MuscleMeat

Bascross on his way to bench 100kg and no one can imagine how huge i'm gonna be

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Optrekken doe je leuk :)

Mag ik je tip geven met bankdrukken? Aangezien je zo graag 100kg wil benchen. Als ik jou was zou ik eerst heel goed je borst opwarmen. Bv armen rondzwaaien enzo, beetje borst oprekken daarna met rekoefening. Daarna begin je met stang alleen 20kg die druk je 15x Daarna doe je 40kg 3x En daarna gooi je er 60 op ofzo en ram je zo vaak je kunt. Dat is je eerst set. Daarna gewicht langzaam afbouwen en steeds meer reps maken. Dat heeft voor mij, en velen die ik die tip gegeven heb heel goed gewerkt.

• Topic Starter Topic Starter

Mag ik je tip geven met bankdrukken? Aangezien je zo graag 100kg wil benchen. Als ik jou was zou ik eerst heel goed je borst opwarmen. Bv armen rondzwaaien enzo, beetje borst oprekken daarna met rekoefening. Daarna begin je met stang alleen 20kg die druk je 15x Daarna doe je 40kg 3x En daarna gooi je er 60 op ofzo en ram je zo vaak je kunt. Dat is je eerst set. Daarna gewicht langzaam afbouwen en steeds meer reps maken. Dat heeft voor mij, en velen die ik die tip gegeven heb heel goed gewerkt.

Thx:)

Ik zal het eens proberen;)

waarom probeer je anders geen 5x5? Bill Starr, Rippetoe?

Oja, I forgot.. 5x5 bench 3x per week dan :p

Suc6 iig en keep it up

Oja, I forgot.. 5x5 bench 3x per week dan :p

Suc6 iig en keep it up

Thx beest.

Sjouke zegt:
bascross, de reller van dbb, momenteel op een laag pit
Sjouke zegt:
bascross, de man waarvan iedereen weet dat er zonder kuur niet veel massa in zit

Om nog maar eens een brutale oude held van dbb te quoten:roflol:

16-09

benchpress
10x20
3x40
3x60
3x60
10x50

yates row
10x20
10x40
10x50
8x60
8x60

flyes
10x10
8x14
8x14

sideraises
10x6
10x9
10x9

db wrist curl
12x14
12x14
12x14

ooooooommmmmfffffgggggg bbbbbbbbbbbbbbbbooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooom

Damn je flikt hem wel weer he :D

Weer een nieuwe methode, of?:p
Even de stats van ons beest erbij pakken om om te rekenen.

edit: omg! er wordt weer getraind!!:eek:

goed bezig weer!

thx beest.

18-09

mp
10x20
10x30
10x30
10x30

db row
10x16
10x26
10x26
10x26

dippen
12xbw
12xbw
10xbw
10xbw

db curl
10x14
10x14
10x14

superman
10xbw
10xbw

Had nog brutal spierpijn, dus rustig getraind, niet laag in reps.

Alweer zo'n monstertraining. En dan ook nog afsluiten met de superman!:bow:
Dat gaat helemaal de goede kant op.

Redelijke military press :-)
volgende keer als laatste set 6x35 proberen.

Komt nog goed met jou

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven