- Waardering
- 0
De opzet moge duidelijk zijn uit ons vorige elitaire topic, maar als reminder, hier nog een keertje. Voor de closingdate van 31 maart moeten de volgende stats behaald zijn.
Bascross moet minstens 95kg wegen met een mp van 50kg en een bench 65kg.
pk moet 90kg wegen, met een bench van 80kg.
Indien beoogde resultaat niet gehaald wordt binnen de afgesproken tijd dient heel dbb masaal negatieve karma te geven aan Erca.
Het vorige topic is gesloten wegens overmatig spamgedrag van bepaalde members die ik niet verder bij naam zal noemen(Gillian, The Nose etc.)
De bedoeling is dan ook dat deze log CLEAN blijft, en dus niet overal onzinreacties geplaatst worden van members met uitzondering van Bascross en ik.
pk traint momenteel volgens de principes van HST en Bascross gewoon split.
De "contest" was donderdag 1 februari begonnen met de volgende stats:
Bascross moet minstens 95kg wegen met een mp van 50kg en een bench 65kg.
pk moet 90kg wegen, met een bench van 80kg.
Indien beoogde resultaat niet gehaald wordt binnen de afgesproken tijd dient heel dbb masaal negatieve karma te geven aan Erca.
Het vorige topic is gesloten wegens overmatig spamgedrag van bepaalde members die ik niet verder bij naam zal noemen(Gillian, The Nose etc.)
De bedoeling is dan ook dat deze log CLEAN blijft, en dus niet overal onzinreacties geplaatst worden van members met uitzondering van Bascross en ik.
pk traint momenteel volgens de principes van HST en Bascross gewoon split.
De "contest" was donderdag 1 februari begonnen met de volgende stats: