Flying Fox
Huge Freak
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Optrekken doe je leuk
Mag ik je tip geven met bankdrukken? Aangezien je zo graag 100kg wil benchen. Als ik jou was zou ik eerst heel goed je borst opwarmen. Bv armen rondzwaaien enzo, beetje borst oprekken daarna met rekoefening. Daarna begin je met stang alleen 20kg die druk je 15x Daarna doe je 40kg 3x En daarna gooi je er 60 op ofzo en ram je zo vaak je kunt. Dat is je eerst set. Daarna gewicht langzaam afbouwen en steeds meer reps maken. Dat heeft voor mij, en velen die ik die tip gegeven heb heel goed gewerkt.

waarom probeer je anders geen 5x5? Bill Starr, Rippetoe?

Zonder squatten en deadlift/powercleans is dat best saai![]()
Oja, I forgot.. 5x5 bench 3x per week dan
Suc6 iig en keep it up

Om nog maar eens een brutale oude held van dbb te quoten![]()
vertel

Optrekken doe je leuk
Mag ik je tip geven met bankdrukken? Aangezien je zo graag 100kg wil benchen. Als ik jou was zou ik eerst heel goed je borst opwarmen. Bv armen rondzwaaien enzo, beetje borst oprekken daarna met rekoefening. Daarna begin je met stang alleen 20kg die druk je 15x Daarna doe je 40kg 3x En daarna gooi je er 60 op ofzo en ram je zo vaak je kunt. Dat is je eerst set. Daarna gewicht langzaam afbouwen en steeds meer reps maken. Dat heeft voor mij, en velen die ik die tip gegeven heb heel goed gewerkt.