mass_builder
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik maak gebruik van spiergeheugen, en ook flinke bulk. En nee, ik begon niet droog, op zo'n 12 a 13% maar dat is al wel omhoog. Over een anderhalf uur weer naar de gymo ik zie het nu. zijn jullie dan zo ontiegelijk droog dat jullie nu zo snel kunnen gainen?of willen jullie lekker vet worden om te powerliften?

Ik maak gebruik van spiergeheugen, en ook flinke bulk. En nee, ik begon niet droog, op zo'n 12 a 13% maar dat is al wel omhoog. Over een anderhalf uur weer naar de gym![]()
o ik zie het nu. zijn jullie dan zo ontiegelijk droog dat jullie nu zo snel kunnen gainen?of willen jullie lekker vet worden om te powerliften?

Geen onzin post jongens!! Ik hoop niet dat dit log het schoolvoorbeeld gaat worden hoe je je bench niet verhoogd en toch vettig wordt!
Ik wens jullie veel succes met je doelen, en perry als je zoveel bulkt dan moet het geen probleem zijn om met die gewichten te verhogen! Bertje ook jij veel succes en plezier in het behalen van je doelen, om toch wat meer hormonale respons te krijgen zou je misschien toch wel kunnen gaan compounden op je benen en rug hoor!

Gewoon met 3x5x55kg beginnen. Die dianabol zal je ook wel snel beginnen te voelen. Dus moet geeen probleem zijn.
Thx maniac![]()
Dat meen je niet hoop ik he

En voor jou, pk?Indien beoogde resultaat niet gehaald wordt binnen de afgesproken tijd dient heel dbb masaal negatieve karma te geven aan Bascross.

WTF ??Dat meen je niet hoop ik he
![]()
In elk geval is het goed voor mijn ego dit.Blijkt dat ik niet de enige ben die niet eens BW kan benchen![]()
Wat hebben jullie eigenlijk gedaan sinds jullie hier lid zijn? Niet veel getraind zeker?
En wat bedoel je met,op de benen valt weinig te trainen ??
In ieder geval succes,train maar hard![]()

Haha, wat denk je zelfWTF ??Dat meen je niet hoop ik he
![]()
In elk geval is het goed voor mijn ego dit.Blijkt dat ik niet de enige ben die niet eens BW kan benchen![]()
Wat hebben jullie eigenlijk gedaan sinds jullie hier lid zijn? Niet veel getraind zeker?
?[Afbeelding niet meer beschikbaar]En voor jou, pk?
Maar in ieder geval heel veel succes jullie, wordt nog een hele kluif!~![]()
hmm, neehoor, ze weet gewoon niet waar ze het over heeft

WTF ??Dat meen je niet hoop ik he
![]()

je kunt veel beter tussen de 8-12 blijven en daarop clean en kwalitatief gainen.
Ik ben het schoolvoorbeeld dat dat extreme bulken onzin is.
Ik zou het niet op deze manier doen, je krijgt zo veel spekrollen en je moet ze er weer af krijgen. Per saldo win je er niks meer mee dan wanneer je clean gaint.
o ik zie het nu. zijn jullie dan zo ontiegelijk droog dat jullie nu zo snel kunnen gainen?of willen jullie lekker vet worden om te powerliften?
Wie zit er in het eerste jaar dan?Tuurlijk moet je niet overdrijven, maar in je eerste jaar kun je gewoon ongestraft zonder veel vet 10-15kg vvm gainen.

Wie zit er in het eerste jaar dan?
En zowiezo ga ik niet zo monstervet worden als jij was hoor MB, don't worry![]()