Fitness Seller

Bascross en Pk on their way to becoming brutal monsterbeasts

o ik zie het nu. zijn jullie dan zo ontiegelijk droog dat jullie nu zo snel kunnen gainen?of willen jullie lekker vet worden om te powerliften?

• Topic Starter Topic Starter
o ik zie het nu. zijn jullie dan zo ontiegelijk droog dat jullie nu zo snel kunnen gainen?of willen jullie lekker vet worden om te powerliften?
Ik maak gebruik van spiergeheugen, en ook flinke bulk. En nee, ik begon niet droog, op zo'n 12 a 13% maar dat is al wel omhoog. Over een anderhalf uur weer naar de gym:D

Ik maak gebruik van spiergeheugen, en ook flinke bulk. En nee, ik begon niet droog, op zo'n 12 a 13% maar dat is al wel omhoog. Over een anderhalf uur weer naar de gym:D

je kunt veel beter tussen de 8-12 blijven en daarop clean en kwalitatief gainen.

Ik ben het schoolvoorbeeld dat dat extreme bulken onzin is.

Ik zou het niet op deze manier doen, je krijgt zo veel spekrollen en je moet ze er weer af krijgen. Per saldo win je er niks meer mee dan wanneer je clean gaint.

Succes, allebei :D

Geen onzin post jongens!! Ik hoop niet dat dit log het schoolvoorbeeld gaat worden hoe je je bench niet verhoogd en toch vettig wordt!

Ik wens jullie veel succes met je doelen, en perry als je zoveel bulkt dan moet het geen probleem zijn om met die gewichten te verhogen! Bertje ook jij veel succes en plezier in het behalen van je doelen, om toch wat meer hormonale respons te krijgen zou je misschien toch wel kunnen gaan compounden op je benen en rug hoor!

Mwah 11% nu. Maar we moeten gewoon sterk worden en als je veel eet, wordt je sneller sterk. En er komt ook meer vet bij, maar dat geeft ff niet:p

Geen onzin post jongens!! Ik hoop niet dat dit log het schoolvoorbeeld gaat worden hoe je je bench niet verhoogd en toch vettig wordt!

Ik wens jullie veel succes met je doelen, en perry als je zoveel bulkt dan moet het geen probleem zijn om met die gewichten te verhogen! Bertje ook jij veel succes en plezier in het behalen van je doelen, om toch wat meer hormonale respons te krijgen zou je misschien toch wel kunnen gaan compounden op je benen en rug hoor!

Thx. Op de benen valt weinig te trainen voor mij:(

Succes heren!

Gewoon met 3x5x55kg beginnen. Die dianabol zal je ook wel snel beginnen te voelen. Dus moet geeen probleem zijn.

Thx maniac:D

WTF ?? :eek: Dat meen je niet hoop ik he :eek:

In elk geval is het goed voor mijn ego dit.Blijkt dat ik niet de enige ben die niet eens BW kan benchen:o
Wat hebben jullie eigenlijk gedaan sinds jullie hier lid zijn? Niet veel getraind zeker?
En wat bedoel je met,op de benen valt weinig te trainen ??

In ieder geval succes,train maar hard :wl:

Indien beoogde resultaat niet gehaald wordt binnen de afgesproken tijd dient heel dbb masaal negatieve karma te geven aan Bascross.
En voor jou, pk? :D

Maar in ieder geval heel veel succes jullie, wordt nog een hele kluif!~:thumbs:

In elk geval is het goed voor mijn ego dit.Blijkt dat ik niet de enige ben die niet eens BW kan benchen:o
Wat hebben jullie eigenlijk gedaan sinds jullie hier lid zijn? Niet veel getraind zeker?

so much ownage in one post :D

Haha, wat denk je zelf:D?

Sinds ik lid ben ben ik 3x gestopt wegens fysieke problemen.

Verder kan Bascross zijn benen niet trainen omdat hij geopereert is aan zijn heup.
En voor jou, pk? :D

Maar in ieder geval heel veel succes jullie, wordt nog een hele kluif!~:thumbs:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
hmm, neehoor, ze weet gewoon niet waar ze het over heeft:)

Zal straks mijn training even posten, eerst even eten:meal:

ben benieuwd, veel succes

Haha, tuurlijk was dat een geintje:roflol:

Opzich was trainen redelijk, maar voeding niet. Ik heb gewoon te weinig gegeten en teveel tijd in een klote gym verdoet.

Omdat ik problemen met mijn heup heb, vanwege een breuk van vorig jaar.

je kunt veel beter tussen de 8-12 blijven en daarop clean en kwalitatief gainen.

Ik ben het schoolvoorbeeld dat dat extreme bulken onzin is.

Ik zou het niet op deze manier doen, je krijgt zo veel spekrollen en je moet ze er weer af krijgen. Per saldo win je er niks meer mee dan wanneer je clean gaint.

ben ik met je eens!!
kan helaas nog geen karma geven "24 uur bla bla"

Bench 3x5x55kg
Chins 3x5x25kg(assistence)
SRaise 3x5x10kg
squat 3x5x70kg
MP 3x5x35kg
DL 3x5x80kg
BBcurl 3x5x27.5kg
Dips 3x5x12.5kg(assistence)

Beetje zoeken met de nieuwe gewichten voor de oefeningen aangezien ik nooit zo laag in reps ga. Dus niet gelijk hoog gegaan. Was echt een k*ttraining, voelde helemaal niet lekker. Geen pomp, wel moe. Echt een klotegevoel achteraf. Laag in reps ligt me gewoon niet.

Sommige oefeningen zitten nog een hoop rek in qua kg's heb ik wel gemerkt. Deadlift kan denk ik nog wel 30kg omhoog en MP ook minstens 10 tot 15.

Gewicht: 90.3kg

Tuurlijk moet je niet overdrijven, maar in je eerste jaar kun je gewoon ongestraft zonder veel vet 10-15kg vvm gainen.
Wie zit er in het eerste jaar dan?

En zowiezo ga ik niet zo monstervet worden als jij was hoor MB, don't worry:D

Wie zit er in het eerste jaar dan?

En zowiezo ga ik niet zo monstervet worden als jij was hoor MB, don't worry:D

Eerste jaar serieus trainen:D

En AlexT heeft helemaal gelijk, want cleanbulk stinkt, gewoon vreten, niet zeiken.

benchpress
5x5x30

mp
5x5x25

Terug
Naar boven