met 3x5x55 kg en het opbouwen met 2,5kg per training en daarmee hopen dat ik mezelf onderschat?

Succes jongens! Ik weet dat jullie het kunnen gezien de hoeveelheden voer die jullie op de wok weggegooid hebben en de liters bier die jullie hebben verspild in de Matrixx.

Ik zit een beetje in een dubio. In week 4, de 10 rep fase van hst, ben ik geeindigd met mn bench op 2x10x55kg. Nu ga ik dus over op de 5 rep fase, maar ik moet wel blijven verhogen om hypertrofie te houden. Nu zijn dat 6 trainingen(2 weken lang, 3x per week) maar ik heb het idee dat ik dat niet red. Ik kan op z'n minst 2,5kg toevoegen elke training, maar dat zijn uiteindelijk dan toch 15kg's in 2 weken.

Kan ik dan beter wat lager beginnen met kg's, of moet ik gewoon proberen te beginnen met 3x5x55 kg en het opbouwen met 2,5kg per training en daarmee hopen dat ik mezelf onderschat?

Gewoon met 3x5x55kg beginnen. Die dianabol zal je ook wel snel beginnen te voelen. Dus moet geeen probleem zijn.

Thx maniac:D

Terug
Naar boven