AndroidHealthClinic

Bascross en Pk on their way to becoming brutal monsterbeasts

Bench 3x5x55kg
Chins 3x5x25kg(assistence)
SRaise 3x5x10kg
squat 3x5x70kg
MP 3x5x35kg
DL 3x5x80kg
BBcurl 3x5x27.5kg
Dips 3x5x12.5kg(assistence)

Beetje zoeken met de nieuwe gewichten voor de oefeningen aangezien ik nooit zo laag in reps ga. Dus niet gelijk hoog gegaan. Was echt een k*ttraining, voelde helemaal niet lekker. Geen pomp, wel moe. Echt een klotegevoel achteraf. Laag in reps ligt me gewoon niet.

Sommige oefeningen zitten nog een hoop rek in qua kg's heb ik wel gemerkt. Deadlift kan denk ik nog wel 30kg omhoog en MP ook minstens 10 tot 15.

Gewicht: 90.3kg

:thumbs:

en ik die dacht dat je niet trainde...;)

keep it up!

brutality has a name, and its called beastcross :fire:

Heb je een bepaald voedingsschema?
welke suppl gebruik je?
Suc6 alvast! :D

Dianabol? al lang aan het nemen? werkt het?

Als ik echt niet weet waar ik het over heb dan zeg ik dat er meestal wel bij :cool:
Verder is het nooit mijn bedoeling om iemand te ownen in een post. Dan liever met deadliften ofzo. Bij sommige lukt het zelfs met benchen :p

De training van pk ziet er best goed uit.Van hetgene wat bascross gepost heeft hoop ik maar voor hem dat het niet zijn training weergeeft.Als het wel zo is, waarom zo weinig?
Wat was dat eigenlijk voor heupoperatie en hoe lang geleden? Als het al wat langer geleden is is het toch over het algemeen wel mogelijk om ermee te trainen maar in dit geval,weet ik eigenlijk niet waar ik het over heb :o

Als ik echt niet weet waar ik het over heb dan zeg ik dat er meestal wel bij :cool:
Verder is het nooit mijn bedoeling om iemand te ownen in een post. Dan liever met deadliften ofzo. Bij sommige lukt het zelfs met benchen :p

De training van pk ziet er best goed uit.Van hetgene wat bascross gepost heeft hoop ik maar voor hem dat het niet zijn training weergeeft.Als het wel zo is, waarom zo weinig?
Wat was dat eigenlijk voor heupoperatie en hoe lang geleden? Als het al wat langer geleden is is het toch over het algemeen wel mogelijk om ermee te trainen maar in dit geval,weet ik eigenlijk niet waar ik het over heb :o

Omdat het een beestachtig programma is, wat monsterresultaten opleverd.

Gebroken heup, jaar geleden. Toen zijn er 3 pennen ingekomen en op 22december 2006 weer der uitgehaald. Maar ik heb dus hier last van:

Orthopedie .nl: het menselijk steun- en bewegingsapparaat, o.a. voorste kruisband (vkb)

En ik vrees dat ik een kunstheup moet, dus dan kan ik geen benen meer trainen, nooit meer.

Omdat het een beestachtig programma is, wat monsterresultaten opleverd.

Gebroken heup, jaar geleden. Toen zijn er 3 pennen ingekomen en op 22december 2006 weer der uitgehaald. Maar ik heb dus hier last van:

Orthopedie .nl: het menselijk steun- en bewegingsapparaat, o.a. voorste kruisband (vkb)

En ik vrees dat ik een kunstheup moet, dus dan kan ik geen benen meer trainen, nooit meer.

f***** up bro'
als je nog altijd de honger hebt om te trainen, kun je nog je bovenlijf goed aanpakken, groot gelijk!

Bert, de Dianabol zit op de post. Succes ermee.

Ot: Mannen, succes met de trainingen en monster maaltijden!

• Topic Starter Topic Starter
Bench_3x5x57.5kg
Chins__3x5x20 kg assistence
SRaise_2x5x11kg
Squat_ 3x5x75kg (heb het idee dat ik soms niet genoeg door zak)
MP____3x5x37.5kg
DeadL__3x5x85kg
Bbcurl_3x5x30kg
Dips___3x5x10kg assistence
DecBen 3x5x47.5kg

Ik HAAT deze lowrep fase. Geen pomp en voelt veel minder lekker aan dan bv 8 reps.

Gewicht: 90.3kg (1 maaltijd minder op dan normaal, vandaar stagnatie gewicht

Laatst bewerkt:
Bench_3x5x57.5kg
Chins__3x5x20 kg assistence
SRaise_2x5x11kg
Squat_ 3x5x75kg (heb het idee dat ik soms niet genoeg door zak)
MP____3x5x37.5kg
DeadL__3x5x85kg
Bbcurl_3x5x30kg
Dips___3x5x10kg assistence
DecBen 3x5x47.5kg

Ik HAAT deze lowrep fase. Geen pomp en voelt veel minder lekker aan dan bv 8 reps.

Gewicht: 90.3kg (1 maaltijd minder op dan normaal, vandaar zelfde gewicht als eergister)

ben je je gewicht nu van dag tot dag aan het wegen :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
ben je je gewicht nu van dag tot dag aan het wegen :roflol:
Nee, trainingsdagen, klinkt voor jouw misschien stom, maar ik heb het al eerder uitgelegd. Voor de laatste keer. Ik ben voor mezelf aan het onderzoeken in hoeverre spiergeheugen bij mij inkickt, en of het zowiezo wel bestaat. Dan is 3x wegen in de week voor mij een goede indicatie ja:)

kerel ga je alsjeblieft op normale tijden wegen en niet na een x aantal maaltijden die van dag tot dag ook nog varieren. Weeg gewoon op een vast moment, elke ochtend bijvoorbeeld, wat voor schema volg je eigenlijk? kan zijn dat je het al hebt gepost, maar je wil het vast wel even vertellen:D

@prkroes
hoelang ben je eigenlijk?

Als je geen pomp voelt; doe dan ipv 8 reps, gewoon 8 sets! Met weinig rust ertussen; dan smeek je om de pomp weg te laten gaan! :D

Mooie training.

Terug
Naar boven